To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-03
Ogłoszenie nr 500210482-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.
Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie: dostawa dziesięciu lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Doposażenie Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie w celu zwiększenia efektywności kontroli przestrzegania przepisów ustawy o rybactwie śródlądowym - zakup 10 lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym" współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594110-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500182551-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51092772000000,
ul. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego
7/9,
10-575
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-89 5232213, e-mail
psr@uw.olsztyn.pl, faks
0-89 5232723.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/zespolona_administracja/jednostki_podporzadkowane_wojewodzie/panstwowa_straz_rybacka_w_olsztynie
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa dziesięciu lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PSR.272.4.2018 - PSR.3144.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa do siedziby zamawiającego dziesięciu fabrycznie nowych, nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym. 2. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Lornetki termowizyjne dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym fabrycznie nowe, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji 2018, o następujących parametrach i wyposażeniu: 1) specyfikacja techniczna lornetek: a) sensor mikrobolometryczny, b) odświeżanie obrazu - minimum 50 Hz, c) obiektyw germanowy o ogniskowej minimum 60 mm, d) rozdzielczość matrycy co najmniej 336x256 przy polu widzenia co najmniej 3,3ox2,5o, lub rozdzielczość matrycy co najmniej 640x512 przy polu widzenia co najmniej 6,2ox5,0o, e) zmienne powiększenie cyfrowe: co najmniej od 1x do 4x, f) głębia ostrości od 10m do oo, g) regulacja dioptrii w zakresie co najmniej od -3 do +3, h) czułość termiczna co najwyżej 50mK, i) automatyczna kontrola wzmocnienia (AGC), j) zasięg detekcji człowieka co najmniej 800m, k) regulowana jasność, l) minimum 5 palet kolorystycznych, m) format wyjścia wideo: PAL i NTSC, n) czas uruchamiania nie większy niż 10s, o) zapewnienie nieprzerwanego okresu czasu pracy przez minimum 10 godzin (dopuszczalne dodatkowe wyposażenie w postaci zewnętrznego zestawu zasilającego - kompletny zestaw zasilający w wyposażeniu lornetki), p) zasilanie z akumulatora (-ów) wyposażonego (-ych) w kompatybilną ładowarkę - akumulator (-y) z ładowarką w wyposażeniu lornetki, q) wskaźnik stanu zasilania w polu widzenia, r) temperatura pracy co najmniej w zakresie od -20oC do +50oC, s) obudowa wodoodporna, posiadająca klasę szczelności co najmniej IP67, t) gwarancja producenta: minimum 3 lata, w tym na sensor minimum 10 lat, u) wbudowany lub zewnętrzny rejestrator cyfrowy (video) ze slotem na karty SD, 2) specyfikacja techniczna rejestratora cyfrowego (video) kompatybilnego z lornetką opisaną w ppkt. 1: a) format wejścia wideo: PAL i NTSC, b) format wyjścia wideo: PAL, c) rozdzielczość wideo programowalna w zakresie standardu VGA, VGA i DI, d) ilość klatek na sekundę: programowalna do poziomu co najmniej 30 fps, e) regulacja jakości, w co najmniej 3 poziomach, f) tryby zapisu wideo co najmniej: ręczny i automatyczny po włączeniu rejestratora, g) znaczniki daty i czasu, h) funkcja nadpisywania nagrań z możliwością dzielenia plików, i) wyposażony w kartę SD/SDHC co najmniej 16GB, j) zasilanie akumulatorowe z ładowarką - w wyposażeniu rejestratora, k) temperatura pracy co najmniej w zakresie od -20oC do +50oC, l) w przypadku rejestratora zewnętrznego możliwość jego zamocowania do lornetki opisanej w ppkt 1, m) gwarancja producenta: minimum 3 lata, 3) wykonawca dostarczy gwarancje i instrukcje obsługi w języku polskim - dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 3. Wymagania stawiane wykonawcy na etapie realizacji umowy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 4) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5) wykonawca dostarczy gwarancje i instrukcje obsługi w języku polskim - dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) okres gwarancji (liczony od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru) minimum 3 lata na cały zestaw, w tym na sensor minimum 10 lat, 2) wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38.63.10.00 - Lornetki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
296748.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPY SHOP Paweł Wujcikowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
359990.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.