To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-30
Ogłoszenie nr 510140464-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.
Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno -
promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej dla projektu "Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD -
poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr POIS.05.02.00-00-0038/18 pn. "Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD - poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529924-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540083212-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 17194070000000,
ul. ul. Stefana Batorego
23,
05-825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7554760, e-mail
techniczny@wkd.com.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://www.wkd.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej dla projektu "Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD - poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WKD10c-27-10/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wraz z wykonaniem projektu graficznego i znakowaniem), wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej w ramach projektu nr POIS.05.02.00-00-0038/18 pn. "Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD - poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego". 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: a) Część 1 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Część 2 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach tablic informacyjnych. c) Część 3 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie strony internetowej. 3. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną, dwie lub wszystkie wyodrębnione części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowią odpowiednio: Załącznik nr 5.1 do SIWZ dla Części nr 1, Załącznik nr 5.2 do SIWZ dla Części nr 2 oraz Załącznik nr 5.3 do SIWZ dla Części nr 3. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie wykonane i dostarczone materiały informacyjno-promocyjne, tablice informacyjne oraz stronę internetową. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji dla poszczególnych części zamówienia wynosi: a) Część 1 - minimum 12 miesięcy w odniesieniu do ulotek informacyjnych, broszur informacyjnych i pozostałych materiałów informacyjno-promocyjnych; minimum 24 miesiące dla ścianki reklamowej oraz minimum 60 miesięcy dla roll-upu reklamowego; b)Część 2 - minimum 60 miesięcy; c) Część 3 - minimum 60 miesięcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4.1 do SIWZ (dla Części nr 1 zamówienia), Załącznik nr 4.2 do SIWZ (dla Części nr 2 zamówienia) oraz Załącznik nr 4.3 do SIWZ (dla Części nr 3 zamówienia). 7. Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanych w związku z jego realizacją projektów, opracowań i zawartych w nich rozwiązań na Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia w części, o której mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt c) SIWZ wykonany zostanie z uwzględnieniem wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 93 ust. 1a ustawy Pzp informuje, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65090.77
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65814.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach tablic informacyjnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11900
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iwona Świderska REKUS
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20295
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie strony internetowej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21373.33
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BPROG Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- "Dostawa paliwa gazowego do budynków będących własnością Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim i przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, w okresie 01.01.2025 do 31.12.2025"
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo-sprzętowej w Kozerkach w 2025 roku.
- Dostawa paliwa - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.