To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa nabiału dla Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7
w Ostrowcu Św. w 2014r.
Numer ogłoszenia: 484772 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 447362 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału dla Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. w 2014r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św w okresie od 2 stycznia 2014r do 31 grudnia 2014r. codziennie od poniedziałku do soboty w godz 6.00-6.30 w ilościach: jogurt owocowy 200g-8700 sztuk, jogurt naturalny 200g-8500 sztuk, kefir 250g-7200 sztuk, margaryna śniadaniowa do smarowania pieczywa-500g, zaw. tłuszczu nie mniej niż 60%, bez środków konserwujących z wit. E, z zaw. kw. NNKT nie mniej niż 15%, masło Extra 200g-780kg, mleko pasteryzowane 2%-42000L, ser biały półtłusty-1200kg, ser żółty typu Gouda-700kg, ser topiony 100g-1000 sztuk, smietana 18% 5L-1150L. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne tj. równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Produkty wymienione w formularzu ofertowo - cenowym muszą odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych z dnia 29.06.1995 o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88 poz. 439 z późn. zm.). Ilości podanych artykułów spożywczych są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Z powodu braku możliwości określenia dokładnej liczby pensjonariuszy przebywających w Domu Pomocy Społecznej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych produktów w związku z czym Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub do zwiększenia ilości towarów stanowiących podmiot umowy, w zależności od ilości mieszkańców i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży oraz sukcesywnego dostarczania nabiału na podstawie zamówień jednostkowych określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. Dostawy będą realizowane transportem Dostawcy na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu Zamawiającego (kiedy będzie tego wymagał). W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.51.22.00 - Śmietana tłusta 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.55.13.00 - Jogurt 15.43.11.00 - Margaryna 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.53.00.00 - Masło .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adam Tkaczuk Firma Handlowa "STARMLECZ"
jakie przetargi wygrała firma
Adam Tkaczuk Firma Handlowa "STARMLECZ"
- Firma Handlowa STARMLECZ, Tkaczuk Adam, ul. Zgodna 4b, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130611,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145070,30
Oferta z najniższą ceną: 145070,30 / Oferta z najwyższą ceną: 158879,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
- Zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzębinowa, Leśna
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.