To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500017089-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Gmina Miejska Świdnik: Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520341-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Świdnik, Krajowy numer identyfikacyjny 431019359,
ul. ul. Kard. St. Wyszyńskiego
15,
21-040
Świdnik, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 751 76 02, e-mail
zampub@e-swidnik.pl, faks
81 751 76 08.
Adres strony internetowej (url): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIZ-Z 271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia stałego w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Świdnik pod nazwą - Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego 3.2Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szafka aktowa niska - 4 sztuki, 2)Mównica - 1 sztuka, 3)Pulpit (biurko) prezydium - 2 sztuki, 4)Pulpit (biurko) obsługi RM - 1 sztuka, 5)Pulpit (biurko) obsługi prawnej - 1 sztuka, 6)Pulpit (biurko) radnych - 16 sztuk, 7)Fotel obrotowy - 10 sztuk, 8)Fotel radnego - 32 sztuki, 9)Fotel uczestnika - 48 sztuk, 10)Lada Biura Obsługi Klienta - 1 komplet, 11)Lada Portierni - 1 komplet, 12)Pulpit (biurko) prelegenta - 1 sztuka, 13)Lada sekretariatu - 1 komplet, 3.3Przedmiot zamówienia określa 1)Dokumentacja projektowa, 2)Specyfikacja kosztów 3.4Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4.1Wymagane badania, które należy dołączyć do oferty przetargowej 1)Klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 wydana przez akredytowane laboratorium, 2)Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium, 3)Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny obejmujący wszystkie elementy fotela, 4)Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004, 5)Atest wytrzymałościowy pianek siedziska na ściskanie wg normy PN-EN 12727:2004 na minimum 150 000 cykli, 6)W celu potwierdzenia wymagań w stosunku do tapicerki należy przedstawić fabryczny próbnik tkanin (ok. 20*20 cm) spełniającej powyższe warunki, 7)W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów dla każdego mebla należy przedstawić minimum jedną osobną kartę katalogową, na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A4), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia postawione wymagania. 8)Nie dopuszcza się użycia następujących materiałów jako równoważnych: a)płyt wiórowych czy MDF zamiast elementów drewnianych, b)pianek wykrawanych z bloku w tym CMHR, c)tapicerek o innej fakturze, d)podłokietników klejonych z dwóch elementów, e)konstrukcji nośnej siedziska Fotelu radnego i Fotelu uczestnika, innej niż metalowa zatopiona w wewnątrz pianki formowanej w technologii wtrysku, 9)Wymiary lady w sekretariacie na IV piętrze, a w szczególności linia łuku lady winna być skorelowana z łukiem podziału kolorystycznego wykładziny podłogowej, 10)Rysunki warsztatowe mebli i zabudowy meblowej należy uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. 3.3Opis przedmiotu zamówienia określa: 1)Specyfikacja kosztów, 2)Dokumentacja projektowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu - dostawa i montaż wyposażenia stałego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
242700
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Techniczno-Handlowe Marcin Liminowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
229158.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- "Dostawa narzędzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i ciągów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu Świdnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina Świdnik
- Dostawa wyrobów betonowych
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYPOSAŻENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "POPRAWA DOSTĘPNOŚCI BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU PRZY UL. LESZCZYŃSKIEGO 3"
- Zakup, dostawa mebli, sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Najwyższego.
- "Dostawa i montaż mebli" w ramach zadania Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim ze zmianą sposobu użytkowania" dotyczące III Etapu;
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.