To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Katowice: ZP-2380-979-147/2013 Wykonanie systemu zasilania gwarantowanego dla OPP Katowice ul. Koszarowa 17
Numer ogłoszenia: 46762 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 485436 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-979-147/2013 Wykonanie systemu zasilania gwarantowanego dla OPP Katowice ul. Koszarowa 17.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie systemu zasilania gwarantowanego dla OPP Katowice ul. Koszarowa 17. kody CPV: 31154000-0 Bezprzestojowe źródła energii 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie systemu zasilania gwarantowanego dla OPP Katowice ul. Koszarowa 17. W skład systemu wchodzą: bezprzerwowy modułowy zasilacz UPS klasy VFI SS 111 i redundancji modułów n+1 (nadmiarowość), o maksymalnej mocy 100kVA, z dwoma zewnętrznymi łańcuchami akumulatorów o sumie czasu pracy autonomicznej min. 1 godziny (obliczonym dla pełnego obciążenia) przeznaczony do zasilania serwerów, urządzeń sieciowych dużej mocy, komputerów oraz innych odbiorów 400/230V, agregat prądotwórczy 250kVA (200kW) w wyciszonej obudowie zewnętrznej wraz z automatyką SZR oraz modułem do komunikacji Ethernet i SNMP, wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych do montażu zasilacza UPS i akumulatorów zapewniające pełną integrację z dotychczasowym systemem zasilania gwarantowanego oraz komponenty umożliwiające pełną obsługę i nadzór nad nowym systemem, a także przeprowadzenie szkolenia z zakresu konserwacji i obsługi systemu zasilania gwarantowanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacji technicznej systemu zasilania gwarantowanego. Podane parametry techniczne stanowią żądane minimum i Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności dostawy (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi w ofercie przedstawić, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał producenta, model lub nr katalogowy oferowanych urządzeń. Podany model lub nr katalogowy będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Ponadto zasilacz UPS oraz akumulatory muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. są nie mogą być starsze niż 6 miesięcy. 6. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że przedmiot zamówienia odpowiada parametrom technicznym określonym w załączniku nr 3 do SIWZ 7. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła: co najmniej 36 miesięcy na zasilacz UPS co najmniej 24 miesięcy na akumulatory co najmniej 24 miesiące na pozostały zakres przedmiotu zamówienia, lecz nie mniej niż gwarancja producenta od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji za poprawność działania systemu zasilania gwarantowanego odpowiadał Wykonawca. 9. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji wszelkie wskazane i stwierdzone usterki zostały usunięte w ciągu: 12 godzin w przypadku uszkodzenia modułu zasilacza UPS poprzez wymianę na sprawny i wolny od wad, 24 godzin w przypadku usterek krytycznych dla funkcjonowania systemu zasilania takich jak uszkodzenie baterii akumulatorów lub innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo zasilanych urządzeń lub ich użytkowników, 72 godzin dla pozostałych awarii lub w okresie dłuższym za zgodą Zamawiającego, bez dodatkowych kosztów dojazdu. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o jednorazowym przeszkoleniu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie czy powierza wykonanie zamówienia podwykonawcy/com, a jeżeli tak to Zamawiający wymaga wskazania zakresu robót, jaki Wykonawca będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.40.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BENNING POWER ELECTRONICS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BENNING POWER ELECTRONICS" SP. Z O.O.
- BENNING Power Electronics Sp. z o.o., ul. Korczunkowa 30, 05-503 Głosków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 584110,00
Oferta z najniższą ceną: 552120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 602000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz normy ISO 9001:2015 dla Biobanku Silesia LabMed
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Ustka"
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.