eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecOchrona mienia obiektów MPGK Sp. z o.o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Zgorzelec: Ochrona mienia obiektów MPGK Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 45937 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436796 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Łużycka 3, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7757990, 7758484, faks 075 7757996.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia obiektów MPGK Sp. z o.o.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usługi polegającej na ochronie mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zgorzelcu - bazy adm. - sprzęt. przy ul. Łużyckiej 3: teren o powierzchni 1,0547ha budynek administracyjny nr.inw.1257 105 A budynek administracyjno-gospodarczy nr.inw.1258 105 A budynek gospodarczy nr.inw.1256 101 A budynek gospodarczy nr.inw.1255 101 A wiata plus dystrybutor nr.inw.1254 104 TS plus nr.inw.9 449 garaż - wiata nr.inw.1252 102 TS garaż - wiata nr.inw.1253 102 TS myjnia samochodowa nr.inw.1262 291 TS myjnia samochodowa - separator nr.inw.1263 291 TS ogrodzenie Łużycka nr.inw.1259 291 A nawierzchnia placu nr.inw.1260 220 A elektryczne linie n n -kabel elektryczny podziemny nr.inw.1261 211 A pojazdy samochodowe, sprzęt technologiczny garażujący na terenie bazy : KIA - DZG 81CU LUBLIN -ciężarowy - DZG 25 RL POLONEZ - DZG 76AF ŻUK - DZG J827 Ciągnik URSUS C-360 - DZG 37XN Ciągnik URSUS 3512 - DZG 38XN Ciągnik URSUS C-360 - DZG 41XN Ciągnik rolniczy - DZG 05YN STAR - kontenerowiec - DZG52SS STAR - kontenerowiec - DZG S443 - STAR - kontenerowiec - DZG L203 JELCZ- kontenerowiec - DZG R905 STAR - zamiatarka - DZG 73CT LUBLIN - śmieciowy - DZG 82CU JELCZ - śmieciarka - DZG 71CT JELCZ - śmieciarka - DZG 72CT JELCZ - śmieciarka - DZG R071 JELCZ - śmieciarka - DZG 47CT SKODA - Liaz - śmieciarka - DZG 48CT VOLVO - śmieciarka - DZG 59CT LUBLIN - skrzyniowy - DZG 11AX MULTIKAR - skrzyniowy - JEZ 5358 STAR - kontenerowiec - (piaskarka) DZG M189 STAR - podnośnik - DZG R079 JELCZ - piaskarka - DZG 51CT DAF - śmieciarka - DZG S788 DAF - śmieciarka - DZG S789 Przyczepa ciągnikowa - DZG V258 Przyczepa ciągnikowa - DZG V260 Przyczepa ciągnikowa - DZG V257 Zamiatarka chodnikowa - ZS 13 Zamiatarka chodnikowa - ZS 13 Cyklop - T 214 3 Mikrociągnik LT 4140H Koparko - ładowarka Ostrówek - NK 0451B Wózek akumulatorowy WNA Wózek pogrzebowy - MELEX Ciągnik MTD - kosiarka Ciągniczek TV 521 oraz inne nie wymienione pojazdy mechaniczne i sprzęt technologiczny garażujący na terenie bazy w zależności od zaistniałych potrzeb. Do obowiązków ochrony mienia należy: bieżące sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu w zakresie ochrony przed dewastacją, włamaniami i kradzieżą oraz pożarem. dozorowanie (ochrona) mienia zakładowego znajdującego się na terenie posesji (place, budynki, parking) przy ul. Łużyckiej 3. przyjęcie służby od poprzednika zdającego, po uprzednim sprawdzeniu stanu poszczególnych obiektów, zamknięć, plomb oraz kluczy przekazanych na portiernię. sprawdzanie, wyłączanie urządzeń z ruchu, wygaszanie zbędnego oświetlenia pomieszczeń. zabezpieczanie przekazanych do przechowania kluczy przed pobraniem przez osoby nieupoważnione. zamykanie wejść i bram wjazdowych w dozorowanym obiekcie. włączanie oświetlenia terenu Zakładu na czas od zmroku do świtu. systematyczny obchód chronionego przez siebie terenu (co najmniej co godzinę w ciągu zmiany). nie wpuszczanie na teren Zakładu osób postronnych oraz pracowników będących pod wpływem alkoholu. kontrolowanie pojazdów zakładowych i obcych wyjeżdżających z bazy Zakładu, czy nie wywożą materiałów - podstawą wypuszczenia pojazdu jest przepustka materiałowa lub inny dokument (faktura, WZ itp.) nie wpuszczanie na teren Zakładu pojazdów obcych, za wyjątkiem dostarczających materiały na zamówienie Zakładu. Podstawą wpuszczenia jest okazany dokument (faktura, rachunek, specyfikacja, itp.) potwierdzający celowość wjazdu pojazdu, sprawdzanie czy po zakończeniu pracy, pracownicy zmiany opuścili teren Zakładu - najdalej w 30 min. po jej zakończeniu, zawiadomienie kompetentnych osób lub jednostek administracji państwowej o wydarzeniach zaistniałych w czasie pełnienia służby, bieżące dokonywanie adnotacji (zapisów) dotyczących służby, rejestru ruchu pojazdów przez bramę oraz innych ewidencji - potwierdzanie własnoręcznym podpisem, w okresie zimowym rejestrowanie temperatur w odpowiednim rejestrze (w przypadku gwałtownego spadku temperatury lub wystąpienia śnieżycy względnie gołoledzi powiadamianie osób odpowiedzialnych za prowadzenie Akcji Zima ), pozostawanie na służbie do czasu przybycia zmiennika i przekazanie mu służby, utrzymanie w stałej czystości pomieszczenia portierni