eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › REMONT ELEWACJI BUDYNKU NR 10 Z FRAGMENTEM OGRODZENIA CEGLANEGO ORAZ WYMIANA STALOWYCH BRAM GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 99 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 510064718-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT ELEWACJI BUDYNKU NR 10 Z FRAGMENTEM OGRODZENIA CEGLANEGO ORAZ WYMIANA STALOWYCH BRAM GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 99 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510517-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT ELEWACJI BUDYNKU NR 10 Z FRAGMENTEM OGRODZENIA CEGLANEGO ORAZ WYMIANA STALOWYCH BRAM GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 99 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

03/ZP/RB/INFR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Główny przedmiot zamówienia: 1.1. CZĘŚĆ I: "Remont elewacji budynku nr 10 wraz z fragmentem ogrodzenia ceglanego w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy" Główny przedmiot zamówienia: CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV - 45453000 - 7 (roboty remontowe i renowacyjne) Roboty ogólnobudowlane: o chemiczne czyszczenie powierzchni ceglanej - ogrodzenia, o mycie murów środkiem do usuwania farby z cegły i spoin, o oczyszczenie ścierne murów z cegły, gdzie nawarstwienia są wyjątkowo trwałe i zbite, o wykucie spoin i łat w murach gładkich z cegły, o wymiana uszkodzonych cegieł w murze, o spoinowanie murów zaprawą, o oczyszczenie i uzupełnienie spoin na połączeniach czap betonowych cokołu, o uzupełnienie ubytków i pęknięć w cegłach zaprawą specjalistyczną, o scalenie kolorystyczne wstawek ceglanych i uzupełnień, o hydrofobizacja murów z cegły, o czyszczenie i pomalowanie farbą antykorozyjną i emalią chlorokauczukową przęseł stalowych. 1.2. CZĘŚĆ II: "Wymiana stalowych bram garażowych w budynku nr 99 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy Główny przedmiot zamówienia: CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV - 45421148 - 3 (instalowanie bram) Roboty ogólnobudowlane: o demontaż bram garażowych stalowych dwuskrzydłowych, o czyszczenie ręczne do III stopnia czystości części stalowej konstrukcji garażu, o malowanie ww. konstrukcji farbą do gruntowania i nawierzchniową, o montaż bram garażowych dwuskrzydłowych z ościeżnicą do konstrukcji stalowej garażu (bramy garażowe - materiał Inwestora), o uzysk złomu, o utylizacja wełny mineralnej. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 zgodnie: a) z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, w technologii i zakresie określonym przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przepisach ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie; b) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Norm Polskich i aprobat technicznych. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach prac związanych z wykonaniem umowy obejmuje wszelkie czynności faktyczne i prawne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót i zobowiązany jest do doprowadzenia przekazanego placu budowy do porządku po zakończeniu robót. 5. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6. Zamawiający informuje, że jeśli w dokumentacji przetargowej podano nazwy własne, są one tylko przykładowe i nie stanowią wskazania producenta, a określają jedynie klasę produktu i jego jakość. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie (produkt równoważny). 7. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych) do wymienionych w przedmiarze robót i STWiOR. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia będzie ustalona na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny ofertowej na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac został podany w pkt XIV niniejszej Specyfikacji. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. 10. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - zgodnie z częścią XVI ust. 8 pkt c) oraz f), SIWZ. 11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 14 i 15 do SIWZ. 12. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421148-3, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont elewacji budynku nr 10 wraz z fragmentem ogrodzenia ceglanego w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116605.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FEMINA Agnieszka Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przemysłowa 27
Kod pocztowy: 86-060
Miejscowość: Nowa Wieś Wielka
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108647.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108647.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 230450.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana stalowych bram garażowych w budynku nr 99 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert 24.02.2020 r. godz. 9:00, wpłynęło pięć ofert. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części II równą 65.000,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty firmy P.P.U.H. "INSTAR" Grzegorz Krowiński, ul. Poleska 33, 25-325 Kielce, znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, wynoszącej 69.654,42 zł. W związku z tym, Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.