To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu łaskiego w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 604143-N-2020
Numer ogłoszenia: 540220505-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 436 761 990
faks: 436 762 911
e-mail: pzd@lask.com.pl
www: pzd.lask.biuletyn.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu łaskiego w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZD. 26.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic i dróg powiatowych w sezonie 2020/2021, w podziale na cztery zadania (części): ZADANIE NR 1 - na terenie gminy Wodzierady; ZADANIE NR 2 - na terenie gminy Sędziejowice i Buczek; ZADANIE NR 3 - na terenie Miasta i Gminy Łask ; ZADANIE NR 4 – na terenie gminy Widawa. zgodnie z załączonym do SIWZ wykazem dróg i ulic powiatowych. Celem realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej łączności z Zamawiającym (telefon, faks i email) oraz zapewnienia odpowiedniego potencjału technicznego i ludzkiego we wszystkie dni tygodnia (dni robocze, wolne od pracy i święta) w trybie 24 godzinnym na poziomie gwarantującym uzyskanie zakresów rzeczowych i czasowych opisanych w SIWZ. Wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłowym zabezpieczeniem i wykonaniem usługi powinny być wkalkulowane w wycenę poszczególnych rodzajów usług i nie podlegają osobnym rozliczeniom. Podstawą rozpoczęcia prac określonych powyżej jest zlecenie ustne lub pisemne przez upoważnionego przedstawiciela Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku. Jednocześnie z chwilą nagłego załamania się pogody i powstania zagrożenia dla ruchu kołowego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć niezwłocznie działania powodujące łagodzenie skutków zimy, informując o powyższym Zamawiającego, zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania sprzętu zimowego w gotowości technicznej od momentu ogłoszenia sezonu zimowego do czasu ogłoszenia jego zakończenia. Koszt gotowości technicznej nie będzie podlegał oddzielnemu rozliczeniu i należy go skalkulować w wartości wynagrodzenia. Wykonawca realizujący usługę będącą przedmiotem zamówienia nie może obciążyć Zamawiającego kosztami przekraczającymi narzucone maksymalne zobowiązanie Zamawiającego dla poszczególnych części – zgodnie z zapisem w projekcie umowy. Zamawiający, w przypadku zlecenia usługi oczekuje jej realizacji zgodnie z III standardem, według Załącznika Nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. (Dz. Urzęd. MTiGM Nr 10 poz. 20), który powinien obejmować: Standard III - jezdnię odśnieżoną na całej szerokości, - jezdnię posypaną na skrzyżowaniach z drogami, skrzyżowaniach z koleją, odcinkach o pochyleniu > 4%, przystankach autobusowych oraz innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi wraz z dopuszczalnymi odstępstwami od standardu. Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie dróg, ulic, chodników i zatok; - zwalczanie śliskości nawierzchni dróg i chodników; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników oferenta odpowiedzialnych za wykonanie usługi, w czasie nie dłuższym niż 2 godz. od chwili otrzymania informacji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze. Wykonawca realizujący usługę będącą przedmiotem zadania 3 powinien skalkulować w wartości wynagrodzenia pozimowe sprzątanie. Wykonawca jest również zobowiązany do odśnieżania i usuwania śliskości chodnika, ścieżki rowerowej i ciągu pieszo – rowerowego, znajdującego się w pasie drogi powiatowej, jeżeli chodnik nie przylega bezpośrednio do sąsiedniej nieruchomości. Rzeczywisty zakres robót uzależniony będzie od warunków pogodowych. W ramach utrzymania dróg we wskazanym standardzie Zamawiający przewiduje trzy rodzaje działań: ¬ jednoczesne odśnieżanie dróg, chodników, zatok wraz z zwalczaniem śliskości, ¬ odśnieżanie dróg i ulic (bez posypywania), ¬ zwalczanie śliskości (bez odśnieżania). Usługa będzie rozliczana według zestawienia zrealizowanych usług w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie . Podstawą do rozliczenia będzie pisemne miesięczne zestawienie (pokrywające się z codziennymi informacjami) udokumentowane tabelami ewidencji wyjazdów sprzętu. Wykonawca ma obowiązek składać niezwłocznie po zakończeniu wykonywania usługi meldunek z przebiegu jej wykonywania przedstawicielowi Zamawiającego, a ponadto Wykonawca ma obowiązek wysłania faxem/e-mailem na numer 43 676-19-90 pzd@lask.com.pl do PZD w Łasku informacji/raportu z przebiegu wykonanych prac najpóźniej dnia następnego po ich wykonaniu, chyba że najbliższy dzień następujący po wykonaniu usługi przypadnie w dzień wolny od pracy, niedzielę, święto wówczas obowiązek Wykonawcy wysłania informacji faxem/e-mailem przypada w pierwszy dzień roboczy. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260). Stosowanie materiałów uszorstniających odbywać się będzie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 poz. 1960); Podczas realizacji robót należy przestrzegać zasad gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności obowiązującą ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001r. (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia usługi o 70%. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwiększony do 70% ogólnej wartości zamówienia. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od środków przeznaczonych na realizację niniejszych usług. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZADANIE NR 1 - na terenie gminy Wodzierady
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 124830.40 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi w Zakresie Budownictwa Mariusz Pisarek
Email wykonawcy: damianlask@op.pl
Adres pocztowy: Wola Bałucka 48, 98-100 Łask
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Wola Bałucka
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140216.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 140216.83
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 2 - na terenie gminy Sędziejowice i Buczek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 159461 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe Władysław Pisarek TRANS BRUK
Email wykonawcy: damianlask@op.pl
Adres pocztowy: Wola Bałucka 48
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Wola Bałucka
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 178820.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 178820.07
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 3 - na terenie Miasta i Gminy Łask
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 114213.04 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe Władysław Pisarek TRANS BRUK
Email wykonawcy: damianlask@op.pl
Adres pocztowy: Wola Bałucka 48
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Wola Bałucka
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138009.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 138009.49
Waluta: pln
NAZWA: ZADANIE NR 4 – na terenie gminy Widawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 106722 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe Władysław Pisarek TRANS BRUK
Email wykonawcy: damianlask@op.pl
Adres pocztowy: Wola Bałucka 48
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Wola Bałucka
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 122063.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 122063.76
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku"
- "Usługa czyszczenia separatorów"
- Remont budynku koszarowego nr 43
- Dostawę urządzeń warsztatowych do stacji diagnostycznych
- Zakup i dostawa urządzeń warsztatowych
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2024/2025
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025"
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Świadczenie usług sprzątania
- Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.