Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Katowice: PN 3/12 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA
Numer ogłoszenia: 476726 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach , ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2531000, faks 032 2531150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 3/12 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 urządzeń bezpieczeństwa UTM dla Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy złożą oświadczenie o którym mowa w części I SIWZ punkt VI.4 zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedstawi wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, obejmujący wykonanie co najmniej dwóch dostaw sprzętu informatycznego dla dwóch podmiotów o wartości minimum 50 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, daty a także miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem (np. w formie listów referencyjnych), że dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, o których mowa w części I SIWZ punkt VI.4 i VI.8 zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy złożą oświadczenie o którym mowa w części I SIWZ punkt VI.4 zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy złożą oświadczenie o którym mowa w części I SIWZ punkt VI.4 zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy złożą oświadczenie o którym mowa w części I SIWZ punkt VI.4 zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
Dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia bezpieczeństwa posiadają certyfikat niezależnej organizacji - co najmniej Common Criteria EAL 2+. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór umowy /część II SIWZ/ parafowany na każdej stronie przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę. Stosowne pełnomocnictwa potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę w przypadku, gdy członkowie zarządu jako mocodawcy wyznaczają pracownika do wykonania czynności w ich imieniu o ile uprawnienia nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub innych przepisów prawa. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w oparciu o dokumenty, o których mowa w części I SIWZ punkt VI.5-VI.6 zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice piętro IX pok. 935 lub 932.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Osobiście lub pocztą kurierską w siedzibie P.A. w pokoju 935 lub 932 p.IX. Pocztą decyduje data wpływu do biura podawczego PA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania czystości placów, dróg, chodników i parkingów na terenie kopalni i poza nią dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek z podziałem na dwa zadania:Zadanie nr 1: dla Ruchu Murcki-Staszic,Zadanie nr 2: dla Ruchu Wujek.
- Wykonanie i dostawa okolicznościowych paczek świątecznych dla dzieci (do 16. roku życia) pracowników Centrali Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Wykonywanie robót budowlanych - naprawy w trybie awaryjnym z tytułu usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddziale KWK Staszic-Wujek z podziałem na 5 zadań
- Odśnieżanie, utrzymanie stałej przejezdności. dróg, zatok parkingowych i chodników w warunkach. zimowych na terenie SUM oraz usuwanie śniegu, sopli z dachów budynków SUM w sezonie 2024/2025.
- Dostawa samochodu osobowego typu kombi
- "Dostawa bonów żywieniowych w postaci kart przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Zakup urządzenia zabezpieczającego sieć klasy UTM wraz z licencją w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Dostawa rozwiązania do ochrony webaplikacji klasy Web Application Firewall (WAF) wraz z usługą wdrożenia i wsparcia technicznego oraz przeprowadzenie warsztatów dla pracowników SBŁ
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup przełączników sieciowych rdzeniowych, agregujących oraz dostępowych wraz z wdrożeniem.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.