To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-27
Ogłoszenie nr 510129861-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.
Szkoła Podstawowa nr 40: Remont budynku Szkoły Podstawowej Nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1 z podziałem na trzy części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549180-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 40, Krajowy numer identyfikacyjny 77822500000000,
ul. ul. Rozewska
33,
81-055
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-58 6232588, e-mail
sp40@poczta.fm, faks
0-58 6232588.
Adres strony internetowej (url): www.sp40gdynia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Szkoły Podstawowej Nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1 z podziałem na trzy części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń Szkoły Podstawnej nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę na jedną z niżej wymienionych część zamówienia: 1) Część 1 - Remont sal zajęć, holi, klatek schodowych i innych pomieszczeń , 2) Część 2 - Modernizacja instalacji elektrycznej, 3) Część 3 - Remont korytarza głównego i szatni w piwnicy budynku szkoły. 2. Część 1 - Remont sal zajęć, holi, klatek schodowych i innych pomieszczeń, obejmuje w szczególności: 1) Wymiana stolarki drzwiowej, 2) Remont ścian i sufitów, 3) wywóz i utylizacja gruzu oraz innych elementów pochodzących z demontażu. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych dla Części 1 zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiąca w całości załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi na fakt, że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiOR wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 3. Część 2 - Modernizacja instalacji elektrycznej, obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejących instalacji elektrycznych wewnętrznych; 2) wytyczenie tras przebiegu WLZ, poszczególnych obwodów odbiorczych i instalacji połączeń wyrównawczych w budynku; 3) montaż konstrukcji wsporczych i uchwytów; 4) montaż kabli i przewodów; 5) montaż instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego; 6) montaż instalacji gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń elektrycznych; 7) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego; 8) montaż rozdzielnic elektrycznych; 9) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej; 10) wkucie pod tynk istniejących instalacji teletechnicznych; 11) inne roboty elektryczne; 12) badania i pomiary odbiorcze; 13) wywóz i utylizacja gruzu oraz innych elementów pochodzących z demontażu. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych dla Części 2 zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiąca w całości załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi na fakt, że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiOR wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 4. Część 3 - Remont korytarza głównego i szatni w piwnicy budynku szkoły, obejmuje w szczególności: 1) rozbiórka elementów stalowych (boksów szatni), 2) ługowanie farby olejnej ze ścian, 3) odbicie starych zmurszałych tynków wewnętrznych na ścianie zewnętrznej, 4) rozebranie starych podwójnych i pojedynczych izolacji stalowych rur c.o. fi około 50 mm na suficie korytarza, 5) skucie cokolika cementowego, 6) zeskrobanie i zmycie starych farb z sufitów, 7) rozebranie posadzek z płytek betonowych wraz z przygotowaniem powierzchni, 8) demontaż stolarki drzwiowej dwuskrzydłowej - 2 sztuki, 9) odgrzybianie ściany zewnętrznej od wewnątrz na całej wysokości wraz z ościeżami preparatem odgrzybiającym metodą natryskową - malowanie ściany zostanie wykonane po roku przez szkołę, 10) wykonanie tynków wewnętrznych, renowacyjnych, systemowych na ścianie ww. ścianie, 11) przygotowanie powierzchni pod malowanie ze szpachlowaniem nierówności na pozostałych ścianach, 12) przygotowanie parapetów betonowych do malowania farbą olejną lub ftalową, - ze szpachlowaniem nierówności, 13) montaż drzwi dwuskrzydłowych ALU półpełnych z holu głównego do szatni -- 1 szt., 14) montaż drzwi dwuskrzydłowych PCV z korytarza do magazynu - 1 szt., 15) wyrównanie powierzchni pod płytki gres wraz z wykonaniem posadzki cementowej o grubości około 20 mm wraz z przygotowaniem podłoża, 16) ułożenie płytek gres (R11, V klasa), 17) ułożenie cokoliku szerokości 10 cm z ciętych płytek gres, 18) wykonanie systemowych szczelin dylatacyjnych co max 6 m o szerokość dylatacji 10 mm, 19) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów (oprócz ściany zewnętrznej od wewnątrz), 20) dwukrotne malowanie farbami ftalowymi ścian do wysokości 1,55 m (lamperie), 21) dwukrotne malowanie farbami ftalowymi parapetów - w całości, 22) wykonanie izolacji rurociągów c. o. z półsztywnej pianki poliuretanowej z płaszczem PCV - średnica rury stalowej około 50 mm, 23) wywóz i utylizacja gruzu oraz innych elementów pochodzących z demontażu. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych dla Części 3 zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiąca w całości załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi na fakt, że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiOR wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 5. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów wprowadzonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 - dalej ustawa Prawo budowlane) oraz wymogom, jakie zostały zawarte w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczna. 6. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku danych (w formacie .doc dla opisów technicznych, .pdf dla rysunków). 7. Dotyczy tylko Części 2: Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania szczegółowej dokumentacji fotograficznej dotyczącej instalacji elektrycznej i dostarczenia jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku danych, wraz z dokumentacją, o której mowa w ust. 6. 8. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy miejsce na terenie szkoły, które Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie szkoły. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania porządku w miejscu prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu po ich zakończeniu. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie przez Wykonawcę wymaganych instrukcji obsługi i konserwacji wykonanych instalacji i zainstalowanych w obiekcie urządzeń wraz ze szkoleniem wskazanych pracowników Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia zgodnie z polskim prawem, z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa, w szczególności określonymi w ustawie Prawo budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą techniczną. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji należytej jakości na cały przedmiot zamówienia w poszczególnej części zamówienia w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, jednak nie więcej niż 72 miesiące (UWAGA: termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale 12 SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45214210-5, 45410000-4, 45411115-3, 45450000-6, 45442100-8, 45315700-5, 45311100-1, 45314320-0, 45317000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont sal zajęć, holi, klatek schodowych i innych pomieszczeń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) dalej zwaną "ustawa Pzp", unieważnia postępowanie w Części 1 zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Modernizacja instalacji elektrycznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
414950.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INMER Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Artur Jodłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
459627.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont korytarza głównego i szatni w piwnicy budynku szkoły |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70076.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Omar Suchan Firma Budowlana GAMA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99796.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyk. RB dla zad. "Dostosowanie SP Nr 34 z Oddz. Integracyjnymi im. L. Teligi w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, inf. techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z NPS"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Ochrona elektroniczna budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- ZAKUP DEFIBRYLATORA DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W LOKALIZACJI: SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.