eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówŚwiadczenie usług transportu sanitarnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-09

Ogłoszenie nr 510062571-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.

Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna: Świadczenie usług transportu sanitarnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517709-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 16021646300000, ul. ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 40 248, e-mail sekretariat@zoznamyslow.pl, faks 77 40 40 250.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportu sanitarnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.7.2020.MA.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług całodobowego transportu krwi i pre-paratów krwiopochodnych (dostępnego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, na wezwanie Zamawiającego - część 1, oraz transport personelu medycznego w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej - dostępnego w dni powszednie od godz. 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy 24 godziny na dobę na wezwanie Zamawiającego-część 2). Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy. Zamówienie składa się z 2 części: 1) Transport krwi i preparatów krwiopochodnych - część 1. 2) Transport personelu medycznego w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej - część 2. Część 1: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych. Przewidywana ilość kilometrów w okresie 12 miesięcy - 26 000 km. Zasady i warunki transportu krwi, które określono w "Przepisach dotyczących krwiodawstwa i krwiolecznictwa w zakładach opieki zdrowotnej" rozdział VI "Preparatyka krwi i jej składników" Krajowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa i Instytut Hematologii i Transfuzjologii. Osoba kierująca pojazdem musi posiadać odpowiednie, aktualne uprawnienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował pojazdem do przewozu krwi i jej składników wyposażonym w monitorowane urządzenia do przewozu krwi i jej składników i spełniającym warunki dla pojazdu uprzywilejowanego wyposażonego w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z: Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lutego 2020r. zmieniającym obwieszczenie w sprawie wymagań dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi (Dz. U. Ministra Zdrowia z 2020 poz.6) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2051) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Część 2: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportu personelu medycznego wymagającego przewiezienia do pacjenta w ramach wizyt domowych pielęgniarskich i lekarskich w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej (dostępnego w dni powszednie od godz. 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy 24 godziny na dobę na wezwanie Zamawiającego) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się podstawić środek transportu na adres wskazany przez Za-mawiającego. 3. Wykonawca świadczyć będzie usługi środkami lokomocji, które spełniają wszelkie wy-magania dotyczące przewozu osób zawarte w obowiązujących przepisach prawa. 4. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla przewożonych osób, muszą być w pełni sprawne, muszą spełniać wymagania zawarte w obowiązujących przepisach prawnych. Pojazdy wykonujące usługę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualny prze-gląd techniczny. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania przeszkolonym personelem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantującym wykonywanie usług z należytą starannością. 6. Wykonawca, we własnym zakresie i na własny koszt, zobowiązany jest do: ? zabezpieczenia odpowiedniego środka transportu wraz z kierowcą, ? zapewnienia punktualnych i zgodnych z harmonogramem przewozów. 7. Zamawiający lub osoby przez niego upoważnione na roboczo będą zgłaszały potrzebę transportu telefonicznie, wskazując miejsce (adres) i godzinę podstawienia środka trans-portu. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w niżej opisany sposób i na niżej określonych zasadach: 1) Transport odbywać się będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonywanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego pod numer telefoniczny wskazany przez Wykonawcę. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawania w stałej gotowości do świadczenia usług transportowych Transportu krwi i preparatów krwiopochodnych oraz utrzymywania w stałej gotowości środków transportu spełniających wszystkie niezbędne i przewidziane przepisami prawa wymogi do świadczenia usług transportu całodobowo. Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawania w stałej gotowości do świadczenia usług transportowych transportu personelu medycznego w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej oraz utrzymywania w stałej gotowości środków transportu spełniających wszystkie niezbędne i przewidziane przepisami prawa wymogi do świadczenia usług transportu w dni powszednie od godz. 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy 24 godziny na dobę . 3) W sytuacji awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany będzie do podstawie-nia innego (zastępczego) środka transportu spełniającego wszystkie niezbędne i prze-widziane przepisami prawa wymogi do świadczenia usług transportu w czasie umoż-liwiającym terminową realizację zleconej usługi. 4) W razie nie podstawienia przez Wykonawcę zastępczego środka transportu sanitarnego zgodnie z zapisem punktu poprzedzającego, Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z zastępczego środka transportu do wykonania usługi, a jego kosztami i kosztami usługi obciąży Wykonawcę. