eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominŚwiadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Żuromin: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 480632 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Żuromin , Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, faks 23 6572540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów szkół z terenu Gminy i Miasta Żuromin klas I-III objętych projektem POKL 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki: a) Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji; b) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; c) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie , szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych; d) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie; e) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; f) Specjalne zajęcia terapeutyczne (korekcyjno - kompensacyjne); g) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; h) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Zajęcia prowadzone będą w siedmiu szkołach podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin: - Szkoła Podstawowa w Będzyminie, - Szkoła Podstawowa w Chamsku, - Szkoła Podstawowa w Kliczewie Dużym, - Szkoła Podstawowa Podstawowa nr 1 w Żurominie, - Szkoła Podstawowa nr 2 w Żurominie, - Szkoła Podstawowa SP w Poniatowie, - Szkoła Podstawowa w Raczynach Szczegółowy wykaz zajęć w poszczególnych szkołach z podziałem na grupy i liczby godzin stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć zgodnie z wskazaniami koordynatora projektu Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy. 3.3 Zajęcia będą prowadzone w podziale na grupy (30 godzin lub 35 godzin na grupę w całym okresie projektu) w okresie od dnia podpisania umowy do końca trwania projektu POKL 9.1.2 , jednakże nie dłużej niż do dnia 28 czerwca 2013 roku. 3.4 Zajęcia będą się odbywały w ramach zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem oraz wykazem zajęć. Jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3.5 Uczestnikami zajęć będą uczniowie 7 szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Żuromin wskazanych w pkt. 4.1 3.6 Zamawiający zapewni sale do prowadzenia zajęć, ich oznakowanie oraz dostęp do niezbędnego sprzętu. 3.7 Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne. 3.8 Wykonawca zobowiązany będzie do: - Opracowanie programu zajęć dla każdej z grup oraz przedłożenie go na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć Koordynatorowi Szkolnemu. - Świadczenie usługi prowadzenia zajęć w terminach i w godzinach ustalonych z Koordynatorem Szkolnym, w ramach zajęć pozalekcyjnych. W przypadku choroby, potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim lub w przypadku innego zdarzenia losowego - harmonogram zajęć, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem Szkolnym, może zostać zmieniony. - Prowadzenie zajęć zgodnie z założonym programem nauczania, wykorzystując przy tym aktywne metody nauczania - Odpowiednie dokumentowanie przebiegu zajęć: prowadzenie dziennika zajęć, listy obecności uczestników zajęć, listy odbioru materiałów dydaktycznych (jeśli dotyczy), sporządzonych na każdym spotkaniu. Wzór listy obecności oraz list odbioru materiałów zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy o realizację zajęć. - Opracowanie okresowych sprawozdań - raportów monitorujących realizację zadań, mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć zgodnie z projektem. - Przekazywanie materiałów powstałych w trakcie realizacji zadania, niezwłocznie po jego zakończeniu Koordynatorowi Szkolnemu - Sporządzenie Raportu z realizacji projektu w zakresie przeprowadzonych zajęć w terminie do 5-ciu dni po zakończeniu zajęć i przekazanie go Koordynatorowi Szkolnemu, - Gdy zaistnieje przypadek rezygnacji Beneficjentów Ostatecznych (uczniów, których rodzice wyrazili pisemną zgodę na uczestnictwo w zajęciach - zwanych dalej BO) z zajęć, przekazanie niezwłocznie tej informacji Koordynatorowi Szkolnemu, - Na bieżąco informowanie Koordynatora Szkolnego o nieobecnościach BO na zajęciach, - Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie udziału BO w zajęciach, aby zrealizować cele projektu. - Sprawowanie właściwej opieki nad BO i dbałość o ich bezpieczeństwo. - Dbałość o powierzone mienie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za salę lekcyjną oraz sprzęt wykorzystywany do prowadzenia zajęć. - W przypadku odwołania zajęć Wykonawca jest zobowiązany natychmiast poinformować o tym Koordynatora Szkolnego i ustalić przeprowadzenie ich w innym terminie. - Wykonywanie wytycznych i poleceń Koordynatora projektu. - Współpraca z pracownikami Biura Projektu oraz Koordynatorem Szkolnym odpowiedzialnym za realizację zajęć w danej szkole. - W przypadku pracy w więcej niż jednym projekcie współfinansowanym ze środków EFS prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, rozliczając miesięcznie czas pracy oraz dostarczanie karty do 5 dnia każdego miesiąca do Koordynatora Szkolnego, - Wykonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Wykonawcy prowadzącego zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. - Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji usługi Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w siedzibie Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin. - Wykonawca zobowiązuje się do poddania się kontroli w trakcie realizacji oraz podczas realizacji przedmiotu Zamówienia w związku z finansowaniem przedmiotu zamówienia z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Projektu, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz społeczny, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.9 Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dotyczy części 1, 3, 5, 6, 7, 10, 11, 13, 16, 19, 22, 23, 25, 26, 27 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami, która/e posiada/ją kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie pedagogiczne; - dotyczy części 2, 8, 12, 17 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami, która/e posiada/ją kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie pedagogiczne; - dotyczy części 4, 9, 14, 18, 24, 28 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami, która/e posiada/ją kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) lub posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć plastycznych; oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie pedagogiczne - dotyczy części 15 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami, która/e posiada/ją kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych (korekcyjno - kompensacyjnych) oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie pedagogiczne; - dotyczy części 20 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami, która/e posiada/ją kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) w zakresie prowadzenia zajęć psychologiczno - pedagogicznych oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie pedagogiczne; - dotyczy części 21 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami, która/e posiada/ją kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej) oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie pedagogiczne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (na zał. nr 1 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie; b) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie; c) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; d) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. e) zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany ustawy o podatku od towarów i usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Wydział infrastryktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Sekretariat Urzędu, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.