eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłomnikiDowóz i odwoź dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 z podziałem na zadaniaZadanie I Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu; Zadanie II Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Prandocinie; Zadanie III Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Zespołu Szkół w Smrokowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500219869-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Centrum Obsługi Edukacji w Słomnikach: Dowóz i odwoź dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 z podziałem na zadania: Zadanie I Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu; Zadanie II Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Prandocinie; Zadanie III Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Zespołu Szkół w Smrokowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578727-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Obsługi Edukacji w Słomnikach, Krajowy numer identyfikacyjny 120489821, ul. T. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-12 388 11 02, e-mail oswiata@slomniki.pl, faks 0-12 388 21 02.
Adres strony internetowej (url): www.slomniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwoź dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 z podziałem na zadania: Zadanie I Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu; Zadanie II Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Prandocinie; Zadanie III Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Zespołu Szkół w Smrokowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

COE.262.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 z podziałem na zadania: Zadanie I Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych wraz z opieką do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu ? Ilość kursów dzienna (2 autobusów) po 6 w tym 3 dowozy i 3 odwozy ? ilość kilometrów dzienna około 260 km + 60 km/tydz. - dowóz na lekcje wf do Słomnik ? autobusy min 60 miejsc siedzących (każdy) ? dowóz w godzinach 7.00; 9.00; 10.00 - szczegółowo zostanie ustalony z Dyrektorem Szkoły ? odwóz w godzinach 12.45;14.30;15.15 (lub 16.00) - szczegółowo zostanie ustalony z Dyrektorem Szkoły ? przewidywalna ilość dni dowozu w roku szkolnym - około 188 ? ilość dzieci około 200 Zadanie II Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Prandocinie Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych wraz z opieką do Szkoły Podstawowej w Prandocinie ? Ilość kursów dzienna (2 autobusów) po 3 w tym 1 dowóz i 2 odwozy ? ilość kilometrów dzienna około 165 km ? autobusy min 60 miejsc siedzących (każdy) ? dowóz w godzinach 7.00 - szczegółowo zostanie ustalony z Dyrektorem Szkoły ? odwóz w godzinach 12.45;14.20 - szczegółowo zostanie ustalony z Dyrektorem Szkoły ? przewidywalna ilość dni dowozu w roku szkolnym - około 188 ? ilość dzieci około 160 Zadanie III Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Zespołu Szkół w Smrokowie Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych wraz z opieką do Zespołu Szkół w Smrokowie ? ilość kursów dziennie (2 autobusów) max 9 w tym 3 dowozy i max 6 odwozy ? ilość kilometrów dzienna około 208 km ? autobusy: 1 - min 45 miejsc siedzących i 1 - min 30 miejsc siedzących ? dowóz w godzinach 7.00 - 8.15 - szczegółowo zostanie ustalony z Dyrektorem Zespołu Szkół ? odwóz w godzinach 13.00; 13.40; 14.50; 15.30 - szczegółowo zostanie ustalony z Dyrektorem Zespołu Szkół ? przewidywalna ilość dni dowozu w roku szkolnym - około 188 ? ilość dzieci około 102 Warunki dotyczące zamówienia : 1. Usługa dla wszystkich trzech zadań będzie realizowana w roku szkolnym 2018/2019. Dowozy i odwozy będą realizowane tylko w miesiącach szkolnych bez miesięcy wakacyjnych, bez ferii zimowych, dni świątecznych a także dni, w których szkoła jest nieczynna. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych oraz zapewnienia im właściwej opieki. 3. Przewoźnik musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 4. Dowożenie dzieci ma się odbywać ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem. 5. Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 autobusami (na każde zadanie oddzielnie). 6. Autobusy muszą posiadać co najmniej 60 liczbę miejsc dla dowożonych/ odwożonych dzieci na danej trasie dla zadań I i II oraz odpowiednio minimum 45 i 30 liczbę miejsc dla dowożonych/ odwożonych dzieci na danej trasie dla zadania III. 7. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dodatkowego przeglądu potwierdzającego sprawność techniczną pojazdu, 8. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego. 9. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. 10. Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania do lub wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu. 11. Odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna w czasie dowozu do szkoły rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się środka transportu w pierwszym miejscu zatrzymania rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez uczniów w miejscu zatrzymania i doprowadzeniu ich na teren szkoły. 12. Odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna w czasie odwozu uczniów ze szkoły rozpoczyna się z chwilą odebrania uczniów z terenu szkoły i kończy w momencie opuszczenia pojazdu przez ostatniego ucznia. 13. Szczegółowy rozkład godzin odwozu i dowozu jak i trasy będą ustalone przez Dyrektora Szkoły lub Zespołu Szkół 14. Cena jaką Wykonawca przedstawi w ofercie za dowóz i odwóz dzieci szkolnych będzie obejmować jeden dzień wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz za całość zamówienia. 15. Zamówienie będzie realizowane w formie dowozu zorganizowanego 16. Faktury będą składane miesięcznie, podstawą do wystawienia faktury będzie wykonanie usługi w danym miesiącu. 17. Przedmiot umowy, o którym mowa powyżej zostanie wykonany zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, przepisami BHP, PIP, Prawem drogowym. 2. Nomenklatura wg CPV Kod CPV 60.13.00.00 - 8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 3. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności związane z kierowaniem pojazdami autobusowymi tj. kierowców dla każdego zadania. 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie I Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 337956.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transpotr Osób i Towarów "STEFAN" Krzysztof Kucala
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Widoma 36
Kod pocztowy: 32-095
Miejscowość: Iwanowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 361712.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 361712.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 385212.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie II Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Szkoły Podstawowej w Prandocinie;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208651.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Osób i Towarów "STEFAN" Krzysztof Kucala
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Widoma 36
Kod pocztowy: 32-095
Miejscowość: Iwanowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241016.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie III Dowóz i odwóz dzieci szkolnych wraz z opieką dla Gminy Słomniki w roku szkolnym 2018/2019 do Zespołu Szkół w Smrokowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228277.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport osób i Towarów "STEFAN" Krzysztof Kucala
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Widoma 36
Kod pocztowy: 32-095
Miejscowość: Iwanowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.