eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Medyka › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia kursów pn.monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie grupa I i II, brukarz i fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce, w ramach projektuCykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Medyka: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia kursów pn.: monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie grupa I i II, brukarz i fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce, w ramach projektu: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL
Numer ogłoszenia: 492218 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455750 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, N/N N/N, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 0-16 671 57 44, faks 0-16 671 53 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia kursów pn.: monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie grupa I i II, brukarz i fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce, w ramach projektu: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia kursów pn.: 1) monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie grupa I, 2) monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie grupa II, 3) brukarz, 4) fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera, umożliwiających uzyskanie lub uzupełnienie wiedzy ogólnej, umiejętności lub kwalifikacji zawodowych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce i uczestniczących w projekcie systemowym: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Kursy obejmować będą swym zakresem zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z programami i harmonogramami opracowanymi dla każdego kursu osobno i przekazanymi Zamawiającemu do akceptacji, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2. Kursy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Liczba uczestników kursu: 8 osób - 1 kurs, łącznie 32 osób na 4 kursach. 4. Liczba godzin dydaktycznych - dla kursów monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie grupa I i II oraz brukarz łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych na każdym z kursów powinna wynosić min. 80 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), w tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować min. 15 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować min. 65 godzin; dla kursu fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić min. 60 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), w tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować min. 10 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować min. 50 godzin. 5. Kursy powinny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, za wyjątkiem świąt, nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie, z przerwą na obiad. 6. Zamawiający może wyrazić zgodę na realizację kursów w soboty, w godzinach wymienionych w pkt.5. 7. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne i materiały przeznaczone do realizacji praktycznej części kursu. 8. Materiały przeznaczone na realizację kursu i dokumentacja powinny zawierać aktualny logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiający identyfikację źródeł jego finansowania, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne zestawienie logotypów i proporcji między znakami w nich zawartymi. Wymóg ten dotyczy również materiałów dydaktycznych przekazywanych przez Wykonawcę uczestnikom kursów. 9. Każdy kurs powinien zakończyć się zaliczeniem, który przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Czas trwania zaliczenia nie wlicza się do liczby godzin kursu. Koszt przeprowadzenia zaliczenia pokrywa Wykonawca. 10. Wszelkie dane osobowe uczestników kursów, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami kursu, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursów, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 11. Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia kursów. 12. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursu, w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzania kursu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przebiegu kursu oraz dokumentacji księgowo - finansowej, dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia, do końca 2020 roku. 14. Wykonawca ma spełniać warunki dla organizatorów kształcenia, o których mowa w §18, ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). 15. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis jego wykonania oraz pozostałe obowiązki wykonawcy zawarte zostały we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 6 - 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - grupa I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Przemyślu, ul. Czarnieckiego 2, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - grupa II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Przemyślu, ul. Czarnieckiego 2, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Brukarz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Przemyślu, ul. Czarnieckiego 2, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Informatycznych Teresa Kotek, ul. Słowackiego 94, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.