eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPrzebudowa i rozbudowa budynku biurowo socjalnego na Szkółce Haliczany

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500121753-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm: Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo socjalnego na Szkółce Haliczany

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536484-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm, Krajowy numer identyfikacyjny 11001687500000, ul. Hrubieszowska 123, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 603 298, e-mail chelm@lublin.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.chelm.lublin.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo socjalnego na Szkółce Haliczany

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe na budynku istniejącym, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie fundamentów z bloczków betonowych na ławach fundamentowych żelbetowych, z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych, - wykonanie robót na części istniejącej (uzupełnienie otworów, ścian, stropu), - wykonanie konstrukcji ścian szkieletowych i słupów z drewna oraz ociepleniu wełną mineralną, - wykonanie poszycia ścian szkieletowych z desek na łatach z zastosowaniem wiatroizolacji oraz paroizolacji z folii, - wykonanie konstrukcji stropu wraz z ociepleniem wełną mineralną, - wykonanie konstrukcji dachu, oraz ociepleniu wełną mineralną, - wykonanie pokrycia dachowego blachodachówką wraz z obróbkami i orynnowaniem, - wykonanie podkładów i podłoży betonowych, - wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie z ociepleniem wełną mineralną, - wykonanie tynków wewnętrznych z licowaniem ścianpłytkami glazurowymi, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie posadzek z paneli podłogowych oraz płytek kamionkowych, - wykonanie schodów drewnianych dwubiegowych z zamontowaniem balustrady schodowej, Wykonanie robót malarskich, - wykonanie balkonu, - wykonanie opaski odwadniającej, oraz utwardzenia placu z kostki brukowej, - wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej, oraz zewnętrznej z montażem zbiornika bezodpływowego, - wykonanie instalacji wewnętrznej ciepłej i zimnej wody, - wykonanie instalacji odgromowej, elektrycznej wewnętrznej, oraz przebudowa przyłącza elektrycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót budowlanych będących załącznikami do SIWZ. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Wymagania dotyczące robót: a. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c. użyte materiały powinny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz.1987 ze zm.). 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 8. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w ieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli, co najmniej 36 miesięcznej nieodpłatnej gwarancji jakości liczonej od dnia końcowego odbioru robót oraz 60 miesięcznej rękojmi za wady. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami - zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia polegające na pracach ciesielskich, stolarskich, glazurniczych, hydraulicznych, elektrycznych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz 1666, z późn. zm.) Realizacja tego postanowienia będzie kontrolowana przez Zamawiającego w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności (zał. Nr 11 do SIWZ) przed podpisaniem umowy i w trakcie realizacji zamówienia. Dokument ten będzie potwierdzeniem dla Zamawiającego, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w oparciu o Kodeks pracy. Niewypełnienie tego obowiązku będzie podstawą do naliczania kar umownych, a nawet odstąpienia od umowy. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45200000-9, 45260000-7, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45443000-4, 45310000-3, 45230000-8, 45300000-0, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 431461.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EMBUD"Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okszowska 48A
Kod pocztowy: 22-100
Miejscowość: Chełm
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 514925.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 514925.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 766153.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.