eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyndostawa dziesięciu lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-03

Ogłoszenie nr 500210482-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.

Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie: dostawa dziesięciu lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Doposażenie Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie w celu zwiększenia efektywności kontroli przestrzegania przepisów ustawy o rybactwie śródlądowym - zakup 10 lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym" współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594110-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500182551-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51092772000000, ul. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-89 5232213, e-mail psr@uw.olsztyn.pl, faks 0-89 5232723.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/zespolona_administracja/jednostki_podporzadkowane_wojewodzie/panstwowa_straz_rybacka_w_olsztynie

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa dziesięciu lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSR.272.4.2018 - PSR.3144.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa do siedziby zamawiającego dziesięciu fabrycznie nowych, nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym. 2. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Lornetki termowizyjne dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym fabrycznie nowe, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji 2018, o następujących parametrach i wyposażeniu: 1) specyfikacja techniczna lornetek: a) sensor mikrobolometryczny, b) odświeżanie obrazu - minimum 50 Hz, c) obiektyw germanowy o ogniskowej minimum 60 mm, d) rozdzielczość matrycy co najmniej 336x256 przy polu widzenia co najmniej 3,3ox2,5o, lub rozdzielczość matrycy co najmniej 640x512 przy polu widzenia co najmniej 6,2ox5,0o, e) zmienne powiększenie cyfrowe: co najmniej od 1x do 4x, f) głębia ostrości od 10m do oo, g) regulacja dioptrii w zakresie co najmniej od -3 do +3, h) czułość termiczna co najwyżej 50mK, i) automatyczna kontrola wzmocnienia (AGC), j) zasięg detekcji człowieka co najmniej 800m, k) regulowana jasność, l) minimum 5 palet kolorystycznych, m) format wyjścia wideo: PAL i NTSC, n) czas uruchamiania nie większy niż 10s, o) zapewnienie nieprzerwanego okresu czasu pracy przez minimum 10 godzin (dopuszczalne dodatkowe wyposażenie w postaci zewnętrznego zestawu zasilającego - kompletny zestaw zasilający w wyposażeniu lornetki), p) zasilanie z akumulatora (-ów) wyposażonego (-ych) w kompatybilną ładowarkę - akumulator (-y) z ładowarką w wyposażeniu lornetki, q) wskaźnik stanu zasilania w polu widzenia, r) temperatura pracy co najmniej w zakresie od -20oC do +50oC, s) obudowa wodoodporna, posiadająca klasę szczelności co najmniej IP67, t) gwarancja producenta: minimum 3 lata, w tym na sensor minimum 10 lat, u) wbudowany lub zewnętrzny rejestrator cyfrowy (video) ze slotem na karty SD, 2) specyfikacja techniczna rejestratora cyfrowego (video) kompatybilnego z lornetką opisaną w ppkt. 1: a) format wejścia wideo: PAL i NTSC, b) format wyjścia wideo: PAL, c) rozdzielczość wideo programowalna w zakresie standardu VGA, VGA i DI, d) ilość klatek na sekundę: programowalna do poziomu co najmniej 30 fps, e) regulacja jakości, w co najmniej 3 poziomach, f) tryby zapisu wideo co najmniej: ręczny i automatyczny po włączeniu rejestratora, g) znaczniki daty i czasu, h) funkcja nadpisywania nagrań z możliwością dzielenia plików, i) wyposażony w kartę SD/SDHC co najmniej 16GB, j) zasilanie akumulatorowe z ładowarką - w wyposażeniu rejestratora, k) temperatura pracy co najmniej w zakresie od -20oC do +50oC, l) w przypadku rejestratora zewnętrznego możliwość jego zamocowania do lornetki opisanej w ppkt 1, m) gwarancja producenta: minimum 3 lata, 3) wykonawca dostarczy gwarancje i instrukcje obsługi w języku polskim - dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 3. Wymagania stawiane wykonawcy na etapie realizacji umowy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 4) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5) wykonawca dostarczy gwarancje i instrukcje obsługi w języku polskim - dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) okres gwarancji (liczony od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru) minimum 3 lata na cały zestaw, w tym na sensor minimum 10 lat, 2) wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.63.10.00 - Lornetki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 296748.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPY SHOP Paweł Wujcikowski
Email wykonawcy: danielkrol@spyshop.pl
Adres pocztowy: ul. gen. Romualda Traugutta 137
Kod pocztowy: 50-419
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.