To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2021-03-03
"Przebudowa al. Niepodleg³o¶ci (drogi wojewódzkiej nr 379) w ¦widnicy - etapami" - etap I
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer og³oszenia: 770284-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 748 562 850
faks: 748 523 110
e-mail: mbp@um.swidnica.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Przebudowa al. Niepodleg³o¶ci (drogi wojewódzkiej nr 379) w ¦widnicy - etapami" - etap I
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): P-126/I/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa al. Niepodleg³o¶ci (drogi wojewódzkiej nr 379) w ¦widnicy – etapami” – etap I. 2. Etap I przebudowy al. Niepodleg³o¶ci obejmuje odcinek ulicy o d³ugo¶ci ok 390 mb, od placu Wolno¶ci do skrzy¿owania z ul. 8 Maja i zlokalizowany jest na dzia³kach nr 2338, 2375, 2381, 2382, 2383, 1775, 2369, 2116, 2408, 2409, 1894; obrêb ewidencyjny 0004 ¦ródmie¶cie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty R DW - wszelkie roboty za wyj±tkiem o¶wietlenia ulicznego realizowane na dzia³kach zlokalizowanych w pasie drogi wojewódzkiej nr 379, dla której zarz±dc± jest Zarz±d Województwa Dolno¶l±skiego; roboty te s± wspó³finansowane przez Gminê Miasto ¦widnica (dalej GM¦) 2) roboty R GM¦ - roboty finansowane w ca³o¶ci przez GM¦, tj. a) zagospodarowanie skweru na dzia³ce 2382 wraz z rewitalizacj± zabytkowego odcinka muru, b) wykonanie kompletnego o¶wietlenia ulicznego 4. Roboty R DW wykonywane jest przez Gminê Miasto ¦widnica na podstawie porozumienia z dnia 01.12.2017r. w sprawie powierzenia do realizacji Gminie Miasto ¦widnica zadania wymienionego w ust. 1, w zakresie finasowania prac projektowych i robót budowlanych w³a¶ciwych dla zarz±dcy dróg wojewódzkich. 5. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w obszarze historycznego uk³adu urbanistycznego - historycznego o¶rodka miejskiego, wpisanego do rejestru zabytków decyzj± z dnia 27.12.1957 r. pod numerem 470. W trakcie prowadzenia robót ziemnych Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ we w³asnym zakresie i na koszt w³asny przeprowadzenie badañ archeologicznych, w oparciu o uzgodniony program badañ archeologicznych, które bêd± nadzorowa³y roboty ziemne objête zamierzeniem bez wp³ywu na ich zakres. Wykonawca obowi±zany jest równie¿ pokryæ koszty dokumentacji konserwatorskiej wykonanej w oparciu o badania archeologiczne. Pozwolenie na prowadzenie badañ archeologicznych nale¿y uzyskaæ przed przyst±pieniem do prac w terenie. 5. Przedmiot niniejszej umowy bêdzie realizowany zgodnie z wiedz± budowlan±, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowê, projekty budowlane i wykonawcze, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a tak¿e: 1) Decyzjê pozwolenia na budowê, 2) Decyzjê Nr 1166/2020 z dnia 18.09.2020r. pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku, 6. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa al. Niepodleg³o¶ci (drogi wojewódzkiej nr 379) w ¦widnicy – etapami” – etap I (dalej: Dokumentacja), sporz±dzonej w listopadzie 2020 r. przez INGRAM Projekt Sp. z o.o. z siedzib±: ul. Legnicka 55/11, 54-203 Wroc³aw, obejmuj±cej: 1) PROJEKT BUDOWLANY a) Projekt budowlany - cze¶æ dla robót R DW, b) Projekt budowlany - cze¶æ dla robót R GM¦ c) Materia³y do zg³oszenia robót budowlanych dla przy³±czy wod-kan do WC 2) PROJEKT WYKONAWCZY a) bran¿a drogowa b) bran¿a sanitarna c) bran¿a elektroenergetyczna d) bran¿a telekomunikacyjna e) zagospodarowanie terenu (ma³a architektura, renowacja muru obronnego) 3) SZCZEGÓ£OWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH - wszystkich bran¿ 7. