eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzetarg nieograniczony na świadczenie usługi cateringowej dla Uczestników Projektu /Zdobywanie kwalifikacji zawodowych drogą do pokonywania barier na rynku pracy/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Katowice: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi cateringowej dla Uczestników Projektu /Zdobywanie kwalifikacji zawodowych drogą do pokonywania barier na rynku pracy/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78
Numer ogłoszenia: 464708 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413260 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi cateringowej dla Uczestników Projektu /Zdobywanie kwalifikacji zawodowych drogą do pokonywania barier na rynku pracy/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla Uczestników Projektu /Zdobywanie kwalifikacji zawodowych drogą do pokonywania barier na rynku pracy/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 polegającej na: przygotowaniu posiłków, dostarczeniu ich na miejsce szkolenia oraz wszelkich czynnościach związanych z podaniem posiłków oraz każdorazowym uprzątnięciem pomieszczenia po podanym posiłku. Każdy posiłek/zestaw dla jednego Uczestnika Projektu powinien składać się z: napoi ciepłych: kawa i herbata oraz śmietanka do kawy, cytryna, cukier, słodkiej przekąski np.: ciasteczka koktajlowe/herbatniki/wafle czekoladowe porcja 40 - 100 g, wody mineralnej 0,5 litra lub soku owocowego (różne smaki) 250 ml w opakowaniu jednorazowym, gorącego posiłku jednodaniowego o charakterze drugiego dania. 1.Zamawiający przewiduje jedną przerwę obiadową na każdy dzień zajęć dla każdej grupy szkoleniowej. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z harmonogramem szkoleń/kursów przedstawionym przez Zamawiającego. Szkolenia/kursy odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele od godziny. Miejsce dostarczenia posiłków obejmie obszar powiatu będzińskiego, Bytomia, Siemianowic Śląskich, Świętochłowic, Sosnowca, Katowic, Dąbrowy Górniczej. Dokładny termin (dzień, godzina), ilość posiłków oraz miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego najpóźniej 5 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia/kursu. Zaplanowano przygotowanie 2875 zestawów/posiłków (1 zestaw dla 1 Uczestnika Projektu ). Posiłki nie są przewidziane dla osób prowadzących zajęcia. Poniżej przedstawiono szczegółowe zestawienie ilości wymaganych zestawów/posiłków w zależności od rodzaju prowadzonego szkolenia: 1)warsztaty aktywnych technik poszukiwania pracy 6 grup 10 osobowych, Catering dla 10 osób * 3 dni zajęć * 6 grup Łącznie 180 zestawów; 2)szkolenie nabywania kompetencji kluczowych, 6 grup 10 osobowych, Catering dla 10 osób * 2 dni zajęć * 6 grup, Łącznie 120 zestawów 3)kurs florystyczny I stopnia 1 grupa 10 osobowa, Catering dla 10 osób * 9 dni zajęć * 1 grupa Łącznie 90 zestawów 4)kurs florystyczny II stopnia, 1 grupa 10 osobowa, Catering dla 10 osób * 9 dni zajęć * 1 grupa, Łącznie 90 zestawów 5)obsługa kasy fiskalnej, 1 grupa 10 osobowa, Catering dla 10 osób * 2 dni zajęć * 1 grupa Łącznie 20 zestawów 6)kurs manicure-pedicure 1 grupa 10 osobowa, Catering dla 10 osób * 24 dni zajęć * 1 grupa Łącznie 240 zestawów, 7)kurs opiekunka nad osobą starszą/dzieckiem, 1 grupa 15 osobowa, Catering dla 15 osób * 30 dni zajęć * 1 grupa Łącznie 450 zestawów 8)kurs magazynier 1 grupa 10 osobowa Catering dla 10 osób * 12 dni zajęć * 1 grupa, Łącznie 120 zestawów 9)kurs obsługi wózka jezdniowego napędzanego z wymianą butli gazowej 1 grupa 10 osobowa Catering dla 10 osób * 8 dni zajęć * 1 grupa Łącznie 80 zestawów 10)kurs prawa jazdy kat. C+E, 1 grupa 15 osobowa Catering dla 15 osób * 5 dni zajęć * 1 grupa, Łącznie 75 zestawów 11)kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej kat. C , 1 grupa 15 osobowa Catering dla 15 osób * 26 dni zajęć * 1 grupa, Łącznie 390 zestawów 12)szkolenie komputerowe w zakresie ECDL Start, 6 grup 10 osobowych Catering dla 10 osób * 15 dni zajęć * 6 grup, Łącznie 900 zestawów 13)kursie prawa jazdy kat. B 1 grupa 20 osobowa, Catering dla 20 osób * 6 dni zajęć * 1 grupa, Łącznie 120 zestawów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt /Zdobywanie kwalifikacji zawodowych drogą do pokonywania barier na rynku pracy/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • YASZYKU Krystyna Szyja, ul. Chrzanowska 4, 41-404 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52238,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25587,50

  • Oferta z najniższą ceną: 25587,50 / Oferta z najwyższą ceną: 135125,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.