Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Puławy: Przeprowadzenie szkoleń/doradztwa/warsztatów realizowanych przez MOPS w Puławach w ramach projektu systemowego Aktywni-niezależni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 47492 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8868419, faks 081 8868420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl lub http://pulawymops.bip.e-zeto.com/public
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń/doradztwa/warsztatów realizowanych przez MOPS w Puławach w ramach projektu systemowego Aktywni-niezależni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie: treningu kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów aktywnego poszukiwania pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni - niezależni realizowanego przez MOPS w Puławach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: a) część I zamówienia co najmniej 3 szkolenia, którego zakres tematyczny zawiera minimalnym zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w dodatku nr 1; b) część II zamówienia co najmniej 120 godzin dydaktycznych indywidualnego doradztwa zawodowego; c) część III zamówienia co najmniej 3 szkolenia/ warsztaty, który zakres tematyczny zawiera minimalny zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w dodatku nr 1; 2. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dodatku nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: b) część I zamówienia wykładowcami/trenerami (minimum dwoma) z co najmniej wykształceniem wyższym psychologicznym i uprawnieniami (certyfikatem) w zakresie psychoterapii. Każda z tych osób będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń/treningów o tematyce obejmującej wsparcie w zakresie, podniesienia kompetencji osobistych i życiowych. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi wyżej. c) część II zamówienia doradcami ( minimum dwoma) z co najmniej wykształceniem wyższym i uprawnieniami doradcy zawodowego. Każda z tych osób będzie posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 50 godzin dydaktycznych indywidualnego doradztwa zawodowego. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi wyżej. d) część III zamówienia jednym szkoleniowcem z co najmniej wykształceniem wyższym i uprawnieniami doradcy zawodowego, który przeprowadził minimum 40 godzin dydaktycznych szkoleń/warsztatów z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi wyżej. 2. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dodatku nr 5 i oświadczenia wykonawcy, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dodatek nr 6).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofert (dodatek nr 3); Wzór umowy ( dodatek nr 2); Szczegółowy program szkolenia (dodatek nr 8);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń/doradztwa/warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia zdarzeń losowych; b) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ; c) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych; d) Zmiany ceny - cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną data zmiany ceny; e) Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.pulawy.pl i http:/pulawymops.bip.e-zeto.com/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Leśna 17
24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17 24-100 Puławy sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość osób kierowanych na szkolenie: 59 osób 5 grup po 10 osób i 1 grupa 9 osób (zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5% czyli o 3 osoby) Czas trwania szkolenia 240 godzin dydaktycznych czyli 40 godzin dydaktycznych na jedną grupę (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) + przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad. Warunki organizacji czasu trwania zajęć Zajęcia mogą być prowadzone w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i 02.05.2011roku. Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń/doradztwa/warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne doradztwo zawodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość osób kierowanych na doradztwo: 60 osób (zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników maksymalnie o 3% czyli o 2 osoby) Czas trwania doradztwa 240 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) 4 godziny dydaktyczne na jedną osobę Warunki organizacji czasu trwania doradztwa Zajęcia mogą być prowadzone w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i 02.05.2011roku. Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 7:15, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 15:15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń/doradztwa/warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość osób kierowanych na szkolenie: 58 osób 3 grupy po 12 osób i 2 grupy po 11 osób (zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5% czyli o 3 osoby) Czas trwania szkolenia 80 godzin dydaktycznych czyli 16 godzin dydaktycznych na grupę (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) + przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad. Warunki organizacji czasu trwania zajęć Zajęcia mogą być prowadzone w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i 24.06.2011roku. Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń/doradztwa/warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 30
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywna dostawa jaj SPF w 2025 r.
- SYNTEZA OLIGONUKLEOTYDÓW NIEMODYFIKOWANYCH I MODYFIKOWANYCH
- Dostawa ogniotrwałych wyrobów wysokoglinowych korundowych
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m3 z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy".
- Dostawa nowego oprzyrządowania do tabletkarki rotacyjnej Kilian T400
- ZAKUP I BEZGOTÓWKOWE TANKOWANIE PALIW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.