eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiasnaUsługi w zakresie szacowania nieruchomosci stanowiacych własność gminy Ciasna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Ciasna: Usługi w zakresie szacowania nieruchomosci stanowiacych własność gminy Ciasna.
Numer ogłoszenia: 49928 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciasna , ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, faks 034 3535105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie szacowania nieruchomosci stanowiacych własność gminy Ciasna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia: Poszczególne części zamówienia, na które należy składać odrębne formularze ofertowe: Zadanie Nr 3.1- wycena lokali mieszkalnych i użytkowych przeznaczonych do zbycia lub nabycia. Zadanie Nr 3.2- Wycena nieruchomości gruntowych przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu lub nabycia. Zadanie Nr 3.3 - Wycena nieruchomości zabudowanych przeznaczonych do zbycia lub nabycia . Zadanie Nr 3.4- Wycena nieruchomości gruntowych celem ustalenia odszkodowania za przejętą drogę . Zadanie Nr 3.5- wycena nieruchomości gruntowych, w celu ustalenia opłat adiacenckich . Zadanie Nr 3.6 - wycena nieruchomości gruntowych, w celu ustalenia wysokości opłaty planistycznej 4. Orientacyjne ilości operatów w 2009r.: Zadanie Nr 3.1- w ilości ustalonej przez zamawiającego - maksimum 10 lokali; Zadanie Nr 3.2- w ilości ustalonej przez zamawiającego - maksimum 6 nieruchomości; Zadanie Nr 3.3- w ilości ustalonej przez zamawiającego - maksimum 3 nieruchomości; Zadanie Nr 3.4- w ilości ustalonej przez zamawiającego - maksimum 10 nieruchomości; Zadanie Nr 3.5- w ilości ustalonej przez zamawiającego - maksimum 20 nieruchomości; Zadanie Nr 3.6- w ilości ustalonej przez zamawiającego - maksimum 15 nieruchomości;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie są karani sądowo w związku z zamówieniami publicznymi. 3. Posiadają uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego. 4 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy na załączonym druku (załącznik nr 1,2,3,4,5,6). W przypadku składania ofert na kilka części (zadań), formularz ofertowy należy złożyć na każdą część oddzielnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami podatków, opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne oraz o niekaralności w związku z zamówieniami publicznymi (załącznik nr 7). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy (załącznik nr 8). 6. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień zawodowych rzeczoznawcy majątkowego 7. Parafowany przez osobę podpisującą ofertę wzór umowy - (załącznik nr 9)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl_ciasna/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Ciasna , ul. Nowa 1 a. 42-793 Ciasna pokój Nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urzad Gminy Ciasna , sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wycena lokali mieszkalnych i uzytkowych przeznaczonych do zbycia lub nabycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena lokali mieszkalnych i uzytkowych przeznaczonych do zbycia lub nabycia -maksimum 10 lokali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wycena mieruchomosci gruntowych przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu lub nabycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena mieruchomosci gruntowych przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu lub nabycia - maksimum 6 nieruchomosci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wycena nieruchomosci zabudowanych przeznaczonych do zbycia lub nabycia-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena nieruchomosci zabudowanych przeznaczonych do zbycia lub nabycia- maksimum 3 nieruchomosci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wycena nieruchomosci gruntowych celem ustalenia odszkodowania za przejętą drogę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena nieruchomosci gruntowych celem ustalenia odszkodowania za przejętą drogę - maksimum 10 nieruchomosci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wycena nieruchomosci gruntowych w celu ustalenia opłat adiacenckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena nieruchomosci gruntowych w celu ustalenia opłat adiacenckich - maksimum 20 nieruchomosci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wycena nieruchomosci gruntowych, w celu ustalenia wysokosci opłaty planistycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycena nieruchomosci gruntowych, w celu ustalenia wysokosci opłaty planistycznej -15 nieruchomosci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.