eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoOpracowanie programu rewitalizacji Gminy Kościelisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Kościelisko: Opracowanie programu rewitalizacji Gminy Kościelisko
Numer ogłoszenia: 50604 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu rewitalizacji Gminy Kościelisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu pod nazwą Program Rewitalizacji dla Gminy Kościelisko, który obejmuje swoim zasięgiem sołectwa Kościelisko i Dzianisz. 1) Gminny Program Rewitalizacji dla Gminy Kościelisko powinien być zgodny z: a) Ustawą o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 roku, b) wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020, c) wytycznymi Małopolskiego Urzędu Marszałkowskiego dla projektów realizowanych z RPO, d) musi spełniać wymogi dokumentów o charakterze rewitalizacyjnym stanowiących podstawę do ubiegania się o środki zewnętrzne z RPO WM, e) innymi dokumentami strategicznymi Gminy Kościelisko, w szczególności ze Strategią Rozwoju Gminy Kościelisko na lata 2016 -2022, a także innymi planami dotyczącymi planowania przestrzennego i ochrony środowiska. 2) Gminny Program Rewitalizacji dla Gminy Kościelisko musi zawierać co najmniej: a) szczegółową diagnozę obszaru rewitalizacji obejmującą analizę negatywnych zjawisk kryzysowych oraz lokalnych potencjałów występujących na terenie tego obszaru; b) opis powiązań Gminnego Programu Rewitalizacji z dokumentami strategicznymi gminy, w tym Strategią Rozwoju Gminy, Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz strategię rozwiązywania problemów społecznych; c) opis wizji stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji; d) cele oraz założenia rewitalizacji wraz z odpowiadającymi im kierunkami działań służących eliminacji lub ograniczeniu negatywnych zjawisk; e) opis przedsięwzięć rewitalizacyjnych, w szczególności o charakterze społecznym oraz gospodarczym, środowiskowym, przestrzenno-funkcjonalnym lub technicznym, w tym: listę planowanych podstawowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, wraz z ich opisami zawierającymi w odniesieniu do każdego przedsięwzięcia: nazwę i wskazanie podmiotów go rewitalizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację, szacowaną wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny w odniesieniu do celów rewitalizacji; charakterystykę pozostałych rodzajów przedsięwzięć rewitalizacyjnych realizujących kierunki działań, mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk powodujących sytuacje kryzysową, f) mechanizmy integrowania działań oraz przedsięwzięć rewitalizacyjnych; g) szacunkowe ramy finansowe Gminnego Programu Rewitalizacji wraz z szacunkowym wskazaniem środków finansowych ze źródeł publicznych i prywatnych; h) opis struktury zarządzania realizacją Gminnego Programu Rewitalizacji, wskazanie kosztów tego zarządzania wraz z ramowym harmonogramem realizacji programu; i) system monitorowania i oceny Gminnego Programu Rewitalizacji; j) wskazanie czy na obszarze rewitalizacji ma zostać ustanowiona Specjalna Strefa Rewitalizacji wraz ze wskazaniem okresu jej obowiązywania; k) wskazanie sposobu realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego; l) załącznik graficzny przedstawiający podstawowe kierunki zmian funkcjonalno-przestrzennych obszaru rewitalizacji sporządzony na mapie w skali co najmniej 1:5000 z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej a w przypadku jej braku z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej. 3) W ramach zamówienia zakłada się realizację następujących zadań: a) konsultacje społeczne wśród mieszkańców w zakresie identyfikacji problemów społecznych, gospodarczych, środowiskowych, przestrzenno-funkcjonalnych lub technicznych, oraz potrzeby i preferencje mieszkańców w zakresie rewitalizacji - forma do uzgodnienia; b) przeprowadzenie konsultacji dokumentu - forma do uzgodnienia; c) przeprowadzenie procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym opracowanie wniosku o wydanie opinii do Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w sprawie konieczności lub braku konieczności sporządzania Prognozy Oddziaływania na Środowisko oraz uwzględnienie ewentualnych uwag w dokumencie wynikających z przeprowadzonych konsultacji społecznych (na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. z 2013 roku poz. 1235 z późniejszymi zmianami), d) uzyskanie opinii o Gminnym Programie Rewitalizacji od instytucji określonych w art. 17 ust. 1 pkt. 4 ustawy o rewitalizacji. 