eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa drukarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510408000-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych:

Dostawa drukarek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773414-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540397721-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 000001347, Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: http://us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.150.2020.DW

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotemzamówienia jest dostawa drukarek, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznienowy, pochodzić z bieżącej produkcji (min. 2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczającego do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwisgwarancyjny sprzętu. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem iwniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniastanowią załączniki nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewidujeudzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7)Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od otrzymania zamówienia.Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzymadodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ. 8) Adres dostawy: UniwersytetŚląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice, 9) Wymagany minimalny termingwarancji: 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 10)Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady. Czas reakcjiserwisu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalnyczas reakcji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XISIWZ 11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowystanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29ust. 4 ustawy Pzp. 13) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia zudziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, którejwykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treściąust. 5 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercieczęści, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizujezamówienie samodzielnie. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcęprac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.