To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Przetarg nieograniczony pn. Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 768501-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 556465000
faks: 556465002
e-mail: zamowienia@powiatkwidzynski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony pn. Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR.IV. 272. 20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne wykonanie w 2021 r. pielęgnacji zieleni przydrożnej wzdłuż dróg powiatowych na terenie Powiatu Kwidzyńskiego. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: 1 Część nr 1- Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg zgodnie z Załącznikiem A obejmuje: - przygotowanie terenu do koszenia całej szerokości pasa drogowego w tym: usunięcie odrostów, skarp po usuniętych zakrzaczeniach na wysokości gruntu, kamieni, krzewów, konarów, gałęzi itp., - mechaniczne okoszenie poboczy dróg z traw i chwastów po obu stronach jezdni z koszeniem skarp i przeciwskarp do granicy pasa drogowego, - ręczne okoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew wraz z wycięciem przyziemnych odrostów oraz wokół urządzeń infrastruktury, tj.: znaków drogowych, barier, przystanków komunikacji publicznej oraz wzdłuż chodników. Przygotowanie terenu do koszenia można rozpocząć po podpisaniu umowy. 2 Część nr 2- Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg zgodnie z Załącznikiem B obejmuje: - mechaniczne okoszenie poboczy dróg z traw i chwastów po obu stronach jezdni na szerokości 2 metrów licząc od krawędzi jezdni lub do krawędzi rowu, - ręczne okoszenie poboczy dróg: wokół rosnących drzew wraz z wycięciem przyziemnych odrostów oraz wokół urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, barier, przystanków komunikacji publicznej oraz wzdłuż chodników, - usunięcie gałęzi i konarów z poboczy - ręczne okoszenie skarp Kanału Granicznego w m. Straszewo na odcinku 50 m . Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Jeśli w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 4.Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów lub urządzeń wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub urządzenia równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności określone w pkt 1), realizujące przedmiot zamówienia z ramienia Wykonawcy lub Podwykonawcy będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej zwanym KP. Wykonawca jest zobowiązany w umowach z Podwykonawcami zamieścić zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia osób wykonujących te czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów KP oraz egzekwować od Podwykonawców sankcje z tytułu nie wywiązania się z tego obowiązku. 1) Wymóg, o którym mowa powyżej dotyczy następujących czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia: - oznakowanie odcinka robót, - usunięcie konarów, gałęzi, skarp po zakrzaczeniach na wysokości gruntu, kamieni, krzewów, - mechaniczne wykaszanie roślinności, - koszenie roślinności wykaszarkami ręcznymi, - czyszczenia pasa jezdnego z elementów skoszonych roślin, - demontaż oznakowania odcinka robót. W/w czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 KP. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, przy zachowaniu anonimizacji, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 77.31.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg zgodnie z Załącznikiem A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 157382.91 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Kwidzyńskie Przedsiebiorstwo Robót Drogowo- Budowlanych STRZELBUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lotnicza 3
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 186960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 186960.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg zgodnie z Załącznikiem B.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59457.53 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Drogowe Kazimierz Dolecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Monasterzysko
Kod pocztowy: 82-450
Miejscowość: Stary Dzierzgoń
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68149.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 130070.04
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Tychnowach
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi koszenia traw w Polance Hallera oraz na terenie zespołu dworskiego ORK w Modlnicy.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.