Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czeladź: wykonanie dachu budynku dla zadania: przebudowa i nadbudowa istniejącego obiektu po szpitalu psychiatrycznym przy ul. Szpitalnej 5 w Czeladzi z przeznaczeniem na budynek mieszkalny wielorodzinny z mieszkaniami dla osób starszych - od daty zawarcia umowy do dnia 15.12.2006 r Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Inżynierii Komunalnej w Czeladzi, do kontaktów: Ewa Bacia, Wiesław Krzysiek, ul. Wojkowicka 2, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2652653, fax 032 3632653, e-mail: zakladik@it.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czeladz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie dachu budynku dla zadania: przebudowa i nadbudowa istniejącego obiektu po szpitalu psychiatrycznym przy ul. Szpitalnej 5 w Czeladzi z przeznaczeniem na budynek mieszkalny wielorodzinny z mieszkaniami dla osób starszych - od daty zawarcia umowy do dnia 15.12.2006 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Szpitalna 5 w Czeladzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dachu budynku dla zadania: -Przebudowa i nadbudowa istniejącego obiektu po szpitalu psychiatrycznym przy ul. Szpitalnej 5 w Czeladzi z przeznaczeniem na budynek mieszkalny wielorodzinny z mieszkaniami dla osób starszych-. Roboty w zakresie wykonywania pokryć dachowych i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty spacjalistyczne. KOD CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień - kategoria: 45.26.00.00-7 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie dwuspadowego (nachylenie 30 stopni) dachu budynku - konstrukcji drewnianej oraz jego pokrycia z dachówek cementowych dla zadania: -Przebudowa i nadbudowa istniejącego obiektu po szpitalu psychiatrycznym przy ul. Szpitalnej 5 w Czeladzi z przeznaczeniem na budynek mieszkalny wielorodzinny z mieszkaniami dla osób starszych- Od daty zawarcia umowy do dnia 15.12.2006r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniają warunki art.22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 01.2004r.(Dz. U. Nr 19 z 2004 r. poz.117 z późniejszymi zmianami). 2. Zamawiający zaprasza do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w ogłoszeniu (5).Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje SIWZ 3. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe na podstawie art. 26 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 01.2004r.(Dz. U. Nr 19 z 2004 r. poz.117 z późniejszymi zmianami). 2.O wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1, oraz że nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 01.2004r.(Dz. U. Nr 19 z 2004 r. poz.117 z późniejszymi zmianami). załącznik nr 1; 3. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z dokumentem określającym warunki prawomocności podejmowania decyzji w imieniu firmy (Np. statut, umowa spółki z zaznaczonym fragmentem potwierdzającym powyższe) - załącznik nr 2; Uwaga: kserokopie dokumentów winny być ponumerowane i podpisane oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę /osoby/ uprawnioną do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, pozostałe dokumenty winny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę /osoby/ uprawnioną do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2025 roku
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej kaplicy w Kwiatonowicach (Gmina Gorlice)
- Przebudowa budynku GOK w Wielowsi w zakresie stabilizacji konstrukcyjnej części składowych zabytku oraz dostosowania go do przepisów przeciwpożarowych
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz ze sztucznym zimowiskiem na dz. ew. nr 592/1 obręb Chocieszów (III)
- Przebudowa i wyposażenie budynku Biblioteki Publicznej w Jakubowicach.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu"
- "Termomodernizacja - docieplenie stropodachu w budynku CKZ"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.