eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaProjekt i budowa zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz remediacją gruntu metodą ex situ i sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-24

Ogłoszenie nr 510236577-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Projekt i budowa zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz remediacją gruntu metodą ex situ i sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581703-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540177629-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 73 31 , e-mail ursynow.wzp@um.warszawa.pl , faks 22 443 73 32.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Projekt i budowa zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz remediacją gruntu metodą ex situ i sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.71.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej i sprawowanie nadzoru autorskiego, wykonanie robót budowlanych związanych z budową zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz remediacja gruntu metodą ex situ na dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13 przy ul. Zaruby w Warszawie. 2. Opis stanu istniejącego: Teren inwestycji zlokalizowany jest na dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13. Bezpośredni dostęp do nieruchomości stanowi projektowany zjazd z ul. Zaruby od strony wschodniej. Od strony północnej realizowany jest obecnie zespół oświatowy, którego zespół boisk będzie integralną częścią. Od południa i zachodu teren sąsiaduje z nieużytkami. Łączna powierzchnia działek wynosi 0,42 ha. Teren inwestycji jest niezagospodarowany, nieuzbrojony, otoczony nieregularnym, prowizorycznym ogrodzeniem. Na terenie znajdują się stare składy ziemi, liczne drzewa - część z nich podlega wycince zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi. W trakcie wykonywania otworów badawczych, które miały na celu określenie stanu jakości gruntu i ziemi na przedmiotowym terenie, nie osiągnięto głębokości występowania wód podziemnych. Poniżej poziomu powierzchni terenu występują grunty nasypowe, piaski średnie, piaski gliniaste oraz pyły piaszczyste. Na terenie stwierdzono grunty o przekraczających dopuszczalnych zawartościach stężeń, tj. historyczne zanieczyszczenia metalami i metaloidami oraz węglowodorami ropopochodnymi. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w m.st. Warszawie prowadzi postępowanie ustalające plan remediacji powierzchni gruntu na wniosek Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Ursynów. Ilość zanieczyszczeń na głębokości do 0,25m wynosi według wykonanych badań : 2639 m2 * 0,25 m * 1,7 Mg/ m3 ~= 1122 Mg, a na głębokości większej niż 0,25m: 50 m2 * 0,75 m * 1,7 Mg/ m3 + 75 m2 * 2,00 m *1,7 Mg/ m3 ~= 319 Mg. 3. Opis inwestycji: Teren sportowy będzie się składać z dwóch boisk o nawierzchni poliuretanowej, drogi wewnętrznej i chodników na dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13 przy ul. Zaruby w Warszawie (w zakres zamówienia nie wchodzi budowa infrastruktury w pasie drogowym ul. Zaruby). Boiska będą oświetlone, wyposażone w stały osprzęt sportowy i zabezpieczone piłkochwytami. Teren inwestycji będzie ogrodzony i wyposażony w obiekty małej architektury. Podstawą funkcjonalności są załączniki graficzne programu funkcjonalno-użytkowego. Odwodnienie boisk będzie następowało za pośrednictwem podziemnego zbiornika retencyjnego do miejskiej kanalizacji deszczowej. Zbiornik retencyjny będzie wyposażony w instalację umożliwiającą pobranie zgromadzonej deszczówki w celu podlewania roślin przez zrzutem wód do kanalizacji, jak również automatyczne zabezpieczenie przed przepełnieniem. Zasilenie elektryczne obiektu należy przewidzieć z sieci wewnętrznej szkoły (przygotowane okablowanie od północno-zachodniego narożnika działki) - do zakresu pracy Wykonawcy należy ewentualna zmiana mocy przyłączeniowej (obiekt posiada rezerwę mocy) i pokrycie w związku z tym kosztów umowy przyłączeniowej. Okablowanie jest wprowadzone do pomieszczenia T.0.03 na poziomie -1 budynku oświatowego. W zakresie Wykonawcy jest zaprojektowanie i wykonanie podłączenia kablowego poprzez nową rozdzielnicę lub rozbudowę istniejącej wraz z podłączeniem do urządzeń pomiarowych. W przypadku zaistnienia konieczności należy dokonać korekty istniejącego układu pomiarowego w uzgodnieniu z innogy Stoen Operator Sp. z o. o., jak również w przypadku braku możliwości zwiększenia mocy przyłączeniowej na istniejącym przyłączu należy uzyskać warunki techniczne, zaprojektować i wykonać nowe przyłącze do sieci elektroenergetycznej. 