oraz korytarza przejściowego łączącego portiernię z pomieszczeniami biurowymi, tj. codzienne zamiatanie i zmywanie podłóg, okresowe mycie okien i drzwi, utrzymanie w stałej czystości łączników wraz ze schodami prowadzącymi do pomieszczenia portierni od strony placu i pomieszczenia korytarzowego od strony chodnika, utrzymywanie należytego porządku i czystości poprzez bieżące zamiatanie, usuwanie zbędnych przedmiotów, papierów, itp. terenu przyległego do portierni w części od strony placu i na całości w części ogrodzonej od strony chodnika, w okresie zimowym: odśnieżanie i posypywanie piaskiem. Pomieszczenie portierni służy do: przyjęcia - wydania kluczy do poszczególnych obiektów, pomieszczeń, wejść, itp., poczynienia niezbędnych adnotacji (zapisów) dotyczących służby, rejestru ruchu pojazdów przez bramę i innych ewidencji, odpoczynku (ogrzania się, schronienia przed nadmiernymi opadami), nawiązania łączności telefonicznej z bezpośrednim przełożonym, osobami Dyrekcji, kierownikami działów oraz Strażą Pożarną, Komendą Rejonową Policji, Pogotowiem Ratunkowym - według potrzeb wynikających z zaistniałej sytuacji. Osoby prowadzące ochronę mają mieć możliwość kontaktu z własną bazą przy pomocy łączności bezprzewodowej. Pracownicy ochrony powinni być oznaczeni w sposób jednolity umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. Dozór firmy sprawującej ochronę powinien wyrywkowo kontrolować przebieg ochrony chrona całodobowa we wszystkie dni w miesiącu . Przewidywana ilość godzin to: 8.592. Wykonanie usługi polegającej na ochronie mienia bazy administracyjno- sprzętowej Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Jędrzychowicach: Teren o powierzchni - 4,7 hektara Hala technologiczna -1264 101 TW Budynek garażowy- 1265 102 TW Budynek garażowy kompaktora- 1266 102 TW Przepompownia odcieków -1267 211 TW Lokalna przepompownia ścieków- 1268 211 TW Budynek administracyjno- gospodarczy- 1269 105 TW Kompaktor -126 580 TW Ładowarka kołowa- 143 763 TW Samochód asenizacyjny- 144 743 TW Samochód hakowy VOLVO - 142 743 TW Samochód hakowy Jelcz DZG-97TH Spycharka DT-141 746 TW Samochód ciężarowy STAR 742 - 1321 743 TW Stacja transformatorowa- 139/613/TW System sterowania i instalacji - 125 492 TW Waga samochodowa +portiernia - 216 660 TW -215 660 TW Wiata na surowce wtórne -1272 291 TW Zasieki na odpady -1271 291 TW Zasobnia na odpady -1270 291 TW Zespół biofiltrów- 137 659 TW Ogrodzenie chronionego terenu oraz inne nie wymienione pojazdy mechaniczne i sprzęt technologiczny garażujący na terenie obiektu w zależności od zaistniałych potrzeb 3.2.Do obowiązków ochrony mienia należy: bieżące sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu w zakresie ochrony przed dewastacją, włamaniami i kradzieżą oraz pożarem. osoby prowadzące ochronę mają mieć możliwość kontaktu z własną bazą przy pomocy łączności bezprzewodowej, dozorowanie (ochrona) mienia zakładowego znajdującego się na terenie posesji (place, budynki, parking). przyjęcie służby od poprzednika zdającego, po uprzednim sprawdzeniu stanu poszczególnych obiektów, zamknięć, plomb oraz kluczy przekazanych na portiernię. zabezpieczenie przekazanych do przechowania kluczy przed pobraniem przez osoby nieupoważnione sprawdzanie, wyłączanie urządzeń z ruchu, wygaszanie zbędnego oświetlenia pomieszczeń. zamykanie wejść i bram wjazdowych w dozorowanym obiekcie. włączanie oświetlenia terenu Zakładu na czas od zmroku do świtu. systematyczny obchód chronionego przez siebie terenu. nie wpuszczanie na teren Zakładu osób postronnych oraz pracowników będących pod wpływem alkoholu. Wpuszczanie pojazdów po godzinach na wyraźne polecenie kierownika składowiska lub kierownictwa Spółki nie wpuszczanie na teren Zakładu pojazdów obcych sprawdzanie czy po zakończeniu pracy, pracownicy zmiany opuścili teren Zakładu - najdalej w 30 min. po jej zakończeniu. zawiadomienie kompetentnych osób lub jednostek administracji państwowej o wydarzeniach zaistniałych w czasie pełnienia służby. bieżące dokonywanie adnotacji (zapisów)dotyczących służby, innych ewidencji - potwierdzanie własnoręcznym podpisem. Przyjmowanie i przekazywanie służb w dni powszednie Kierownikowi Zakładu lub jego Zastępcy. utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniu portierni. utrzymywanie należytego porządku i bieżącej czystości wyznaczonego terenu przyległego do portierni . W okresie zimowym: odśnieżanie, posypywanie piaskiem ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usługowa PIAST w Legnicy, ul. Jaworzyńska 67, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116371,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116371,20

  • Oferta z najniższą ceną: 116371,20 / Oferta z najwyższą ceną: 145464,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.