eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszŚwiadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Kalisz: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 49974 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7657700, faks 62 7657714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Kaliszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie profesjonalnej usługi ochrony budynków i mienia Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13. 2.Zakres zamówienia obejmuje ochronę fizyczną osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Kaliszu położonych przy Al. Wolności 13 i przy ul. Wał Staromiejski 8 A oraz terenu przylegającego do obiektów. 3.W zakresie przedmiotu zamówienia jest obsługa telewizji przemysłowej i monitoringu, obsługa bramkowych wykrywaczy metali oraz prześwietlarek do bagażu zainstalowanych w budynkach. 4.Przez ochronę osób należy rozumieć, zgodnie z zapisami art. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z zm.) działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przebywających na terenie w/w obiektu. 5.Przez ochronę mienia należy rozumieć zgodnie z zapisami art. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z zm.) działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz uniemożliwienie wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony. 6.Ochrona osób i mienia realizowana będzie w formie stałej bezpośredniej ochronie fizycznej i konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych (art. 3 ust. 1 a) i c) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z zm.) 7.Obiekty ochraniane będą w systemie zmianowym: a)w godzinach urzędowania przez dwóch pracowników ochrony w budynku Sądu Okręgowego przy Al. Wolności 13 i trzech pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego przy Al. Wolności 13, w tym jeden wykonuje obowiązki tzw. posterunku ruchomego w godzinach pracy zamawiającego w zakresie ochrony budynku Sądu Okręgowego przy ul. Wał Staromiejski 8 A (w godzinach 7.15 - 15.15) b)w godzinach popołudniowych, nocnych, niedziele i święta oraz inne ustawowo dni wolne od pracy co najmniej jeden pracownik ochrony 8.Sąd Okręgowy i Sąd Rejonowy czynne są: w poniedziałki w godzinach 7.15 -18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.15 - 15.15. 9.Zamawiający przewiduje możliwość zleceń dodatkowych związanych z koniecznością wzmocnienia służb ochrony np. w celu zabezpieczenia bezpieczeństwa rozpraw o podwyższonym ryzyku. Dodatkowe zlecenia będą rozliczane za odrębnym wynagrodzeniem na podstawie czynników cenotwórczych przedstawionych w ofercie. 10.Obowiązki wykonawcy: przed objęciem posterunku dokładne kontrolowanie stanu wyposażenia posterunku (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby) otwieranie wejścia do budynku max na 30 minut przed rozpoczęciem pracy tj. o godzinie 6.45 a zamykanie min. 30 minut po zakończeniu pracy tj. w poniedziałki o godzinie 18.30, a od wtorku do piątku o godzinie 15.45 wydawanie kluczy do pomieszczeń po wcześniejszym sprawdzeniu tożsamości pobierającego i odnotowaniu tego w książce ewidencji pobranych kluczy natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż. w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych po czym do czasu ich przybycia przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków. w sytuacjach zagrożenia procesu ochrony wzywanie grupy interwencyjnej w celu wsparcia ochrony. obserwowanie interesantów w celu niedopuszczenia do kradzieży lub zniszczenia mienia. podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa. z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłoczne powiadomienie przełożonych prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia posterunku i osób wchodzących do obiektu, a w razie potrzeby udzielenie niezbędnych informacji i kierowanie do odpowiednich pomieszczeń ochrona sal rozpraw pozwalanie na wjazd na teren posesji tylko pojazdom upoważnionym prowadzenie książki przebiegu ochrony. nie wpuszczanie na teren obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione zwracanie szczególnej uwagi na osoby wchodzące i przebywające na terenie obiektu i w jego pomieszczeniach, a nie przejawiające potrzeby załatwienia konkretnej sprawy lub usiłujące pozostawić wniesione przedmioty zwracanie szczegółowej uwagi na postój pojazdów w pobliżu obiektu, których obecność może zagrażać bezpieczeństwu obiektu, a także na inne wydarzenia rażąco naruszające spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do obiektu. W celu przywrócenia porządku korzystanie z pomocy Policji wydawanie i przyjmowanie od osób upoważnionych kluczy- za potwierdzeniem, zgodnie z instrukcją przestrzeganie, aby poza godzinami pracy na terenie budynku nie przebywały osoby niepowołane po zakończeniu pracy niezwłoczne sprawdzenie - czy zostały zdane wszystkie klucze - czy zostały zamknięte wszystkie drzwi i okna - czy wygaszono światła i bezpieczeństwo pomieszczenia pod względem ppoż. przekazywanie obowiązków oraz uwag z przebiegu służby zmieniającemu pracownikowi ochrony, oraz odnotowanie tego faktu w zeszycie służby dokonanie obchodu obiektu po zakończeniu godzin urzędowania i zamknięciu obiektu kontrola zamknięć wejść do obiektu 11.Ochrona mienia Sądu Okręgowego w zakresie konwojowania wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych będzie realizowana w oparciu o § 6 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 1998 r. Nr 129, poz. 585 z zm.) 12.Konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych będzie polegało na zapewnieniu ochrony dla pracownika sądu upoważnionego do transportu wartości pieniężnych przez jednego nieuzbrojonego pracownika ochrony. 13. Konwojowanie będzie wykonywane przy użyciu środka transportu Zamawiającego. 14.Zamawiający przewiduje, że konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych będzie miało miejsce 2-3 razy w miesiącu. 15.O terminie konwojowania wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych Zamawiający każdorazowo poinformuje przedstawiciela Wykonawcy z 7-dniowym wyprzedzeniem 16.Konwój będzie wykonywany na trasie Al . Wolności 13 - Górnośląska 80 - Al. Wolności 13 17.Pracownicy ochrony będą uprawnieni do: - ustalenie uprawnień do przebywania na terenie i w obiektach chronionych - wezwanie osób do opuszczenia terenu chronionego obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzenia zakłócenia porządku lub braku uprawnień do przebywania na terenie lub w obiekcie - ujecie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób policji - stosowania środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z zm.) i określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 roku w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego (Dz. U. z 1998 r. Nr 89, poz. 563), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony. 18.Wykonawca winien sam dokonać oceny i określenia zaangażowania własnych sił i środków w celu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia 19.Pracownicy przewidziani przez wykonawcę do wykonywania zamówienia powinni cechować się dobrymi warunkami fizycznymi i wysoką kulturą osobistą 20.Pracownicy ochrony winni być jednakowo umundurowani, tak aby możliwa była ich identyfikacja oraz identyfikacja podmiotu zatrudniającego oraz wyposażeni w bezprzewodowe środki łączności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stekop S.A., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 590163,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 400584

  • Oferta z najniższą ceną: 400584 / Oferta z najwyższą ceną: 525888

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postepowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki w związku z art. 5 cyt. ustawy. Zamawiajacy dla usług niepiorytetowych wyszczególnionych w art. 5 ustawy może nie stosować przepisów ustawy inych niz dotyczące przesłanek wyboru trybu niż wartość szacunkowa zamówienia także dla trybu zapytania o cenę. Postepowanie o udzielonie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 13 stycznia 2010 roku, a więc przed wejściem w życie ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówien publicznych oraz niektórych innych ustaw z dnia 2 grudnia 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 223, poz. 1778)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.