4. Zakres zamówienia: 1) wykonanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej, * koncepcyjnej - obejmującej szczegółową koncepcję architektoniczno-instalacyjną obiektów budowlanych oraz zagospodarowania terenu. Zakres opracowania koncepcji powinien umożliwiać pełną ocenę projektu przez Zamawiającego w zakresie spełnienia wymagań i oczekiwań odnośnie funkcjonalności obiektów, jego standardu oraz wyrazu architektonicznego i estetycznego. Koncepcja musi obejmować rzuty, charakterystyczne przekroje, zagospodarowanie terenu, propozycje rozwiązań instalacyjnych; * budowlanej - winnej obejmować wszystkie branże, spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r ze zmianami, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, wraz z wymaganymi prawem sprawdzeniami i zaopiniowaniem całości dokumentacji, w tym zawierającej wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia umożliwiające zawnioskowanie o udzielenie pozwolenia na budowę obiektu budowlanego do organu architektoniczno-budowlanego. Projekt budowlany ma obejmować rozbiórkę istniejących obiektów i urządzeń, budowę wszystkich obiektów budowlanych i urządzeń technicznych oraz zagospodarowanie terenu własnego i przyległych. Dopuszcza się wydzielenie jako odrębne opracowania projektów elementów niezbędnych dla realizacji inwestycji, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, lub z innych przyczyn, powinny być wydzielone do osobnej procedury administracyjnej. Projektant ma uzyskać i bezzwłocznie przekazać Zamawiającemu warunki techniczne uzyskane od gestorów sieci wraz z dołączonymi do nich dokumentami w celu ewentualnego zawarcia przez Zamawiającego stosownych umów. * wykonawczej - umożliwiającej prawidłowe wykonanie robót budowlanych przedmiotowego zadania. Dokumentacja winna zawierać opracowania wszystkich niezbędnych branż, uzupełniając i uszczegóławiając projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego, oraz wymagania obowiązujących norm, aktualnych warunków technicznych i innych przepisów obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Dokumentacja wykonawcza winna zawierać Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentację Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, przedmiary, kosztorysy inwestorskie i ofertowe, Wzorcowy Opis Dostępności zgodnie z zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy nr 1682/2017 z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji oraz Plan ochrony drzew planowanych do zachowania w obrębie inwestycji (w tym szpaleru drzew wzdłuż ul. Zaruby), poprzedzonego szczegółową inwentaryzacją dendrologiczną wraz z projektem gospodarki drzewostanem. Forma: Wersja papierowa w 4 egzemplarzach każdy. Wersja elektroniczna w 1 egzemplarzu na przenośnym nośniku danych typu CD/DVD/pendrive: - część opisowa w formacie DOC oraz PDF, - część rysunkowa w formacie DWG oraz PDF, - część kalkulacyjna w formacie ATH oraz XLS. Wersja elektroniczna musi zgadzać się z jej wersją papierową. 2) sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych przez Projektantów, Projektant zobowiązany jest do skalkulowania w ofercie sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót, dostaw i usług wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z ustaleniami zawartej umowy. Okres sprawowania usługi nadzoru autorskiego zależny będzie od terminu realizacji robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej. Zamawiający zawiadomi Projektanta o rozpoczęciu świadczenia usługi nadzoru w terminie ustalonym umową przed jej rozpoczęciem. W przypadku wynikłych podczas realizacji robót/dostaw/usług usterek/wad dokumentacji w formie braku koordynacji międzybranżowej, braku kompletności, braku uzgodnień dokumentacji lub jej części oraz w innych przypadkach uniemożliwiających lub wstrzymujących realizację robót/dostaw/usług Projektant ma obowiązek bezzwłocznego poprawienia dokumentacji projektowej. Z tego tytułu Projektantowi nie należy się żadne dodatkowe wynagrodzenie. 3) wykonanie remediacji gruntu metodą ex situ, tj. co najmniej: * prowadzenie wszelkich prac z zachowaniem norm BHP, pod nadzorem doświadczonego specjalisty ds. ochrony środowiska, * wydobycie gruntów zanieczyszczonych, przekazanie ich specjalistycznemu podmiotowi posiadającemu wymagane decyzje i pozwolenia celem ich unieszkodliwienia lub odzysku zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie ustalającej plan remediacji, który zawiera projekt planu remediacji, * ewentualne uzupełnienie mas gruntowych odpowiednim materiałem budowlanym (obojętnym dla stosunków wodnych w gruncie) do rzędnej wyznaczonej w projekcie boisk, umożliwiającej prawidłowe posadowienie podbudowy i fundamentów, * zaprojektowanie i wykonanie prac terenowych wraz z akredytowanym poborem próbek gruntu w ramach oceny skuteczności prowadzonej remediacji, * wykonanie akredytowanych analiz laboratoryjnych próbek gruntu pobranych w ramach prac terenowych, * zebranie i wykonanie analizy wszelkich niezbędnych materiałów