Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt. Pięćdziesięciolecie Wspólnej Polityki Rolnej - doświadczenia i perspektywy
Numer ogłoszenia: 429328 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt. Pięćdziesięciolecie Wspólnej Polityki Rolnej - doświadczenia i perspektywy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt. Pięćdziesięciolecie Wspólnej Polityki Rolnej - doświadczenia i perspektywy. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni w szczególności: Kompleksową organizację i obsługę techniczną konferencji pt. Pięćdziesięciolecie Wspólnej Polityki Rolnej - doświadczenia i perspektywy w dniu 15 listopada 2012 r. w Warszawie, dla 120 uczestników, zgodnie z ramowym harmonogramem konferencji, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. W ramach zadania Wykonawca zapewni: powołanie Sekretariatu Konferencji, odpowiedzialnego za: - sporządzenie list obecności oraz rejestrację uczestników konferencji, - przygotowanie streszczeń prezentowanych artykułów, - wydawanie identyfikatorów, szczegółowego programu konferencji oraz streszczeń prezentowanych artykułów, - udzielanie informacji ustnych i telefonicznych nt. konferencji. Wykonawca musi zapewnić minimum jeden numer telefonu stacjonarnego do obsługi Sekretariatu Konferencji. nabór i rejestrację uczestników konferencji - 120 osób będących pracownikami naukowymi polskich uczelni, instytutów badawczych oraz pracownikami administracji publicznej (Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, agencji rządowych, ośrodków doradztwa rolniczego); salę konferencyjną wraz z jej obsługą organizacyjno-techniczną w dniu 15 listopada 2012 r., w godzinach 9:30-17:30, według ramowego harmonogramu konferencji, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - położoną w Warszawie, - wyposażoną co najmniej w 120 miejsc siedzących, - wyposażoną w sprzęt multimedialny, - z zapewnionym miejscem na pozostawienie odzieży wierzchniej (dostęp do szatni). Sala musi zostać oznakowana logotypami i sloganami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl; sporządzenie, realizację szczegółowego programu konferencji. Szczegółowy program zostanie sporządzony na podstawie ramowego harmonogramu konferencji, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy program konferencji zostanie rozdany uczestnikom konferencji. Szczegółowy program konferencji musi zostać oznaczony logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 6 do SIWZ zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. wykładowców/prelegentów z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, np. nauczyciele akademiccy, pracownicy instytutów naukowych i administracji specjalizujący się w zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem Wspólnej Polityki Rolnej; Prezentacje lub treści, abstrakty, konspekty przygotowane przez wykładowców/prelegentów dla uczestników konferencji muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 2 przerwy kawowe (ciastka, kawa, herbata, woda) w trakcie trwania konferencji dla wszystkich uczestników i wykładowców/prelegentów, podawane zgodnie z ramowym harmonogramem konferencji, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; obiad (zupa, danie mięsne z dodatkami oraz napój (sok)) dla wszystkich uczestników i wykładowców/prelegentów, zgodnie z ramowym harmonogramem konferencji, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; zapewnienie identyfikatorów dla 120 uczestników konferencji przeznaczonych do dystrybucji podczas i w związku z konferencją; Identyfikatory muszą zawierać logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl Konferencja odbędzie się w dniu 15 listopada 2012 roku. Zebranie artykułów nadesłanych na konferencję, recenzja, rozmieszczenie w kolejności alfabetycznej, skład, łamanie i druk publikacji pokonferencyjnej w formie zeszytu naukowego. W ramach zadania Wykonawca zapewni: zebranie artykułów z konferencji; recenzentów posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie do recenzji artykułów, recenzję artykułów; Każdy artykuł zostanie zrecenzowany przez dwóch recenzentów, anonimowo, na podstawie recenzji artykuły będą przyjmowane do publikacji lub odrzucane. Artykuły użyte w publikacji muszą uzyskać dwie pozytywne recenzje. skład i łamanie publikacji; druk publikacji w nakładzie 150 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - okładka: karton o gramaturze min. 280 g, - papier środek: offset III klasy, o gramaturze min. 80 g, - zadruk: środek: 1+1, dwustronny okładka: 4+0, folia błyszcząca, - ilość stron: 300, - rodzaj oprawy: klejona, - format: B5. Wykonawca musi uzyskać od osób, których artykuły będą użyte w publikacji zgodę na użycie ich w publikacji. Zamawiający wymaga przeniesienia autorskich praw majątkowych do ww. publikacji zarówno na siebie, jak i Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Publikacja zostanie opatrzona logotypami i sloganami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl Publikacja zostanie dostarczona do siedziby Zamawiającego do dnia 14 grudnia 2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.33.00.00 - Usługi kawiarniane 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu 22.11.00.00 - Drukowane książki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi o podobnym charakterze o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), z których każda polegała na kompleksowej organizacji konferencji dla co najmniej 80 osób. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą mającą wiedzę i doświadczenie w zakresie kompleksowej organizacji konferencji; co najmniej jedną osobę z doświadczeniem związanym z Wspólną Polityką Rolną. Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim wypadku każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 253.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 253.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizację uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Pracodawca - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego Projektu pn.: ....
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Przygotowanie i wydanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.