eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePozostałe modernizacje budynku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 11 przy ul. Wantuły 11 w Katowicach (dostosowanie pomieszczeń na oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 38)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183724-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11: Pozostałe modernizacje budynku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 11 przy ul. Wantuły 11 w Katowicach (dostosowanie pomieszczeń na oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 38)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577154-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540158662


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11, Krajowy numer identyfikacyjny 384110120, ul. Jana Wantuły 11, 40-750 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322029114, e-mail sekretariat@sp38.katowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pozostałe modernizacje budynku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 11 przy ul. Wantuły 11 w Katowicach (dostosowanie pomieszczeń na oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 38)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/393/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej z przyłączem, budową ściany działowej, kabin sanitarnych, wykonaniem remontu posadzki oraz wymianą stolarki okiennej wraz z malowaniem i licowaniem ścian pomieszczenia sanitariatu i sali dla dzieci, w szczególności: 1) ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: Zerwanie posadzki z wykładziny PCV w sali zajęć i sanitariacie; Wymurowanie fragmentu ściany działowej o grubości 12cm wraz z obustronnym otynkowaniem w sanitariacie;Demontaż okna PCV w sali zajęć;Montaż nowego okna z nawiewnikiem z podziałem na kwatery;Demontaż starych i montaż nowych kratek wentylacyjnych wykonanych ze stali nierdzewnej; Wykonanie zabudowy pionu kanalizacji sanitarnej z płyt g-k na ruszcie metalowym; Wykonanie izolacji z folii w płynie - poziomej w sanitariacie; Naprawa posadzki cementowej z wykonaniem warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej o grubości warstwy do 2 cm w sali zająć i w sanitariacie; Ułożenie płytek ceramicznych typu "gres" na klej na posadzce wraz z montażem listwy progowej aluminiowej w sanitariacie; Ługowanie ścian malowanych farbami olejnymi w sanitariacie; Czyszczenie ścian z warstwy gipsu szpachlowego; Licowanie ścian płytkami ceramicznymi układanymi na zaprawie klejowej; Montaż luster (o wymiarach 60x40 cm ) nad umywalkami ( 2 szt.); Przygotowanie podłoża ścian pod malowanie emulsyjne; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów w sali zajęć i sanitariacie; Dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian bez szpachlowania w sali zajęć; Dwukrotne malowanie farbami olejnymi drzwi wraz z ościeżnicą; Wykonanie i montaż obudowy grzejnika z płyty MDF w sanitariacie; Montaż kabin sanitarnych systemowych ELTETE z płyt z zagęszczonego laminatu wysokociśnieniowego; Wykonanie i montaż półek na kubki do mycia zębów i wieszaki na ręczniki; Ułożenie wykładziny homogenicznej rulonowej PCV na posadzce z wywinięciem na ścianę w sali zajęć; Montaż uchwytu ze stali nierdzewnej na papier toaletowy; Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 2) ZAKRES ROBÓT W INSTALACJACH WODNO-KANALIZACYJNYCH: Wykonanie nowej instalacji zimnej i ciepłej wody w bruzdach na ścianach w sanitariacie;Montaż podgrzewacza pojemnościowego ciepłej wody (80 I);Wykonanie nowej instalacji kanalizacji z rur PVC w sanitariacie; Wymiana pionu kanalizacji sanitarnej fi 110 mm; Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej fi 160 mm do studni; Montaż przyborów sanitarnych (misek ustępowych, umywalek, zlewu i brodzika); 3) ZAKRES ROBÓT W INSTALACJACH ELEKTRYCZNYCH: Demontaż puszek, łączników instalacji, gniazd; Demontaż opraw świetlówkowych; Wykucie bruzd i ręczne przebicie otworów w ścianie; Ułożenie przewodów kabelkowych w izolacji YDY 3x1,5 mm2, na 750 V, w bruździe; Montaż korytek instalacyjnych i ułożenie istniejących przewodów w korytkach; Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacji; Montaż puszek podtynkowych, łączników, odgałęźników,; Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe; Montaż opraw oświetleniowych LED; Wykonanie pasów tynku uzupełniającego kat III cementowo-wapiennego; Pomiary kontrolne; Wywóz i utylizacja materiałów z demontażu. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej obejmującej opis techniczny, w tym rzuty i rysunki techniczne, przedmiary robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45432200-5, 45510000-4, 45320000-3, 45430000-0, 45310000-3, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52407.86
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa ADMIST
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 15
Kod pocztowy: 41-250
Miejscowość: Czeladź
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65602.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62429.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73185.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.