4) Wymagania wobec Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, przeprowadzenia konsultacji społecznych wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji (np. broszury, ankiety, prezentacji multimedialnej). Ponadto Wykonawca winien zabezpieczyć sprzęt niezbędny do przeprowadzenia konsultacji, materiały poglądowe, materiały biurowe oraz ponieść wszystkie z tym związane (łącznie z opłatą pocztową). Zamawiający udostępni nieodpłatnie salę do przeprowadzenia konsultacji. b) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić prezentację przedmiotu zamówienia na posiedzeniu komisji stałych i sesji Rady Gminy. W przypadku gdy podczas prezentacji pojawią się uwagi od Radnych i innych uczestników, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia zmian i przedstawienia ostatecznej wersji Zamawiającemu. c) Zleceniodawca przekaże Wykonawcy niezbędne dokumenty do opracowania Programu o ile będą one w jego posiadaniu. Wszystkie dokumenty, które są w posiadaniu Zamawiającego dostępne są na stronie internetowej www.koscielisko.com.pl w zakładce PROJEKT REWITALIZACJI (bezpośredni link do materiałów www.koscielisko.com.pl/?strona,menu,pol,glowna,0,0,1686,projekt_rewitalizacji,ant.html ) d) W przypadku gdy Zleceniodawca nie będzie dysponował niezbędnymi dokumentami i materiałami do opracowania Programu, Wykonawca będzie zobowiązany do ich samodzielnego pozyskania z innych dostępnych źródeł. e) Dla prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający ustali wraz z Wykonawcą harmonogram prac oraz spotkań związanych z przygotowaniem Gminnego Programu Rewitalizacji. f) Wykonawca będzie na bieżąco przesyłał Zamawiającemu w wersji elektronicznej opracowane części dokumentu celem weryfikacji i zgłoszenia ewentualnych uwag. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przekazane uwagi oraz nanieść stosowne poprawki na opracowany materiał. g) W przypadku zmian wytycznych w sprawie przygotowania Gminnego Programu Rewitalizacji na etapie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowanie zgodne z aktualnymi przepisami w tym zakresie. h) W przypadku wejścia w życie w okresie do roku czasu od momentu odbioru przedmiotu zamówienia, nowych wersji dokumentów w sprawie przygotowania: Gminnego Programu Rewitalizacji tj. Ustawy o rewitalizacji, Wytycznych w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020, Narodowego Planu Rewitalizacji, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej aktualizacji dokumentu do nowych wymogów. i) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do opracowań będących przedmiotem niniejszego zamówienia. j) Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowany Gminny Program Rewitalizacji w liczbie 3 egzemplarzy w formie papierowej kolorowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej) na płytce CD/DVD w liczbie 1 oraz wszystkie zebrane dokumenty i opinie z przeprowadzonych konsultacji. k) Potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo - odbiorczy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających może być opracowanie dokumentów związanych z Programem Rewitalizacji dla Gminy Kościelisko i rozszerzonym zakresem obszarów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu lub aktualizacji dokumentów o charakterze strategiczno-planistycznym (strategie, programy rozwoju, programy rewitalizacji, plany rewitalizacji, itp.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Długość okresu rękojmi na wykonaną dokumentację - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług 2) W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) W przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych. 4) W przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 5) W przypadku rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 6) W przypadku zmiany terminu wykonania umowy lub wprowadzenia zmian w harmonogramie w zakresie terminów wykonania poszczególnych opracowań lub etapów - jedynie w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia lub w wyniku innych obiektywnych czynników. 7) W przypadku siły wyższej, 8) W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 9) W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.