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje renowacji schodów przy skwerze Uwaga! Zamawiaj±cy wymaga aby: 1) trawniki by³y zak³adane przez Wykonawcê zgodnie z zaleceniami zawartymi w za³±czniku do Dokumentacji pn. „Wytyczne wykonania trawnika”; za³±cznik jako czê¶æ Dokumentacji znajduje siê na stronie Zamawiaj±cego, o której mowa w ust. 9 poni¿ej, 2) po³±czenia technologiczne pomiêdzy nawierzchni± asfaltow± jezdni a krawê¿nikiem zosta³y uszczelnione za pomoc± plastycznych ta¶m bitumicznych; 3) w przypadku po³ówkowego wykonywania warstwy ¶cieralnej jezdni, po³±czenie pasów jezdni (w osi) zosta³o uszczelnione plastyczn± ta¶m± bitumiczn±; 4) Wykonawca ka¿dorazowo dokonywa³ kontroli badañ zagêszczenia gruntu w przebiegu wykopów gestorów sieci, przed przyst±pieniem do robót w³asnych. Koszty wynikaj±ce z powy¿szych wymagañ Wykonawca winien uwzglêdniæ w cenie ofertowej 8. Wymogi dotycz±ce materia³ów, które winny byæ uwzglêdnione przez Wykonawcê przy wycenie przedmiotu zamówienia: 1) Materia³y nadaj±ce siê do ponownego wbudowania, Wykonawca zobowi±zany jest sk³adowaæ w wyznaczonym miejscu i odpowiednio zabezpieczyæ, i tak: - kostkê brukow± kamienn± z chodników nale¿y oczy¶ciæ, posegregowaæ na rodzaj kamienia i umie¶ciæ w workach typu big bag, - p³yty kamienne nale¿y zinwentaryzowaæ, p³yty nadaj±ce siê do dalszego u¿ytkowania oczy¶ciæ i u³o¿yæ na paletach - krawê¿niki kamienne nale¿y oczy¶ciæ z resztek zaprawy i u³o¿yæ na paletach, - kostkê kamienn± z jezdni nale¿ pryzmowaæ we wskazanym miejscu - drewno ze ¶ciêtych drzew z³o¿yæ w mo¿liwie suchym miejscu, a nastêpnie wywie¼æ w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego (do 10 km), 2) Materia³y nie nadaj±ce siê do ponownego wbudowania, powinny byæ usuniête z terenu rozbiórki na sk³adowisko Wykonawcy, b±d¼ na wysypisko odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797), przy czym Wykonawca winien dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy wywiezienie odpadów na sk³adowisko, - s³upy ¿elbetowe zdemontowaæ i zutylizowaæ, - oprawy i odci±gi stalowe o¶wietlenia ulicznego oraz barierê energoch³onn± nale¿y zez³omowaæ, a stosowny dokumenty wraz z wynikaj±c± z niego kwot± przekazaæ Zamawiaj±cemu. 9. Dokumentacja, o której mowa w ust. 6 powy¿ej znajduje siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Dróg – pok. 311. Uwaga! Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia na etapie oceny i badania ofert. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Uwaga! Za³±czone przedmiary robót nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, nie s³u¿±cy do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materia³em pomocniczym i pogl±dowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.). Przedmiary robót za³±czono w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. 4.2 WSPÓLNY S£OWNIK ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ci±gów komunikacyjnych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych 45231220-3 Roboty budowlane w zakresie gazoci±gów 45111291-4-Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 4.3 KOORDYNACJA ROBÓT 1. Nie wyklucza siê w trakcie realizacji robót wprowadzania dodatkowych zakresów robót realizowanych wg odrêbnych umów (np. z gestorami sieci), z którymi Wykonawca bêdzie zobowi±zany skoordynowaæ prace i terminy. 2. Wykonawca ma obowi±zek: 1) nieodp³atnego udostêpnienia placu budowy innym wykonawcom w celu wykonania przez nich niezbêdnych robót budowlanych, takich jak m. in. a) roboty naprawcze na istniej±cych sieciach, b) nowe przy³±cza do budynków, 2) wykonywania swoich robót w ¶cis³ej koordynacji organizacyjno - technologicznej z innymi wykonawcami, o których mowa w ust. 1 powy¿ej, a ewentualne kwestie sporne rozstrzygaæ bêdzie Zamawiaj±cy przy równorzêdnym poszanowaniu interesu wszystkich stron. 1. Wykonawca winien przewidzieæ ewentualne koszty wynikaj±ce z realizacji przedmiotu zamówienia w koordynacji gestorami sieci i obj±æ je rycza³tow± cen± ofertow±. 