eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardModernizacja pomieszczeń i kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie - część IIwymiana kotła i urządzeń wyposażenia technologicznego kotłowni gazowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-21

Ogłoszenie nr 510174457-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard: Modernizacja pomieszczeń i kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie - część II: wymiana kotła i urządzeń wyposażenia technologicznego kotłowni gazowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569809-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540154563-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, Krajowy numer identyfikacyjny 33092045200000, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943122310, e-mail um.sekretariat@bialogard.info, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.bialogard.info
Adres profilu nabywcy: http://bip.bialogard.info/index.php?id=63706

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń i kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie - część II: wymiana kotła i urządzeń wyposażenia technologicznego kotłowni gazowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.1.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie kotła i urządzeń wyposażenia technologicznego kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie (działki ewid. nr 649; 650 obręb 0006 m. Białogard), w szczególności: 2.2 Roboty branży sanitarnej, w tym: a) demontaż istniejącego wyposażenia kotłowni; b) zakup i dostawa wraz z montażem urządzeń technologicznych zgodnie z zestawieniem zawartym w projekcie; c)ułożenie rurociągów instalacji wraz z armaturą; d) malowanie rur i ułożenie izolacji rurociągów; e)wykonanie przewodów kominowych i wentylacyjnych; f) wykonanie prób i sprawdzeń wykonanej instalacji; g) dostawa i montaż wyposażenia przeciwpożarowego - gaśnice, instrukcja bezpieczeństwa;h) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego (na podstawie upoważnienia) urządzeń podlegających dozorowi technicznemu. 2.2.1 Roboty branży instalacji elektroenergetycznych: - układanie przewodów, podłączenia urządzeń. 2.3 Zakres robot zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2.4 Ogólny zakres robót budowlanych i obowiązki Wykonawcy: a) zabezpieczenie mediów na czas robót, zapewnienie materiałów, energii, urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy; b) dostarczenie wszelkich fabrycznie nowych, pozbawionych wad materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w kolorystyce i kształcie uzgodnionym z Zamawiającym (przedstawianie na piśmie zamawiającemu wniosków materiałowych przed ich wbudowaniem); c) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zachowanie porządku w obrębie prowadzonych prac; d) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów; e) wykonania dokumentacji powykonawczej; f) udziału w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego; g) przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i przeszkolenia jednego pracownika Przedszkola Miejskiego nr 1 w zakresie obsługi tych urządzeń (cena ofertowa obejmuje koszt szkolenia). 2.5 Wykonawca jest zobowiązany do: a) zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), b) zapewnienia na placu robót oraz terenie przyległym należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, c) wykonania robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, d) utrzymania terenu wokół budynku w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji, e) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, f) stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, g) skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, h) wykonania dokumentacji powykonawczej, i) wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, j) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, k) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, l) ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. Niniejsze zamówienie stanowi część II zadania pn. "Modernizacja pomieszczeń i kotłowni budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. 1 Maja 12 w Białogardzie", część I zadania polegająca na robotach ogólnobudowlanych i wykończeniowych była przedmiotem odrębnego postępowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331110-0


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45333000-0, 45331210-1, 45332200-5, 45332300-6, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79660.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HYDRO expert Dariusz Pożyczka
Email wykonawcy: hydroexpert@hydroexpert.pl
Adres pocztowy: ul. Pomorska 18b
Kod pocztowy: 78-200
Miejscowość: Białogard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.