eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MAKSYMILIANOWIE ORAZ BUDYNKU NR 42 PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097754-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MAKSYMILIANOWIE ORAZ BUDYNKU NR 42 PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531697-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MAKSYMILIANOWIE ORAZ BUDYNKU NR 42 PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

08/ZP/RB/INFR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. CZĘŚĆ I: REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM MAKSYMILIANOWO Główny przedmiot zamówienia: CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV - 45331000 - 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Roboty ogólnobudowlane: * Roboty wewnętrzne: ? odbicie tynków wewnętrznych, ? zeskrobanie i zmycie starej farby, ? gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych, ? wykonanie tynków kategorii III, ? przygotowanie powierzchni starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, ? dwukrotne malowane farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, ? wykucie z muru i wstawienie nowych okien i witryn z PCV, ? wymiana wrót i drzwi stalowych. * Roboty zewnętrzne: ? odbicie tynków zewnętrznych, ? rozebranie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, ? rozbiórka rampy i opaski betonowej, ? wykonanie wykopów ręcznych i mechanicznych w gruncie kategorii III, ? wykonanie tynków, ? jednowarstwowe pokrycie ściany otynkowanej papą termozgrzewalną, ? zasypanie wykopów z ręcznym zagęszczeniem, ? wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej, ? jednowarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną, ? montaż rynien i rur spustowych, ? wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej. * Roboty drogowe: ? mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ? mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca i betonu, ? mechaniczne wykonanie koryt na głębokość do 20 cm, ? podbudowa z kruszywa łamanego (kruszywo betonowe z rozbiórki - recykling), ? wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm z dodatkową podsypką cementowo-piaskową grubości 4 cm, ? wywóz nadwyżki ziemi na odległość 1 km (teren kompleksu). Roboty instalacyjne: * wymiana części instalacji. Roboty elektryczne: * wymiana części instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, * pomiary. 1.2. CZĘŚĆ II: REMONT HALI SPORTOWEJ (BUDYNEK NR 42) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147 W BYDGOSZCZY Główny przedmiot zamówienia: CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV - 45331000 - 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45332000 - 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Roboty ogólnobudowlane: * zabezpieczenie istniejącej posadzki, * demontaż sprzętu sportowego, np. drabinki, kosze - do późniejszego zamontowania, * rozbiórka wewnętrznego poszycia ścian - płyty pilśniowe na deskowaniu na łatach drewnianych, * rozbiórka wewnętrznej podsufitki - płyty pilśniowe mocowane bezpośrednio do krokwi, * rozbiórka fragmentu ściany zewnętrznej przewidzianej do ponownego wymurowania, * skucie tynków wewnętrznych, * wymurowanie fragmentu ściany zewnętrznej cegłą klinkierową, * wzmocnienie stalą płatwi kalenicowych, * montaż dodatkowych słupów o wymiarach 12x12 cm, drewnianych do istniejących słupów muru pruskiego, * wymurowanie ocieplenia z bloczków multipor grubości 12 cm, * montaż płyt osłonowych gipsowo-włóknowych "RIGIDUR H" grubości 10 cm, * wykonanie wyprawy tynkarskiej docieplonych ścian powyżej płyt osłonowych, * impregnacja elementów drewnianych konstrukcji budynku, * montaż podsufitki wykonanej z rusztu z łat drewnianych oraz płyty "RIGIPS PRO Fire typ F" grubości 12,5 mm, * wykonanie izolacji przeciwwilgociowej cokołu w ramach systemu firmy Weber, * wykonanie tynku renowacyjnego WTA, * wymiana okien (materiał Inwestora), * wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, * oczyszczenie z farby istniejących ściągów stalowych wraz z pomalowaniem farba ognioodporną, * malowanie farbą silikatową (wysokoparoprzepuszczalną) cokołu, * malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną zmywalną * wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Roboty instalacyjne: * demontaż rurociągów i grzejników wraz z ich ponownym zamontowaniem, * montaż rur przyłącznych do grzejników żeliwnych, stalowych i aluminiowych, * montaż odpowietrzników automatycznych, zaworów przelotowych do instalacji c.o., * montaż wywietrzników dachowych TURBOWENT HYBRYDOWYCH 400, * montaż przewodów wentylacyjnych mocowanych po elewacji, * wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych wraz z izolacją, * zakup i montaż czerpni lub wyrzutni dachowych prostokątnych, Roboty elektryczne: * demontaż opraw oświetleniowych rtęciowych, puszek i odgałęźników, przewodów kabelkowych, gniazd podtynkowych i nadtynkowych, * montaż opraw zawieszanych, pyłoszczelnych w obudowie aluminiowej z gwintem E 40 dla lamp rtęciowych i sodowych - na wysokości 8,15 m (oprawa SSYSTEM 566501 CYBERIA 390. LED 840), * montaż przewodów kabelkowych w uprzednio zamontowanych rurach winidurowych, * montaż odgałęźników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego, * sprawdzenie i pomiar obwodów elektrycznych, * wykonanie instalacji odgromowej poziomej i pionowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45332000-3, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM MAKSYMILIANOWO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228029.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA "HANDKOR" Kazimierz Korczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Al. Wolności 1
Kod pocztowy: 86-010
Miejscowość: Koronowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278980.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278980.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 308908.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: REMONT HALI SPORTOWEJ (BUDYNEK NR 42) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147 W BYDGOSZCZY

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Bezpośrednią przesłanką unieważnienia przedmiotowego postępowania jest zaistnienie okoliczności stwierdzenia przez Zamawiającego niemożliwej do usunięcia wady postępowania, uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co stanowi podstawę do unieważnienia postępowania przez Zamawiającego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający stwierdził, że w zakresie dokumentacji projektowej (załączniki nr 7 - 12 do SIWZ) dot. remontu hali sportowej (budynku 42) w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147, brakuje istotnych zapisów w dokumentacji technicznej (przedmiarze robót, STWIORB), stanowiących podstawę prawidłowego sporządzenia oferty. W związku z tym, Zamawiający unieważnia cześć II postępowania nr 08/ZP/RB/INFR/2020. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.