eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłonieStałe powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Bramkach w 2017 rok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 5203 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Błonie: Stałe powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Bramkach w 2017 rok.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352746-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bramkach, krajowy numer identyfikacyjny 29581100000, ul. ul. Północna  18, 05870   Błonie, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7256127, faks 0-22 7256066, e-mail dpsbramki2@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpsbramki.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Stałe powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Bramkach w 2017 rok.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1. 15100000-9 -Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Zakres rzeczowy zamówienia: Lp Nazwa towaru Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Prawo opcji 30% zamównienia podstawowego 1 Baleron odtłuszczony zawartość mięsa min. 69% kg 200 60 2 Baleron wędzony zawartość mięsa min.77% kg 200 60 3 Boczek rolowany pieczony zawartość mięsa min. 95% kg 100 30 4 Boczek rolowany zawartość mięsa min. 95% kg 100 30 5 Boczek wędzony zawartość mięsa min. 80% kg 100 30 6 Filet pieczony z indyka zawartość mięsa min. 64% kg 200 60 7 Filet z piersi indyka kg 100 30 8 Golonka wieprzowa kg 150 45 9 Karkówka b/k kg 200 60 10 Kaszanka kg 450 135 11 Kiełbasa biała zawartość mięsa min. 62% kg 300 90 12 Kiełbasa dębicka (nie rozdrobniona) kg 200 60 13 Kiełbasa krakowska podsuszana (nie rozdrobniona) kg 200 60 14 Kiełbasa podwawelska (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 77% kg 300 90 15 Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 200 60 16 Kiełbasa szynkowa z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60% kg 200 60 17 Kiełbasa żywiecka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 53% kg 400 120 18 Kości schabowe kg 1200 360 19 Kości wędzone kg 10 3 20 Kurczak cały kg. 50 15 21 Łopatka bez kości kg 200 60 22 Łopatka pieczona zawartość mięsa min. 77% kg 300 90 23 Mięso wołowe gulaszowe paczka (600g-700g) kg 200 60 24 Nogi wieprzowe kg 100 30 25 Ogonówka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 71% kg 600 180 26 Parówki 50% mięsa chudego bez MOM kg 200 60 27 Parówki cielęce zawartość mięsa min. 85% kg 200 60 28 Pasztet drobiowy pieczony zawartość mięsa min. 53% kg 100 30 29 Pieczeń Rzymska kg 500 150 30 Piersi z kurczaka (filet) kg 600 180 31 Polędwica drobiowa (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 44% kg 200 60 32 Polędwica sopocka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60% kg 800 240 33 Polędwica z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 45% kg 150 45 34 Porcje rosołowe z kurczaka kg 1200 360 35 Salceson włoski zawartość mięsa min. 70% kg 400 120 36 Schab pieczony kg 400 120 37 Schab środkowy bez kości kg 600 180 38 Słonina kg 80 24 39 Szynka drobiowa (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 41% kg 300 90 40 Szynka gotowana zawartość mięsa min. 68% kg 400 120 41 Szynka konserwowa kg 200 60 42 Szynka wędzona zawartość mięsa min. 70% kg 300 90 43 Szynka wiejska zawartość mięsa min. 70% kg 200 60 44 Szynka z indyka (nie rozdrobniona) kg 200 60 45 Udziec kurczaka z kością (180g-200g) szt. 6000 1800 46 Wątróbka drobiowa kg 350 105 47 Żeberka (szerokie) - paczka 800g kg 600 180 Zadanie 2. 15500000-3 Produkty mleczarskie Zakres rzeczowy zamówienia: Lp Nazwa towaru Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego 1 Jogurt naturalny w kubku 150g 175 9000 2700 2 Masło roślinne w kostce 200g szt. 14500 4350 3 Mleko 2% UHT - 1l l. 14500 4350 4 Ser biały chudy kg. 400 120 5 Ser biały półtłusty min. 3% tłuszczu kg. 700 210 6 Ser żółty półtłusty 15%-20% tłuszczu kg. 500 150 7 Ser żółty chudy do 13% tłuszczu kg. 300 90 8 Śmietana 18% - 400g l. 950 285 9 Ser feta 270g szt. 50 15 Zadanie 3. 