eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe BrzeskoDowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w roku szkolnym 2018/2019 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-28

Ogłoszenie nr 500205810-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko: Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w roku szkolnym 2018/2019 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597542-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Krakowska 44, 32120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 385-20-94, e-mail nowe-brzesko@ug.pl, faks 12 385 03 55.
Adres strony internetowej (url): www.nowe-brzesko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w roku szkolnym 2018/2019 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIiR-III.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: A. Usługa dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od dnia 1 września 2018r. do dnia 30 czerwca 2019r. do następujących placówek: - Zespołu Przedszkolno - Szkolnego - w Nowym Brzesku (liczba dzieci dojeżdżających 164) - Szkoły Podstawowej w Sierosławicach (liczba dzieci dojeżdżających: 132) - Szkoły Podstawowej w Mniszowie (liczba dzieci dojeżdżających: 29) Liczba dzieci dojeżdżających ogółem: 325 Usługa będzie realizowana na podstawie imiennych biletów miesięcznych. B. Szczegółowy opis przedmiotu umowy: 1.Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Przedszkolno - Szkolnego w Nowym Brzesku. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem stanowiącym własność gminy, tzw. "Gimbusem" - ilość kursów dziennie 8, w tym 3 dowozy i 5 odwozów - ilość km dzienna 171km - ilość dzieci 115 rano + 164 po południu - dowóz w godzinach 7.00- 9.15 - odwóz w godzinach 13.35 - 16.30 2. Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Sierosławicach. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem przewoźnika. Liczba miejsc w autobusie nie mniejsza niż 55. - ilość kursów dziennie 6, w tym 3 dowozy i 3 odwozy - ilość km dzienna 160km - ilość dzieci 132 rano + 132 po południu - dowóz w godzinach 6.50 - 9.00 - odwóz w godzinach 13.20 - 16.00 3. Wykonanie usługi dowozu dzieci ,kurs 1- do Szkoły Podstawowej w Mniszowie i jako przedłużenie trasy dowóz do ZPS w N.Brzesku .Kurs 2- dowóz dzieci z Rudna Dolnego do Zespołu Przedszkolno - Szkolnego w Nowym Brzesku. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem przewoźnika. Liczba miejsc w autobusie nie mniejsza niż 42. - ilość kursów dziennie 2 dowozy - ilość km dzienna 22 km - ilość dzieci rano 42 ( w tym 29 dzieci do Szkoły Podstawowej w Mniszowie, 13 dzieci do Zesp.Przedsz. Szkolnego w Nowym Brzesku). 36 dzieci z Rudna Dolnego do Zespołu Przedszkolno Szkolnego w Nowym Brzesku - dowóz w godzinach 7.00 - 7.50 Odwóz w godz. 12.15 - 13.00 dzieci ze szkoły podstawowej w Mniszowie gimbusem stanowiącym własność gminy Dodatkowe kursy: Poniedziałek godz. 9:10 Nowe Brzesko - Mniszów Szkoła - Nowe Brzesko Szkoła 8 km Piątek godz. 9:10 Nowe Brzesko - Mniszów Szkoła - Nowe Brzesko Szkoła 8 km Warunki dotyczące zamówienia : 1. Usługa będzie realizowana w roku szkolnym 2018/2019, tj.: od 1 września 2018 r. do 30 czerwca 2019 r., w miesiącach szkolnych z wyjątkiem: okresu wakacyjnego, ferii zimowych, dni świątecznych, a także dni, w których szkoła jest nieczynna. W przypadku odpracowania zajęć, dowóz zapewniony będzie przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez dyrektora. 2. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r- Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017, poz.1260 .) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017, poz. 2200). 3. Opiekę nad dowożonymi dziećmi zapewnia Wykonawca, który powinien zapewnić opiekę 1 osoby dorosłej w każdym autobusie (łącznie 3 opiekunów) z zastrzeżeniem, że kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Opiekun będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo podróżujących uczniów w autobusie, dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w autobusie, pomoc przy wsiadaniu do autobusu i wysiadaniu z autobusu /dotyczy to w szczególności małych dzieci/, sprawdzenie czy uczeń wysiadł bezpiecznie na prawidłowym przystanku docelowym. 4. Przewoźnik musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia, w wyniku którego wystąpi uszkodzenie ciała, czy szkoda materialna spowodowana działalnością wykonawcy. 5. Dowożenie dzieci musi odbywać się ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem. 6. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów w trakcie okresu realizacji zamówienia w skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 8. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie. 9. Szczegółowy rozkład godzin odwozu i dowozu jak i opis tras stanowi załącznik nr A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość nieznacznych zmian, o których niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. 10. Cena, jaką Wykonawca przedstawi w ofercie za dowóz i odwóz dzieci szkolnych będzie obejmować jeden miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia dla 1 ucznia w formie biletów miesięcznych, oraz propozycję ceny ofertowej netto i brutto (z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia 11. Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty za bilety dla uczniów na podstawie wystawionej przez Wykonawcę comiesięcznej faktury. 12. Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 własnymi autobusami (w tym 1 rezerwowy). W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wydzierżawia autobus - "gimbus" stanowiący własność Gminy, który będzie wykorzystywany przez Wykonawcę do dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Przedszkolno - Szkolnego w Nowym Brzesku i w Mniszowie. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą zapoznać się ze stanem technicznym gimbusa Zamawiającego po wcześniejszym umówieniu się. Gimbus zostanie oddany Wykonawcy na podstawie umowy dzierżawy. 13. Dane dotyczące autobusu Zamawiającego: "Gimbus" marki Autosan, typ H9-21.41S, rok produkcji 2001, liczba miejsc 42+1. 14. Dzierżawa gimbusa- Wykonawca (Dzierżawca) zobowiązuje się do: - użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z ich przeznaczeniem, - użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z wymogami prawidłowej eksploatacji, -wykonywania na własny koszt wszystkich napraw i konserwacji bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych nakładów od Wydzierżawiającego, - zapewnienia odpowiedniego ogumienia w zależności od sezonu oraz dokonania jego wymiany, - ponoszenia kosztu zakupu paliwa, - ponoszenia kosztów przeglądów technicznych, - zawarcia obowiązkowej umowy ubezpieczenia OC oraz umowy NW, - nie dokonywania zmian na przedmiocie dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego, - nieudostępniania osobom trzecim przedmiotu dzierżawy do użytkowania, ani podnajmowania przedmiotu dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego. 15.Wykonawca (Dzierżawca) będzie płacił miesięcznie w miesiącach, w których realizowany jest dowóz czynsz dzierżawy gimbusa w wysokości 500,00 zł brutto/na miesiąc/ Umowa dzierżawy zostanie zawarta na okres od 01.09.2018 r.do 30.06.2019r., 16.Zamawiający wystawi, co miesiąc wybranemu Wykonawcy (Dzierżawcy) fakturę z tytułu dzierżawy gimbusa. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis tras przejazdu autobusów określony został w Załączniku A, który będzie stanowił integralną część umowy. Ofertę należy opracować na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), Załączniku A oraz ewentualnej wizji w terenie . WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 4) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 221 000 euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


Dodatkowe kody CPV: 60112000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w roku szkolnym 2018/2019 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 151000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: S.Przytuła, W. Przytuła, G. Przytuła JOKER Spółka Jawna
Email wykonawcy: joker.koszyce@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Elżbiety Łokietkówny 16
Kod pocztowy: 32-130
Miejscowość: Koszyce
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194415.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194415.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.