2. Zamawiaj±cy niezw³ocznie po rozstrzygniêciu postêpowania i zawarciu umowy przyst±pi do: 1) trójstronnego (Zamawiaj±cy, Wykonawca, gestor sieci) opracowania zasad i regu³ rozwi±zywania mo¿liwych kwestii spornych przy zachowaniu równorzêdnego, nie dyskryminacyjnego poszanowania interesów wszystkich stron, 2) wprowadzenia procedur formalnych, polegaj±cych na protokolarnych potwierdzeniach przekazania, uwalniania i przejmowania poszczególnych fragmentów placu budowy przez strony, 4.4 ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wynikaj±ce z dokumentacji, o której mowa w rozdz. IV-4.1, ust. 6, z uwzglêdnieniem wymogów, o których mowa w ust.7 i 8 2. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) wykonania wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu umowy z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, 2) wykonania robót budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 3) opracowania na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2020 r. poz.110, z pó¼n zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz.784); 4) sporz±dzenia przed rozpoczêciem budowy planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, uwzglêdniaj±cego specyfikê obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 nr 120 poz. 1126) 5) obs³ugi geodezyjnej budowy a w szczególno¶ci sporz±dzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia; wykonana dokumentacja powykonawcza winna zostaæ wykonana zgodne z „Wytycznymi sporz±dzania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej”, stanowi±cej za³±cznik do Dokumentacji 6) zorganizowania placu budowy ( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 7) zabezpieczenia terenu objêtego robotami budowlanymi w tym przed dostêpem osób postronnych, 8) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy, 9) bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km), 10) utrzymywania w czysto¶ci kó³ pojazdów wyje¿d¿aj±cych z placu budowy na ulicê oraz utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarz±dcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê kontraktow±, 11) wykonania we w³asnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyleg³ego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeñ w³a¶cicieli, dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami – je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do naprawy uszkodzeñ na w³asny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeñ ze strony w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeñ i awarii spowodowanych przez Wykonawcê, co nie podlega odrêbnej zap³acie i nie jest wliczone w cenê kontraktow± 12) uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem, 13) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót, 14) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów, w pobli¿u których bêd± prowadzone roboty ziemne, 15) wykonywania wszelkich innych czynno¶ci wynikaj±cych wprost z umowy, a tak¿e tych wynikaj±cych ze specyfiki danych robót. 4.5 INFORMACJE DODATKOWE DLA WYKONAWCY 1. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o: 1) Dokumentacjê, o której mowa w rozdziale 4.1, ust. 6, 2) dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SIWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. 2. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy nastêpuj±cych dokumentów: 1) kosztorysu opracowanego metod± kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno – u¿ytkowym (t.j. Dz. U. 2013, poz.1129). Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys ten bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odst±pienia od umowy, a wiêc w sytuacji uregulowanej w § 14 umowy. Bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Szczegó³owo zosta³o to opisane w § 12, ust. 13 wzoru umowy; Kosztorys nale¿y sporz±dziæ w uk³adzie mo¿liwie najbardziej przybli¿onym do przedstawionego wraz z Dokumentacj± przedmiaru robót. Kosztorys winien zawieraæ elementy robót wymienione w przedmiarze, zamieszczone w takiej samej kolejno¶ci, oraz uwzglêdniaæ roboty które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 2) harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzglêdniaj±cego wykonanie wszystkich robót objêtych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawieraæ wszelkie koszty sk³adaj±ce siê na cenê oferty, niezbêdne do zrealizowania zamówienia z ich podzia³em na poszczególne elementy, które mog± stanowiæ osobny element odbioru czê¶ciowego, z uwzglêdnieniem terminów realizacji ka¿dego z tych elementów. Wykonawcê obowi±zuje konieczno¶æ zg³aszania Zamawiaj±cemu ka¿dorazowej zmiany harmonogramu i uzyskania jego akceptacji. Harmonogram winien zawieraæ wszystkie elementy robót wystêpuj±ce w kosztorysie ofertowym oraz kolejno¶æ w jakiej Wykonawca proponuje je realizowaæ. W harmonogramie Wykonawca wska¿e roboty realizowane przez podwykonawców. (np. przy rozbudowie/przebudowie ulicy odcinkami) – harmonogram winien byæ wykonany dla ka¿dego etapu robót (odcinka ulicy) oddzielnie. 3. Prace budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych przez ca³y okres trwania budowy a tak¿e, w miarê mo¿liwo¶ci technologicznych, do umo¿liwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru; je¿eli ze wzglêdów technologicznych zaistnieje konieczno¶æ wstrzymania dojazdu do nieruchomo¶ci – Wykonawca ka¿dorazowo zobowi±zany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony i uzgodnienia terminu robót. 4. Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. Uszkodzenie elementów infrastruktury podziemnej nale¿y niezw³ocznie zg³osiæ zamawiaj±cemu i na w³asny koszt naprawiæ pod nadzorem przedstawiciela gestora zniszczonej sieci. Niewywi±zanie siê z w/w zadañ daje Zamawiaj±cemu prawo do zlecenia naprawy innemu wykonawcy wg stawek Pogotowia Energetycznego/ Wodoci±gowego/…,itp. na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca winien na czas realizacji robót ustawiæ i utrzymywaæ tablice informacyjne (informuj±ce mieszkañców o komunikacyjnych utrudnieniach, wykonywanych pracach drogowych, z przeprosinami za utrudnienia); w/w tablice nale¿y przywie¼æ z miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego (tj. z odleg³o¶ci ok. 3 km) a po zakoñczeniu robót odwie¼æ w to samo miejsce, 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za : 1) termin wykonania przedmiotu umowy, 2) jako¶æ wykonanych robót budowlanych, 3) nale¿yt± staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy, 4) szkody wyrz±dzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.6 GWARANCJE Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci na wszystkie wykonane roboty budowlane, na okres co najmniej 60 miesiêcy, na warunkach okre¶lonych w karcie gwarancyjnej (za³±cznik do umowy nr 4), z wy³±czeniem: - oznakowania poziomego, dla którego Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci robót na okres co najmniej 12 miesiêcy, - prac w ramach zagospodarowania zieleni± i ¿ywotno¶ci posadzonych ro¶lin, dla których Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na okres co najmniej 12 miesiêcy, licz±c od dnia zakoñczenia wykonywania prac pielêgnacyjnych. Na wyroby gotowe okres gwarancji przyjmuje siê wg okresu gwarantowanego przez producenta tych wyrobów, jednak na okres nie krótszy ni¿: a) dla s³upów o¶wietleniowych– co najmniej 120 miesiêcy, b) dla opraw o¶wietleniowych typu LED montowanych na s³upach – co najmniej 96 miesiêcy, c) dla kabli zasilaj±cych oraz o¶wietleniowych, szafek zasilaj±cych i sterowniczych z wyposa¿eniem – co najmniej 60 miesiêcy, Okres rêkojmi wynosi 3 lata. Zamawiaj±cy mo¿e realizowaæ uprawnienia z tytu³u rêkojmi niezale¿nie od uprawnieñ z tytu³u gwarancji. Bieg terminu gwarancji. Bieg terminu gwarancji i rêkojmi rozpoczyna siê od daty odbioru koñcowego robót budowlanych, za wyj±tkiem prac w ramach zagospodarowania zieleni± i ¿ywotno¶ci posadzonych ro¶lin. 4.7 INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 2 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotê nie wiêksz± ni¿ 500.000,00 