oraz podsumowanie i opis wszystkich wykonanych prac w ramach decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, * przygotowanie sprawozdania z dotychczas wykonanych prac remediacyjnych wraz z oceną ich skuteczności przeprowadzoną na podstawie analiz laboratoryjnych , * złożenie sprawozdania z prac remediacyjnych, wraz z wymaganymi załącznikami w ilościach i w formie określonych w OPZ, do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie w celu uzyskania oceny prowadzonej remediacji i następnie przekazanie Zamawiającemu dowodu złożenia sprawozdania do RDOŚ. 4) wykonanie robót budowlanych związanych z budową zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. co najmniej: * prace przygotowawcze, rozbiórkowe, wycinki i demontaże, * niwelacja terenu, wykopy, wymiana gruntu na podstawie badań geotechnicznych po wykonanej remediacji powierzchni gruntu, * wykonanie robót budowlano-montażowych kompletnych obiektów budowlanych, * montaż obiektów małej architektury, * montaż ogrodzenia zewnętrznego, * wykonanie instalacji odwadniającej boiska wraz z budową kanalizacji deszczowej i podziemnego zbiornika retencyjnego - należy przewidzieć instalację umożliwiającą wykorzystanie deszczówki do podlewania roślin na terenie sportowym i zewnętrznym terenie placówki oświatowej, * wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej, * zagospodarowanie terenu zielonego, w tym wykonanie nasadzeń kompensacyjnych. 5. Dodatkowe wytyczne i informacje dot. zamówienia Dokumentacja projektowa: 1) Dokumentacja projektowa ma być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a także powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; 2) W celu umożliwienia Projektantowi prawnego reprezentowania Zamawiającego, na pisemny wniosek Projektanta, Zamawiający udzieli pisemnego upoważnienia w stosownym zakresie - imiennie osobie wskazanej przez Projektanta; 3) Projektant zobowiązany jest do uzyskania koniecznych pozwoleń, uzgodnień (w tym: warunków technicznych gestorów sieci), opinii, map i innych materiałów przedprojektowych czy dokumentów oraz poniesienie kosztów z tym związanych; 4) Opracowane projekty powinny zawierać optymalne i uniwersalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszelkie niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym ich opisem; 5) W zakresie opracowania dokumentacji projektowej należy ująć wszystkie roboty niezbędne do wykonania robót oraz symulacje, obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie ich wykonania; 6) Dokumentacja powinna posiadać odpowiednie uzgodnienia wymagane przepisami prawa (np. rzeczoznawców ds. przeciwpożarowych, BHP itd.); 7) W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy przewidzieć opracowanie przez Projektanta dokumentacji projektowych dot. budowy/przebudowy przyłączy mediów i sieci (przyłącza elektroenergetycznego, wody, kanalizacji itp.) wg warunków technicznych uzyskanych od gestorów sieci; 8) Obowiązkiem Projektanta jest opracowanie dokumentacji projektowych usunięcia zaistniałych w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej kolizji istniejącej infrastruktury z projektowaną inwestycją; 9) Nowoprojektowany obiekt budowlany winien spełniać wymagania energooszczędności budynków użyteczności publicznej, które będą obowiązywać od 1 stycznia 2021 r. zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 5 lipca 2013 r. poz. 926; 10) W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy zastosować odnawialne źródła energii - o ile będzie to uzasadnione ekonomicznie; 11) Projektant wraz z protokołem przekazania opracowanej dokumentacji w danej części złoży pisemne oświadczenie, że jest ona kompletna, kompleksowa, posiada aktualne uzgodnienia między branżami i w pełni wystarcza do realizacji inwestycji; 12) Projektant winien zaprojektować obiekt budowlany stosując rozwiązania techniczne umożliwiające realizację w założonym przez Zamawiającego budżecie finansowym; 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość cyklicznych spotkań z Projektantem i przyszłym użytkownikiem w celu uszczegółowienia uzgodnień i monitorowania postępu prac projektowych. Wszelkie uzgodnienia muszą mieć formę pisemną; 14) Projektant zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w umowie, zgodnie z przepisami prawa, aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty realizacji inwestycji. 15) Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i umowy wzajemnie się uzupełniają. Roboty budowlane: 1) Prace należy zrealizować z należytą starannością, umową, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, warunkami zawartymi w STWiOR, zgodnie ze sztuką budowlaną, opisem przedmiotu zamówienia, harmonogramem rzeczowo-finansowym i Planem ochrony drzew - wyznaczone strefy ochronne drzew podlegają odbiorowi przez Zamawiającego. 