15500000-3 Owoce i warzywa Zakres rzeczowy zamówienia: Lp Nazwa towaru Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego 1 Botwina pęczek 120 36 2 Brokuły kg 240 72 3 Buraki czerwone kg 400 120 4 Cebula kg 600 180 5 Cukinia kg 100 30 6 Czosnek główki główki 100 30 7 Fasola szparagowa kg 100 30 8 Gruszki kg 1000 300 9 Jabłka kg 4000 1 200 10 Kalafior kg 200 60 11 Kapusta biała kg 160 48 12 Kapusta czerwona kg 200 60 13 Kapusta kiszona kg 360 108 14 Kapusta pekińska kg 200 60 15 Kapusta włoska kg 60 18 16 Koper pęczek 1000 300 17 Marchew kg 2200 660 18 Natka pietruszki peczek 700 210 19 Ogórki kiszone kg 560 168 20 Ogórki świeże kg 460 138 21 Papryka świeża kg 160 48 22 Pieczarki kg 200 60 23 Pietruszka korzeń kg 900 270 24 Pomidory kg 760 228 25 Por kg 620 186 26 Rabarbar kg 60 18 27 Rzodkiewka peczek 300 90 28 Sałata lodowa szt. 80 24 29 Sałata masłowa szt. 1200 360 30 Seler kg 1000 300 31 Szczypior pęczek 700 210 32 Truskawki kg 160 48 33 Wiśnie kg 40 12 34 Ziemniaki kg 20000 6 000 35 Banany kg. 400 120 36 Cytryny kg. 100 30 Zadanie 4. 15800000-6 Różne artykuły spożywcze Zakres rzeczowy zamówienia: Lp Nazwa towaru Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego 1 Ananasy w puszce 565g szt. 240 72 2 Aromaty 9 ml szt. 240 72 3 Barszcz biały 66g szt. 400 120 4 Bazylia 10g szt. 200 60 5 Brzoskwinie 820g szt. 200 60 6 Budyń bez cukru 60g szt. 700 210 7 Budyń śmietankowy 60g szt. 400 120 8 Chrzan 320g szt. 200 60 9 Cukier 1kg kg. 3600 1080 10 Cukier puder 0,5kg szt. 100 30 11 Cukier waniliowy 32g szt. 300 90 12 Cynamon 20g szt. 360 108 13 Czosnek granulowany 20g szt. 240 72 14 Drożdże kg. 10 3 15 Dżem niskosłodzony 270g szt. 2000 600 16 Fasola czerwona konserwowa 400g szt. 200 60 17 Fasola sucha Jaś 500g szt. 300 90 18 Galaretka owocowa z cukrem 90g szt. 400 120 19 Gałka muszkatołowa 20g szt. 20 6 20 Groszek konserwowy 400g szt. 600 180 21 Herbata granulowana 100g kg. 300 90 22 Kakao 100g szt. 200 60 23 Kasza gryczana 1kg kg. 80 24 24 Kasza jęczmienna 1kg kg. 200 60 25 Kasza manna 1kg kg. 300 90 26 Kawa inka 250g szt. 70 21 27 Kawa zbożowa 250g szt. 70 21 28 Ketchup 500g min. 35% wkł. Koncentr. szt. 280 84 29 Kisiel bez cukru 77g szt. 1000 300 30 Kisiel z cukrem 77g szt. 900 270 31 Koncentrat pomidorowy 900g szt. 400 120 32 Kukurydza konserwowa 400g szt. 500 150 33 Kwasek cytrynowy 50g szt. 100 30 34 Liście laurowe 10g szt. 400 120 35 Majeranek 10g szt. 200 60 36 Majonez 420g szt. 200 60 37 Mak 1kg kg. 30 9 38 Makaron krajanka gruba kg. 500 150 39 Makaron muszelki 1kg kg. 100 30 40 Makaron nitki 500g kg. 400 120 41 Makaron rurki 1kg kg. 100 30 42 Makaron świderki 1kg kg. 400 120 43 Mąka pszenna typ 480 1kg kg. 1700 510 44 Mąka ziemniaczana 1kg kg. 60 18 45 Musztarda 200g szt. 200 60 46 Ocet 0,5l szt. 60 18 47 Ogórki konserwowe 870g szt. 200 60 48 Olej 1l szt. 700 210 49 Oregano 10g szt. 120 36 50 Papryka konserwowa 870g szt. 200 60 51 Papryka mielona ostra 20g szt. 40 12 52 Papryka mielona słodka 20g szt. 40 12 53 Pieprz naturalny mielony 15g szt. 900 270 54 Płatki jęczmienne kg. 200 60 55 Płatki kukurydzane kg. 300 90 56 Płatki owsiane 1kg kg. 300 90 57 Płatki żytnie kg. 20 6 58 Proszek do pieczenia 36g szt. 200 60 59 Przyprawa do drobiu 20g szt. 120 36 60 Przyprawa do ryb 20g szt. 180 54 61 Rodzynki 200g szt. 140 42 62 Ryż 1kg kg. 600 180 63 Sałatka szwedzka 850g szt. 300 90 64 Sól 1kg kg. 500 150 65 Szczawa konserwowy 320g szt. 200 60 66 Śliwki suszone 100g kg. 10 3 67 Tymianek 10g szt. 200 60 68 Vegetta 200g (lub równoważne) szt. 760 228 69 Wiórki kokosowe szt. 60 18 70 Ziele angielskie 20g szt. 300 90 71 Zupa grzybowa 37g szt. 700 210 72 Zupa ogonowa 62g szt. 700 210 73 Zupa pieczarkowa 44g szt. 700 210 74 Żelatyna 50g szt. 200 60 Zadanie 5. 