To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-13
Ogłoszenie nr 510046436-N-2020 z dnia 13-03-2020 r.
Gmina Zbąszynek: Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonogórskiej w Zbąszynku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506587-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszynek, Krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000,
ul. Rynek
1,
66-210
Zbąszynek, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 849 140, e-mail
przetargi@zbaszynek.pl, faks
683 849 484.
Adres strony internetowej (url): www.zbaszynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonogórskiej w Zbąszynku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIT.IV.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest ROBOTA BUDOWLANA polegająca na rozbudowie drogi gminnej, budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej sieci wodociągowej, likwidacji kolizji i przebudowie sieci SN i NN oraz budowa instalacji oświetleniowej. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ, w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1: budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągu - zakończenie robót przewidziane jest na styczeń 2021r. Część 2: budowa oświetlenia, likwidacja kolizji SN NN, roboty drogowe. 3. Wszystkie prace objęte przedmiotem postępowania i umowy powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, Projektem budowlanym, Dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiotem niniejszego postępowania jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy pzp. 3.1. Przedmiary robót (załącznik nr 2 do SIWZ) należy traktować jako materiał pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny oferty, a jedynie ma ułatwić wykonawcy dokonanie kalkulacji ceny oferty. Wykonawca po wyborze jego oferty a przed zawarciem umowy ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu zestawienie sporządzone przez wykonawcę na podstawie przedmiaru robót, który będzie zgodny z dokonaną kalkulacją ceny złożonej oferty. 3.2. Zamawiający proponuje Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji mają dostęp do terenu objętego przedmiotem zamówienia. Pytania dotyczące prowadzonego postępowania i zasad przygotowania oferty czy sposobu realizacji przedmiotu zamówienia należy zgłaszać jedynie do zamawiającego i tylko takie rozstrzygnięcia są wiążące strony postępowania przetargowego. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w siwz, a w przypadku konieczności wprowadzenia zmiany, informację o takiej konieczności należy zgłosić bezpośrednio zamawiającemu. Projektant czy osoby przygotowujące opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie są umocowane do udzielania jakichkolwiek informacji wykonawcy/uczestnikowi postępowania. 3.4. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja projektowa. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego przed terminem składania oferty, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. 3.5. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie stosował zasady i wymagania narzucone warunkami niniejszego postępowania, umową i przepisami prawa obowiązującego w kraju. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP, ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących. 3.7. Przed każdorazowym przystąpieniem do wykonywania robót należy bezwzględnie zinwentaryzować w przestrzeni wykonywanych nowych robót, istniejące rozwiązania, aby nie doprowadzić do ich pogorszenia stanu technicznego obiektu. 3.8. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 4. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na zrealizowany przedmiot zamówienia minimalnego 3 letniego okresu gwarancji i 3 letniego okresu rękojmi od wydana rzeczy i jego odbioru przez zamawiającemu. Jednocześnie wydłużenie w/w okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
319170.69
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe "KONTRAKT" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
508280.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: budowa oświetlenia, likwidacja kolizji SN NN, roboty drogowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1097069.69
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe "KONTRAKT" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1205217.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- "Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona"
- "Przebudowa urządzeń wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ciasna - Staw Glinica"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół nr 2 w Sierpcu
- "Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regułach"
- "Przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Dolice" w procedurze zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.