eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oświetlenia w pomieszczeniach EM015, EMC01, EMC02, EMC11, EMC12, EMC16, EM202, korytarzu przed H01, w budynkach o numerach 61, 62, 63 przy ul. Sobieskiego 7 oraz w laboratorium WN201 w budynku o numerze 26 przy ul. Własna Strzecha 18A w Gdańsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269797-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oświetlenia w pomieszczeniach EM015, EMC01, EMC02, EMC11, EMC12, EMC16, EM202, korytarzu przed H01, w budynkach o numerach 61, 62, 63 przy ul. Sobieskiego 7 oraz w laboratorium WN201 w budynku o numerze 26 przy ul. Własna Strzecha 18A w Gdańsku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601780-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Krajowy numer identyfikacyjny 00000162000000, ul. ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 347 24 02, e-mail zamowienia.weia@pg.gda.pl, faks +48 58 347 18 02.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.pg.edu.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.dzp.pg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oświetlenia w pomieszczeniach EM015, EMC01, EMC02, EMC11, EMC12, EMC16, EM202, korytarzu przed H01, w budynkach o numerach 61, 62, 63 przy ul. Sobieskiego 7 oraz w laboratorium WN201 w budynku o numerze 26 przy ul. Własna Strzecha 18A w Gdańsku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/238/014/R/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zabezpieczenie mebli i wyposażenia pomieszczeń poprzez osłonięcie ich folią zabezpieczającą, b) wykucie bruzd dla ułożenia przewodów elektrycznych, c) wymianę okablowania elektrycznego instalacji oświetleniowej, d) zamurowanie, uzupełnienie tynków, dwukrotne szpachlowanie bruzd i malowanie, e) wymianę opraw oświetleniowych świetlówkowych zgodnie z dokumentacją projektową, f)wymianę osprzętu elektrycznego (w tym między innymi wyłączników), g) montaż rozdzielnicy T3 z wyposażeniem w pomieszczeniu WN201, h) montaż zabezpieczeń typu B6 i B10 w istniejących rozdzielnicach, i) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną białą powierzchni sufitów w pomieszczeniach objętych wymianą opraw z usunięciem starej farby i szpachlowaniem powierzchni sufitów, j) dwukrotne malowanie farbą lateksową w kolorze jak ściany pomieszczeń powierzchni fragmentów ścian w pomieszczeniach objętych wymianą opraw z usunięciem starej farby i szpachlowaniem powierzchni fragmentów ścian (na których wykonywane były bruzdy instalacyjne), k) usunięcie z budynku, wywóz na wysypisko i utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych, l) wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. UWAGA: Ilość, wykaz typów opraw, rozmieszczenie, sposób zasilania - wg dokumentacji projektowej. 2.Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95978.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A'BELL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@abell.pl
Adres pocztowy: ul.Pólnicy 30/9
Kod pocztowy: 80-177
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118053.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118053.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.