eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 34 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 2 W BYDGOSZCZY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23

Ogłoszenie nr 500047256-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 34 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 2 W BYDGOSZCZY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543474-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 34 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 2 W BYDGOSZCZY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

36/ZP/Rb/INFR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

REMONT CZEŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 34 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 2 W BYDGOSZCZY Roboty ogólnobudowlane: o rozbiórka nawierzchni betonowych, murów oporowych oraz ścian, poszerzenie otworów drzwiowych, skucie tynków i glazury, o wykopy pod fundamenty, o wykonanie fundamentów żelbetowych, o murowanie: ścian oporowych z bloczków betonowych, ścianek działowych o izolacja pozioma i pionowa ścian, o montaż przegród systemowych z płyt gipsowo-kartonowych, o oczyszczenie posadzek, przygotowanie podłoża i ułożenie posadzek z żywic, o usunięcie starych powłok malarskich, gruntowanie ścian i sufitu, malowanie farbami emulsyjnymi, o wymiana stolarki okiennej, o wymiana części stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, o wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z betonu CB-20 gr. 15 cm (zjazd), o okładziny ścian z płytek oraz posadzki z płytek Gres, o montaż sufitu podwieszanego, o wywóz i utylizacja gruzu. Roboty wodnokanalizacyjne: o demontaż instalacji wodnokanalizacyjnej, elementów białego montażu, o przygotowanie ścian (bruzdy) do montażu nowej instalacji wodnokanalizacyjnej, o wykonanie instalacji wodnokanalizacyjnej, białego montażu i montażu osprzętu w pomieszczeniach sanitarnych, o częściowa wymiana instalacji c.o. (grzejniki, zawory, podejścia), o próby, o malowanie rurociągów, o montaż wentylatora kanałowego łazienkowego, o montaż szafek hydrantowych naściennych. Roboty elektryczne: o wymiana osprzętu elektrycznego i oświetleniowego, o wymiana instalacji elektrycznej i rozdzielnic, o próby i pomiary elektryczne. Wymagania związane z ochroną środowiska: o dodatkowo, w przypadku prowadzenia prac powodujących ingerencję w instalację wodociągową, po zakończeniu prac remontowych, w celu zapewniania właściwego stanu sanitarno-higienicznego, za dobrą praktykę uważa się wykonanie w akredytowanym laboratorium, badań mikrobiologicznych wody w zakresie obecności i liczebności bakterii: - z grupy coli, - Escherichia coli, - Enterokoki kałowe, - Ogólna liczba mikroorganizmów w temp. 22°C po 72 h potwierdzających, iż spełnia ona wymagania dla wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U.2015 poz. 1989).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 289927.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Przemysław Kluczyński
Email wykonawcy: zrbkluczynski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Chwytowo 8/18
Kod pocztowy: 85-223
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 351040.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 351040.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 398393.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.