To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-10
Ogłoszenie nr 510269438-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Zakład Karny Czerwony Bór 2: Dostawa produktów kasz i ryżu, makaronu oraz produktów sojowych dla jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620707-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
ZAKŁAD KARNY W CZERWONYM BORZE, 18-400 Łomża, Czerwony Bór 2, NIP 723-15-12-241, tel.(86) 215-25-81, faks: (86) 215-35-81 w.510, email: zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, Katarzyna Mogielnicka
ZAKŁAD KARNY w Przytułach Starych, Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń, NIP 758-235-24-03, tel. (29) 764-89-22, faks 29 764-89-29, email: zk_przytuly_stare@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ARESZT ŚLEDCZY w Hajnówce, 7-200 Hajnówka ul. Warszawska 67, NIP 543-10-15-227, tel. (85) 683-20-07, faks: (85) 683-29-78, email: as_hajnowka@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ZAKŁAD KARNY w Grądach Woniecko; 18 - 312 Rutki Kossaki, Grądy Woniecko 34, NIP 723-14-34-133, tel. 669-420-020, faks: (086) 306-78-78, email: zk_grady_woniecko@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ZAKŁAD KARNY w BIAŁYMSTOKU, 15-727 Białystok, ul. Hetmańska 89, NIP 542-19-50-316, tel. (85) 662-85-52, faks: (85) 664-34-01, email: zk_bialystok@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ARESZT ŚLEDCZY W BIAŁYMSTOKU, 15-377 Białystok, ul.Mikołaja Kopernika 21, NIP 542-20-84-789, tel. (85) 742-70-21, faks: (85) 742-70-24, email: as_bialystok@sw.gov.pl, Kierownik DKw
ARESZT ŚLEDCZY w SUWAŁKACH, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29, NIP 844-10-70-206, tel. (87) 565-12-07, faks: (87) 565-03-28, email: as_suwalki@sw.gov.pl , Kierownik DKw
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny Czerwony Bór 2, Krajowy numer identyfikacyjny 45109521500000,
ul. Czerwony Bór
2,
18-400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
086 215 35 83, e-mail
zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, faks
086 215 35 83 wew. 510.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadził Zakład Karny w Czerwonym Borze, pozostali zamawiający nie odpowiadają za przeprowadzenie postępowania. Zakład Karny w Czerwonym Borze udzielił zamówienia i zawarł umowę z wykonawcami w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów kasz i ryżu, makaronu oraz produktów sojowych dla jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Białymstoku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DKW.2232.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa produktów kasz i ryżu, makaronu oraz produktów sojowych dla jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Białymstoku na okres 12 miesięcy: Część 1 - Dostawa kasz i ryżu 1.Kasza manna - CPV 15613100-9, ilość 4 950 kg 2. Kasza jęczmienna - CPV 15613100-9, 22 300 kg 3. Kasza pęczak - CPV 15610000-7, ilość 13 500 kg 4. Płatki owsiane - CPV 15610000-7, ilość 4 150 kg 5. Ryż - CPV 15611000-4, ilość 34 300 kg 6. Mąka pszenna - CPV 15612100-2, ilość 23 600 kg 7. Kasza gryczana palona - CPV 15612100-2, ilość 9 900 kg 8. Płatki jęczmienne - CPV 15612100-2 , ilość 350 kg 9. Mąka ziemniaczana - CPV 15620000-0, ilość 2 500 kg Część 2 - Dostawa makaronu Makaron - świderek, muszelka , rurka, CPV 15851100-9, ilość 36 600 kg Część 3 - dostawy produktów sojowych Granulat sojowy - CPV 15610000-7, ilość 3 910 kg Kostka sojowa - CPV 15610000-7, ilość 4 120 kg Kotlet sojowy - CPV 15610000-7, ilość 1 270 kg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15610000-7
Dodatkowe kody CPV: 15851100-9, 15613100-9, 15611000-4, 15612100-2, 15612100-2, 15620000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa kasz i ryżu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48756.51
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
219468.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa makaronu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14762.40
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGO Grzegorz Środa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63409.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa produktów sojowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13511.32
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63972.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla internatu Zespołu Szkół nr2 w Nałęczowie na rok 2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu w 2025 r.
więcej: Produkty przemiału ziarna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.