To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Kościelisko: Opracowanie programu rewitalizacji Gminy Kościelisko
Numer ogłoszenia: 74003 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50604 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu rewitalizacji Gminy Kościelisko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu pod nazwą Program Rewitalizacji dla Gminy Kościelisko, który obejmuje swoim zasięgiem sołectwa Kościelisko i Dzianisz. 1) Gminny Program Rewitalizacji dla Gminy Kościelisko powinien być zgodny z: a) Ustawą o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 roku, b) wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020, c) wytycznymi Małopolskiego Urzędu Marszałkowskiego dla projektów realizowanych z RPO, d) musi spełniać wymogi dokumentów o charakterze rewitalizacyjnym stanowiących podstawę do ubiegania się o środki zewnętrzne z RPO WM, e) innymi dokumentami strategicznymi Gminy Kościelisko, w szczególności ze Strategią Rozwoju Gminy Kościelisko na lata 2016 -2022, a także innymi planami dotyczącymi planowania przestrzennego i ochrony środowiska. 2) Gminny Program Rewitalizacji dla Gminy Kościelisko musi zawierać co najmniej: a) szczegółową diagnozę obszaru rewitalizacji obejmującą analizę negatywnych zjawisk kryzysowych oraz lokalnych potencjałów występujących na terenie tego obszaru; b) opis powiązań Gminnego Programu Rewitalizacji z dokumentami strategicznymi gminy, w tym Strategią Rozwoju Gminy, Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz strategię rozwiązywania problemów społecznych; c) opis wizji stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji; d) cele oraz założenia rewitalizacji wraz z odpowiadającymi im kierunkami działań służących eliminacji lub ograniczeniu negatywnych zjawisk; e) opis przedsięwzięć rewitalizacyjnych, w szczególności o charakterze społecznym oraz gospodarczym, środowiskowym, przestrzenno-funkcjonalnym lub technicznym, w tym: listę planowanych podstawowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, wraz z ich opisami zawierającymi w odniesieniu do każdego przedsięwzięcia: nazwę i wskazanie podmiotów go rewitalizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację, szacowaną wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny w odniesieniu do celów rewitalizacji; charakterystykę pozostałych rodzajów przedsięwzięć rewitalizacyjnych realizujących kierunki działań, mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk powodujących sytuacje kryzysową, f) mechanizmy integrowania działań oraz przedsięwzięć rewitalizacyjnych; g) szacunkowe ramy finansowe Gminnego Programu Rewitalizacji wraz z szacunkowym wskazaniem środków finansowych ze źródeł publicznych i prywatnych; h) opis struktury zarządzania realizacją Gminnego Programu Rewitalizacji, wskazanie kosztów tego zarządzania wraz z ramowym harmonogramem realizacji programu; i) system monitorowania i oceny Gminnego Programu Rewitalizacji; j) wskazanie czy na obszarze rewitalizacji ma zostać ustanowiona Specjalna Strefa Rewitalizacji wraz ze wskazaniem okresu jej obowiązywania; k) wskazanie sposobu realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego; l) załącznik graficzny przedstawiający podstawowe kierunki zmian funkcjonalno-przestrzennych obszaru rewitalizacji sporządzony na mapie w skali co najmniej 1:5000 z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej a w przypadku jej braku z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej. 3) W ramach zamówienia zakłada się realizację następujących zadań: a) konsultacje społeczne wśród mieszkańców w zakresie identyfikacji problemów społecznych, gospodarczych, środowiskowych, przestrzenno-funkcjonalnych lub technicznych, oraz potrzeby i preferencje mieszkańców w zakresie rewitalizacji - forma do uzgodnienia; b) przeprowadzenie konsultacji dokumentu - forma do uzgodnienia; c) przeprowadzenie procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym opracowanie wniosku o wydanie opinii do Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w sprawie konieczności lub braku konieczności sporządzania Prognozy Oddziaływania na Środowisko oraz uwzględnienie ewentualnych uwag w dokumencie wynikających z przeprowadzonych konsultacji społecznych (na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. z 2013 roku poz. 1235 z późniejszymi zmianami), d) uzyskanie opinii o Gminnym Programie Rewitalizacji od instytucji określonych w art. 17 ust. 1 pkt. 4 ustawy o rewitalizacji. 4) Wymagania wobec Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, przeprowadzenia konsultacji społecznych wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji (np. broszury, ankiety, prezentacji multimedialnej). Ponadto Wykonawca winien zabezpieczyć sprzęt niezbędny do przeprowadzenia konsultacji, materiały poglądowe, materiały biurowe oraz ponieść wszystkie z tym związane (łącznie z opłatą pocztową). Zamawiający udostępni nieodpłatnie salę do przeprowadzenia konsultacji. b) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić prezentację przedmiotu zamówienia na posiedzeniu komisji stałych i sesji Rady Gminy. W przypadku gdy podczas prezentacji pojawią się uwagi od Radnych i innych uczestników, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia zmian i przedstawienia ostatecznej wersji Zamawiającemu. c) Zleceniodawca przekaże Wykonawcy niezbędne dokumenty do opracowania Programu o ile będą one w jego posiadaniu. Wszystkie dokumenty, które są w posiadaniu Zamawiającego dostępne są na stronie internetowej www.koscielisko.com.pl w zakładce PROJEKT REWITALIZACJI (bezpośredni link do materiałów www.koscielisko.com.pl/?strona,menu,pol,glowna,0,0,1686,projekt_rewitalizacji,ant.html ) d) W przypadku gdy Zleceniodawca nie będzie dysponował niezbędnymi dokumentami i materiałami do opracowania Programu, Wykonawca będzie zobowiązany do ich samodzielnego pozyskania z innych dostępnych źródeł. e) Dla prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający ustali wraz z Wykonawcą harmonogram prac oraz spotkań związanych z przygotowaniem Gminnego Programu Rewitalizacji. f) Wykonawca będzie na bieżąco przesyłał Zamawiającemu w wersji elektronicznej opracowane części dokumentu celem weryfikacji i zgłoszenia ewentualnych uwag. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przekazane uwagi oraz nanieść stosowne poprawki na opracowany materiał. g) W przypadku zmian wytycznych w sprawie przygotowania Gminnego Programu Rewitalizacji na etapie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowanie zgodne z aktualnymi przepisami w tym zakresie. h) W przypadku wejścia w życie w okresie do roku czasu od momentu odbioru przedmiotu zamówienia, nowych wersji dokumentów w sprawie przygotowania: Gminnego Programu Rewitalizacji tj. Ustawy o rewitalizacji, Wytycznych w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020, Narodowego Planu Rewitalizacji, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej aktualizacji dokumentu do nowych wymogów. i) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do opracowań będących przedmiotem niniejszego zamówienia. j) Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowany Gminny Program Rewitalizacji w liczbie 3 egzemplarzy w formie papierowej kolorowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej) na płytce CD/DVD w liczbie 1 oraz wszystkie zebrane dokumenty i opinie z przeprowadzonych konsultacji. k) Potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo - odbiorczy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESERARCH PARK Sp. z o.o., ul. Śliska 10 lok. 24, 00-127 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12054,00
Oferta z najniższą ceną: 12054,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40590,00
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.