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Zakres rzeczowy zamówienia: Lp Nazwa towaru Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego 1 Bułka paryska 450g szt. 15000 4500 2 Bułka kajzerka 50g szt. 600 180 3 Bułka słodka 100g szt. 400 120 4 Chleb pszenno-żytni 500g szt. 9000 2700 5 Chleb razowy 500g szt. 3200 960 Zadanie 6. 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane Zakres rzeczowy zamówienia: Lp Nazwa towaru Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego 1 Panga biała filet mrożony b/sk kg 1000 300 2 Ryba wędzona kg 500 150 3 Śledź płaty kg 300 90 4. Sola (filet) mrożony b/sk kg 200 60 5. Miruna (filet) mrożony b/sk kg 200 60 6. Morszczuk (filet) mrożony b/sk kg 200 60 Zadanie 7. 03142500-3 - Jaja Zakres rzeczowy zamówienia: Lp Nazwa towaru Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Prawo opcji 30% zamówienia publicznego 1. Jaja (65-70g) szt. 44000 13200

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 03221200-8, 15800000-6, 15810000-9, 15200000-0, 03142500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT155666.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GOBARTO S.A. ,  slawomir.kopczynski@gobarto.pl,  ul. Kłobucka 25,  02-699,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163449,83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163449,83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193191,08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT132486.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Starles Sp. z o. i Bag-Pol Dystrybucja Adam Goździcki ,  agata.babala@starles.pl,  ul.Krakowiaków 76,  02-255,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139111,25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139111,25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143414,34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Transport będzie wykonywał podwykonawca.

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa owoców i warzyw
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT62602.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Veggo KiJ Bis Sp. J.,  biuro@veggo.pl,  ul. Słowicza 15 lok. 2,  02-170,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65895,84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48832,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72893,70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT51940.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Polaris Małgorzata Gruszczyńska,  handel@polaris.kalisz.pl,  ul.Żołnierska 20a,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56343,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56343,10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65717,86
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Dostawa pieczywa
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT33122.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Piekarnia KULICCY Sp. J.,  piekarniakuliccy@wp.pl,  ul. Grójecka 110,  96-320,  Mszczonów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34785,66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34785,66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37551,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Dostawa ryb
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT27750.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ColdNord Sp. z o.o.,  biuro@coldnord.pl,  ul. Domaniewska 37 lok. 2.43,  02-672,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29137,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29137,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29571.82
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Dostawa jaj
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Invest Michel Mariola Michelis, Marek Michelis Sp. J.,  jajo@investmichel.pl,  Kobierne 44A,  05-311,  Dębe Wielkie,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13860,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13860,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18018,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.