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia zestawienia (wykazu) wykonanych transportów (kursów) na podstawie, których wystawiane będą faktury, 6) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kartę drogową, zawierającą szczegółowy przebieg trasy z miejsca Zamawiającego (Namysłów, ul. Oleśnicka 4) do miejsca wy-konania usługi. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy również w szczególności: 1) wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia przy wykorzystaniu: a) środków transportu odpowiadających wymaganiom określonym obowiązującym przepisom prawa, w szczególności dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązują-cymi przepisami prawa, b) środków transportu pozostających w dyspozycji Wykonawcy, 2) poddawania się kontroli Zamawiającego, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz innych uprawnionych organów i osób, szczególnie w zakresie dostępności i sposobu wyko-nywania usług, 3) zapewnienie dyspozycyjności całodobowo tak w obsłudze jak i w przyjmowaniu zle-ceń telefonicznych, 4) podstawienie innego (zastępczego) spełniającego wszystkie niezbędne i przewidziane przepisami prawa wymagania do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie umożli-wiającym terminową realizację zleconej usługi, w sytuacji awarii środka transportu, 5) posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie dzia-łalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 6) ponoszenie pełnej odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wyko-nywania usługi, w tym w powierzonym przez Zamawiającego mieniu. 10. Zamawiający wymaga, aby samochody wykorzystywane w transporcie sanitarnym: 1) spełniały wymogi sanitarne oraz były utrzymywane w czystości oraz regularnie dezyn-fekowane ich wnętrza i wyposażenie, środkami właściwymi dla rodzaju skażenia, a czynności te były udokumentowane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego, 2) były utrzymywane w należytym stanie technicznym, były sprawne technicznie oraz spełniały warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określonych szczegó-łowo w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zmianami), 3) posiadały środki łączności służące do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą oraz osobami z pojazdu Wykonawcy i Zamawiającym, 4) posiadały aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od na-stępstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), 5) były oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6) posiadały dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczają-cymi do ruchu, 7) spełniały wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zmianami). 11. Zamawiający nie narzuca wykonawcy miejsca postoju karetek/pojazdów w czasie ocze-kiwania na wezwanie. Miejscem rozpoczęcia naliczania kilometrów jest siedziba zama-wiającego 12. Wykonawcy zobowiązani są do 24 godzinnej łączności z Zamawiającym oraz zobowiązują się świadczyć usługi 24 godziny na dobę. 13. Szacunkowa roczna ilość kilometrów jest ilością orientacyjną, obliczoną na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego na transport krwi i preparatów krwiopochodnych w la-tach poprzednich, dlatego Zamawiający zastrzega sobie korzystanie z transportu zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem - liczba usług transportu wynikać będzie z bieżących po-trzeb Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania przeszkolonym i wykwalifikowanym personelem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantującym wykonywanie usług z należytą starannością. 15. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 60130000-8 (Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego). Dodatkowe kody (CPV): 60170000-0 (Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą) 85112000-7 (Dodatkowe usługi szpitalne). 16. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za nale-żyte wykonanie tego zamówienia. 20. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwy-konawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez któ-rą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmio-tem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 21. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania usług, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywa-nie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 usta-wy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zmia-nami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 22. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 23. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 24. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 25. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 26. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego, teren działania Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


Dodatkowe kody CPV: 60170000-0, 85112000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych - część 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70200.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPECJAL-TRANS S.C. MAZUREK JERZY MAZUREK ALEKSANDRA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Janików,ul. S. Batorego 8A,
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Transport personelu medycznego w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej - część 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tadeusz Ciupa TAKSÓWKA OSOBOWA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Strzelce 37A
Kod pocztowy: 46-146
Miejscowość: Domaszowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.