eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikAdaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500017089-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

Gmina Miejska Świdnik: Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520341-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świdnik, Krajowy numer identyfikacyjny 431019359, ul. ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 751 76 02, e-mail zampub@e-swidnik.pl, faks 81 751 76 08.
Adres strony internetowej (url): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZ-Z 271.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia stałego w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Świdnik pod nazwą - Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego 3.2Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szafka aktowa niska - 4 sztuki, 2)Mównica - 1 sztuka, 3)Pulpit (biurko) prezydium - 2 sztuki, 4)Pulpit (biurko) obsługi RM - 1 sztuka, 5)Pulpit (biurko) obsługi prawnej - 1 sztuka, 6)Pulpit (biurko) radnych - 16 sztuk, 7)Fotel obrotowy - 10 sztuk, 8)Fotel radnego - 32 sztuki, 9)Fotel uczestnika - 48 sztuk, 10)Lada Biura Obsługi Klienta - 1 komplet, 11)Lada Portierni - 1 komplet, 12)Pulpit (biurko) prelegenta - 1 sztuka, 13)Lada sekretariatu - 1 komplet, 3.3Przedmiot zamówienia określa 1)Dokumentacja projektowa, 2)Specyfikacja kosztów 3.4Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4.1Wymagane badania, które należy dołączyć do oferty przetargowej 1)Klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 wydana przez akredytowane laboratorium, 2)Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium, 3)Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny obejmujący wszystkie elementy fotela, 4)Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004, 5)Atest wytrzymałościowy pianek siedziska na ściskanie wg normy PN-EN 12727:2004 na minimum 150 000 cykli, 6)W celu potwierdzenia wymagań w stosunku do tapicerki należy przedstawić fabryczny próbnik tkanin (ok. 20*20 cm) spełniającej powyższe warunki, 7)W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów dla każdego mebla należy przedstawić minimum jedną osobną kartę katalogową, na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A4), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia postawione wymagania. 8)Nie dopuszcza się użycia następujących materiałów jako równoważnych: a)płyt wiórowych czy MDF zamiast elementów drewnianych, b)pianek wykrawanych z bloku w tym CMHR, c)tapicerek o innej fakturze, d)podłokietników klejonych z dwóch elementów, e)konstrukcji nośnej siedziska Fotelu radnego i Fotelu uczestnika, innej niż metalowa zatopiona w wewnątrz pianki formowanej w technologii wtrysku, 9)Wymiary lady w sekretariacie na IV piętrze, a w szczególności linia łuku lady winna być skorelowana z łukiem podziału kolorystycznego wykładziny podłogowej, 10)Rysunki warsztatowe mebli i zabudowy meblowej należy uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. 3.3Opis przedmiotu zamówienia określa: 1)Specyfikacja kosztów, 2)Dokumentacja projektowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 242700
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Techniczno-Handlowe Marcin Liminowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os.Wichrowe Wzgórze 11/118
Kod pocztowy: 61-674
Miejscowość: {Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229158.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229158.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 353010
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.