2) W trakcie realizacji robót Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdania tygodniowego oraz przesyłania go w kolejnym dniu roboczym po następującym tygodniu do przedstawiciela Zamawiającego z opisem wszystkich przeprowadzonych prac w ciągu ostatniego tygodnia oraz planowanymi pracami na tydzień przyszły wraz ze skanem prowadzonego dziennika budowy odnośnie prowadzonych robót oraz z dokumentacją zdjęciową dokumentującą postęp robót, skanem certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, kart katalogowych itp. na planowane do wbudowania materiały oraz urządzenia. 3) Po zakończeniu prac montażowo-budowlanych teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie i ingerencji (tj. zieleń) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania podłoża, sadzenia itp. oraz gwarantuje i odpowiada za posadzony materiał roślinny oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i jej załącznikach. Po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz, że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu organizacji ruchu czy zajęcia terenu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych, jeżeli zajdzie taka konieczność. 5) Na etapie realizacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbki kolorystyczne dla nawierzchni, urządzeń, elementów obiektów małej architektury oraz pozostałych urządzeń/elementów. 6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z ciągów pieszych. 7) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu robót. 8) Dokumentacja powykonawcza winna zawierać m.in. pozwolenia administracyjne, dziennik budowy, odbiory częściowe i końcowe, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do eksploatacji, rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami, jakie ewentualnie wystąpiły w toku prac, jak również karty utrzymania poszczególnych elementów obiektów małej architektury, tym opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji urządzeń i nawierzchni wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej. Dokumentacja powykonawcza obejmuje również wykonanie kompleksowej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu - urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych - w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe) oraz wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej zieleni istniejącej oraz wykonanej, urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych. Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy - należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia. Dokumentację powykonawczą Wykonawca złoży najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. 9) Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni poliuteranowej, roboty elektryczne - oświetleniowe, roboty brukarskie, prace montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, prace zieleniarskie, prace porządkowe były zatrudnione w ramach stosunku pracy, jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści umowy. 10) Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i umowy wraz z załącznikami wzajemnie się uzupełniają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ oraz : a) wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 10 do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; c) materiały informacyjne - załącznik nr 12 do SIWZ d)decyzja z dnia 09.09.2020 r. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie w sprawie ustalenia planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi - załącznik nr 13 do SIWZ TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2021 r. przy czym: a) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy, a w tym: ? opracowanie projektu koncepcyjnego w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, ? opracowanie projektu budowlanego w terminie 40 dni od dnia zawarcia umowy, ? opracowanie projektu wykonawczego w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy; b) wykonanie nadzoru autorskiego w terminie od rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych do dnia 30.04.2021 r., c) wykonanie remediacji gruntu w terminie do dnia 30.11.2020 r. d) wykonanie robót budowlanych w terminie do dnia 30.04.2021 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 71300000-1, 71400000-2, 45100000-8, 71200000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1674223.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AK Sport Andrzej Gniado
Email wykonawcy: biuro@aksport.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 7
Kod pocztowy: 05-079
Miejscowość: Okuniew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1568545.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1160000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1735000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.