eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › OKRESOWE USŁUGI PRZEGLĄDU STANU TECHNICZNEGO, KONSERWACJI I NAPRAWY INSTALACJI ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-01

Ogłoszenie nr 510094950-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: OKRESOWE USŁUGI PRZEGLĄDU STANU TECHNICZNEGO, KONSERWACJI I NAPRAWY INSTALACJI ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535856-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OKRESOWE USŁUGI PRZEGLĄDU STANU TECHNICZNEGO, KONSERWACJI I NAPRAWY INSTALACJI ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/ZP/U/INFR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: OKRESOWE USŁUGI PRZEGLĄDU STANU TECHNICZNEGO, KONSERWACJI I NAPRAWY INSTALACJI ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI. CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących (usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących) 1.Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 3 części, opisane w części XIX SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-III zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Czynności konserwacyjne urządzeń i instalacji muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji powykonawczej i instrukcjach producentów, z uwzględnieniem czynności określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Zakresem usług konserwacyjnych objęte są wszystkie zespoły i podzespoły wchodzące w skład urządzeń i instalacji stanowiących przedmiot zamówienia, zamontowanych w obiektach administrowanych przez Zamawiającego określone w załącznikach nr 1 oraz 2 do SIWZ. 5.W ramach czynności konserwacyjnych, stanowiących przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania napraw wynikających z sytuacji awaryjnych, które będą wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. 6.Zakresem napraw awaryjnych objęte są wszystkie urządzenia i armatura wchodząca w skład instalacji zainstalowanej w obiektach administrowanych przez Zamawiającego, wymienione w załącznikach nr 1 oraz 2 do SIWZ. 7.Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zakresem konserwacji, specyfikacją techniczną oraz SIWZ wraz ze wszystkimi załącznikami i uznaje je za wystarczające do realizacji przedmiotu umowy oraz nie zgłasza w tym zakresie żadnych uwag, a ponadto stwierdza, że nie zachodzą żadne przeszkody techniczne, prawne lub przeszkody innego rodzaju, uniemożliwiające lub utrudniające terminowe i bezusterkowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z treścią umowy. 8.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 umowy, terminowo z należytą starannością, zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami wynikającymi z wymagań UDT oraz innych szczegółowych aktów prawnych obowiązujących w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszej umowy w tym przepisów dotyczących Ochrony Środowiska 9.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia: Część I: - gwarancji do czasu przeprowadzenia następnej wymaganej konserwacji (w przypadku: CHILER,SAIFOR oraz system automatyki urządzeń chłodniczych - 3 miesiące, DRYCOOLER - chłodnica wentylatorowa - 6 miesięcy). - min. 12 - max. 24 miesięcznej gwarancji na przeprowadzone naprawy (kryterium oceny ofert); - min. 12 - max. 24 miesięcznej gwarancji na zamontowane urządzenia (kryterium oceny ofert); Część II: - 6 - miesięcznej gwarancji na przeprowadzone konserwacje; - min. 12 - max. 24 miesięcznej gwarancji na przeprowadzone naprawy (kryterium oceny ofert); - min. 12 - max. 24 miesięcznej gwarancji na zamontowane urządzenia (kryterium oceny ofert); Część III: - 6 - miesięcznej gwarancji na przeprowadzone konserwacje; - min. 12 - max. 24 miesięcznej gwarancji na przeprowadzone naprawy (kryterium oceny ofert); - min. 12 - max. 24 miesięcznej gwarancji na zamontowane urządzenia (kryterium oceny ofert); Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od momentu podpisania protokołu konserwacji lub napraw. 10.Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (Konserwacja, przegląd stanu technicznego i naprawa elementów składowych instalacji oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji, w tym: agregatów, klimatyzatorów, central wentylacyjnych i sterujących, zespołów wentylatorowych, klap ppoż. itp), o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy 11.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 12. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50730000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Okresowe usługi przeglądu stanu technicznego, konserwacji i naprawy instalacji oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji przy ul. Dwernickiego 1 bud. NR 2, RCI Bydgoszcz - System klimatyzacji precyzyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144529.27
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PANTECH S.C. Remigiusz Jendrzejczak, , Błażej Pannert
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Twarda 5
Kod pocztowy: 86-065
Miejscowość: Łochowo-Lisi Ogon
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177771.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159900.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Okresowe usługi przeglądu stanu technicznego, konserwacji i naprawy instalacji oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji przy ul. Dwernickiego 1 bud. NR 2, RCI Bydgoszcz: System zasysający

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Okresowe usługi przeglądu stanu technicznego, konserwacji i naprawy instalacji oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji przy ul. Dwernickiego 1 bud. NR 2, RCI Bydgoszcz: System wentylacji, klimatyzacji oraz wycieku wody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10569.11
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PANTECH S.C. R. Jendrzejczak, B. Pannert
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Twarda 5
Kod pocztowy: 86-065
Miejscowość: Łochowo- Lisi Ogon
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8265.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8265.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8265.60
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.