netto: Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to roboty zwi±zane z remontem/przebudow± dróg, w tym z ich odwodnieniem i o¶wietleniem, budow± kana³ów technologicznych oraz usuwaniem ewentualnych kolizji z infrastruktur± techniczn±, takie jak: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, uk³adanie podbudów i nawierzchni dróg, uk³adanie krawê¿ników, obrze¿y i ¶cieków ulicznych, monta¿ kana³ów technologicznych, ruroci±gów, i urz±dzeñ kanalizacji deszczowej, monta¿ o¶wietlenia ulicznego, oznakowanie dróg, regulacja urz±dzeñ uzbrojenia drogi, W/w roboty budowlane zostan± udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego Warunki umowy o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, dotycz±ce udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane roboty oraz wyceny tych robót nie mog± byæ mniej korzystne dla Zamawiaj±cego ni¿ przewiduje to zamówienie podstawowe. 4 Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi. 5 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji ka¿dego z zadañ (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1) przygotowanie terenu pod budowê, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) roboty monta¿owe sieci kanalizacji deszczowej, 5) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, chodnika, miejsc postojowych, zjazdów, 6) ustawienie krawê¿ników i obrze¿y, 7) roboty w zakresie wykonania o¶wietlenia ulicznego, 8) wykonanie kana³u technologicznego, 9) roboty naprawczo-konserwacyjne, 6 Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przed³o¿enia najpó¼niej w dniu podpisania umowy, z³±cznika nr 5 do umowy zawieraj±cego sk³ad osobowy tych¿e pracowników; za³±cznik musi byæ aktualizowany na bie¿±co tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powy¿sze zwiera równie¿ „Wzór umowy” - Za³±cznik nr 8 do SIWZ 7 Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 5, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz1320 z pó¼n. zm.). 8 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê (wraz z informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w za³±czniku nr 5 do umowy, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 9 Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w §13, ust. 1, pkt 10 i 11 wzoru umowy za³±czonego do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 10 Kontrola, o której mowa w ust. 8 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Nie
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.32.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2021
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (warto¶æ bez VAT): 6741537.47 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Polskie Surowce Skalne Spó³ka z o.o. Grupa Budowlana
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wroc³awska 1 D
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowo¶æ: Bielany Wroc³awskie
Kraj/woj.: dolno¶l±skie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: Tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem: 5873954
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem: 7894513.93
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
- "Utrzymanie sprawno¶ci urz±dzeñ o¶wietlenia miejskiego stanowi±cego maj±tek Gminy Miasto ¦widnica w 2025 roku"
- "Dostawa leków i p³ynów infuzyjnych - 5 zadañ"
- Sprz±tanie pomieszczeñ w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy, terenu wokó³ posesji, pomieszczeñ archiwalnych w SO w ¦widnicy oraz pomieszczeñ w O¶rodkach Kuratorskich nr 1 w ¦widnicy i nr 4 w ¦wiebodzicach
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJ¡CYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postêpowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilic±, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postêpowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowo¶ci Murzasichle.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.