eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi odbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-06



Ogłoszenie nr 520821-N-2020 z dnia 2020-03-06 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: Usługi odbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych
Numer referencyjny: 13/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701,730,1403,1579) z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz 10), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi, Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U.2016.1742), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 roku w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U.2016.1819), Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Dz.U. 2019 poz. 382). Ustawą z 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.2018.799), Umową europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzona w Genewie dnia 30 września 1957 r. a) kod 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80* i 18 01 82* - w ilości około 20 Mg /2 miesiące transportem wykonawcy nie później niż 72 godz. od wygenerowania karty przekazania odpadów w BDO, trzy razy w tygodniu, b) kod 18 01 02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03*) - w ilości około 0,033 Mg/ 2 miesiące transportem wykonawcy nie później niż 72 godz od wygenerowania karty przekazania odpadów w BDO, c) kod 18 01 82* - Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych - w ilości około 0,42 Mg/2 miesiące transportem wykonawcy nie później niż 72 godz. od wygenerowania karty przekazania odpadów w BDO d) kod 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) - w ilości 0,06 Mg/2 miesiące transportem wykonawcy nie później niż 72 godz. od wygenerowania karty przekazania odpadów w BDO, e) kod 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) - w ilości 0,016 Mg/ 2 miesiące transportem wykonawcy nie później niż 72 godz. od wygenerowania karty przekazania odpadów w BDO, f) kod 18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08* - w ilości około 0,16 Mg/2 miesiące transportem wykonawcy nie później niż 72 godz. od wygenerowania karty przekazania odpadów w BDO. g) kod 18 01 08* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - w ilości ok. 0,001Mg /2 miesiace transportem wykonawcy nie później niż 72 godz. od wygenerowania karty przekazania odpadów w BDO z zastrzeżeniem, ze w przypadku odpadów z grupy kod 18 01 03 i 18 01 82, dopuszcza się możliwość odbioru odpadów zgodnie z deklaracją złożoną przez Wykonawcę formularzu ofertowym. h) Udostępnienie 12 pojemników (kontenerów) do magazynowania i transportu odpadów medycznych zamykanych w sposób uniemożliwiający otwarcie przez osoby nieupoważnione (12 sztuk) o pojemności 1,1 m^3 każdy (wymiary pojemników/kontenerów - długość x szerokość: 105cm x 125 cm, szerokość drzwi w świetle do magazynu: 128 cm). Pojemnik/kontenery należy wymieniać i dostarczać czyste oraz zdezynfekowane przy każdym odbiorze. i) Łączna szacunkowa masa wszystkich odpadów z podgrupy 18 01 ok. 22 Mg /2 miesiące. Podana ilość może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego. j) Transport odpadów niebezpiecznych będzie odbywał się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. k) Miejsce utylizacji odpadów -zgodnie z "zasadą bliskości "art. 20 ust.3 i art. 20 ust.6 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa na którym zostały wytworzone. Wyjątek od zasady bliskości: zgodnie z art.20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwienia tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. l) Potwierdzeniem przekazania i odbioru odpadów jest każdorazowo sporządzona karta przekazania odpadu w systemie BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami). m) Ważenie odpadów odbywać się będzie przed ich zabraniem do utylizacji przez Wykonawcę, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli przekazywanej ilości odpadów za pomocą własnego legalizowanego urządzenia. n) Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki techniczne do transportu odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zapewni załadunek odbieranych odpadów na własne środki transportu. o) Wykonawca pozostawi miejsce w należytym porządku, bez pozostawienia resztek odbieranych odpadów. p) Cena jednostkowa za odbiór 1 Mg odpadów brutto obejmuje odbiór odpadów zgromadzonych w magazynach Zamawiającego - w tym koszt transportu, odbioru i unieszkodliwienia oraz uprzątnięcie miejsca załadunku odpadu z resztek odpadu. q) Wykonawca na 7 dni przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy przedstawi zamawiającemu wykaz osób oraz sprzętu (marka i nr rejestracyjny pojazdu). r) Rodzaj usługi: odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z terenu 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków. s) Nazwa odpadu: odpady medyczne - z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej oraz przeterminowane leki. t) Termiczne przekształcanie odpadów w instalacjach lub urządzeniach zlokalizowanych na lądzie - D 10. u) Wykaz odpadów przeznaczonych do unieszkodliwiania: Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu Ilość odpadu przewidziana do unieszkodliwiania /2 miesiące 1 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80* i 18 01 82*. 21 Mg 2 18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03*) - w ilości około 0,5 Mg rocznie 0,033 Mg 3 18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 0,42 Mg 4 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 0,06 Mg 5 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) 0,016Mg 6 18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 0,001 Mg 7 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08* 0,16 Mg v) Odpady medyczne powstają na terenie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3 w wyniku podstawowej działalności medycznej- leczenia, diagnozowania, działalności naukowej i profilaktyki medycznej. Przeterminowane leki - odpad powstaje w chwili wybrakowania w magazynie aptecznym. Odpady medyczne są umieszczane w oznaczonych foliowych workach szczelnie zamkniętych a następnie w workach papierowych transportowanych do magazynu odpadów medycznych i odpowiednio przechowywane w zamykanych kontenerach plastikowych lub chłodziarce. Odpady o ostrych końcach, krawędziach umieszczane są w pojemnikach jednorazowego użytku, twardościennych. Przeterminowane leki oraz odczynniki chemiczne pochodzą z działalności szpitalnej apteki oraz z zapasu wojennego. w) Wywóz odpadów szpitalnych z terenu 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z polikliniką - SP ZOZ w Krakowie odbywa się 3 razy w tygodniu. x) Pojazdy, kontenery Wykonawcy będą spełniać wymagania, o których mowa w ustawie 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych ( Dz.U. 2018 nr 169 ) oraz Umowy ADR z dnia 30 września 1957 . y) Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia i posiadania przez cały czas trwania umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą realizację przedmiotu niniejszej umowy tj. Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych. W szczególności zakres ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność cywilną kontraktową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100), przy czym wartość ubezpieczenia nie może ulegać zmniejszeniu przez cały okres obowiązywania umowy. Kopia polisy powinna zostać przekazania Zamawiającemu nie później niż w dniu zawarcia niniejszej umowy oraz każdorazowo w terminie 7 dni po zawarciu kolejnej umowy ubezpieczenia na kolejny okres pod rygorem rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym i naliczenia kary umownej. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.4 Zamawiający, w zakresie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę), w myśl art. 22 paragraf 1 ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby uczestniczące w realizacji zamówienia. 5.4.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wymaganej liczby osób. 5.4.2 Zamawiający jest uprawniony do żądania złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenia spełnienia warunku zatrudnienia; żądania złożenia wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku zatrudnienia osób; przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 5.4.2.1 żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i dokonywania ich oceny, 5.4.2.2 żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, 5.4.2.3 przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5.4.3 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, przedłoży zamawiającemu w wyznaczonym terminie, wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę wymaganej minimalnej liczby osób: 5.4.3.1 oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpisu osoby uprawionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 5.4.3.2 poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/Umów o prace osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; 5.4.3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 5.4.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia osób świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: 5.4.4.1 za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 200 zł. za każdy dzień opóźnienia, 5.4.4.2 za powierzenie, bez uzgodnienia z Zamawiającym, wykonania prac innym osobom niż wymienione w wykazie - 200 zł. za każdy dzień pracy takiego pracownika, 5.4.4.3 za powierzenie, wykonania prac osobom nie zatrudnionym na umowę o pracę - 200 zł. za każdy dzień pracy takiego pracownika, 5.4.4.4 za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia korekty wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 200 zł. za każdy dzień opóźnienia, 5.4.4.5 za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę z pracownikami realizującymi przedmiot zamówienia zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę - 200 zł. za każdy dzień opóźnienia.

II.5) Główny kod CPV: 90524000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90524200-8
90524300-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  2   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: aktualna ostateczna decyzja administracyjna starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady o zezwoleniu na transport odpadów zw. z art. 233 ust. 3 oraz art. 238 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701) oraz aktualna decyzje administracyjna marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu odpadów medycznych, uwzględniającą wszystkie kody odpadów wymienione w SIWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019.0.701) - uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie - wraz z aktami wykonawczymi, w tym art. 20 ustawy o odpadach ,, zasada bliskości" lub w przypadku gdy Wykonawca posiada tylko ostateczną decyzję administracyjną starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady o zezwoleniu na transport odpadów zw. z art. 233 ust. 3 oraz art. 238 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701) zobowiązanie (np. ważną umowę) zgodnie z pkt 8.7 SIWZ innego podmiotu posiadającego aktualną decyzję administracyjną marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu odpadów medycznych, uwzględniającą wszystkie kody odpadów wymienione w SIWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701) - uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie - wraz z aktami wykonawczymi, w tym art. 20 ustawy o odpadach ,, zasada bliskości" lub w przypadku gdy Wykonawca posiada tylko aktualną decyzję administracyjną marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu odpadów medycznych, uwzględniającą wszystkie kody odpadów wymienione w SIWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701) - uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie - wraz z aktami wykonawczymi, w tym art. 20 ustawy o odpadach ,, zasada bliskości, zobowiązanie (np. ważną umowę) zgodnie z pkt 8.7 SIWZ innego podmiotu posiadającego ostateczną decyzję administracyjną starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady o zezwoleniu na transport odpadów zw. z art. 233 ust. 3 oraz art. 238 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: co najmniej jednym pojazdem spełniającym wymagania o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2019 poz. 382) - specjalistyczny transport odpadów (z umieszczonym na trwale logiem firmy na pojeździe)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualna ostateczna decyzja administracyjna starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady o zezwoleniu na transport odpadów zw. z art. 233 ust. 3 oraz art. 238 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701) oraz aktualna decyzje administracyjna marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu odpadów medycznych, uwzględniającą wszystkie kody odpadów wymienione w SIWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019.0.701) - uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie - wraz z aktami wykonawczymi, w tym art. 20 ustawy o odpadach ,, zasada bliskości" lub w przypadku gdy Wykonawca posiada tylko ostateczną decyzję administracyjną starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady o zezwoleniu na transport odpadów zw. z art. 233 ust. 3 oraz art. 238 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701) zobowiązanie (np. ważną umowę) zgodnie z pkt 8.7 SIWZ innego podmiotu posiadającego aktualną decyzję administracyjną marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu odpadów medycznych, uwzględniającą wszystkie kody odpadów wymienione w SIWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701) - uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie - wraz z aktami wykonawczymi, w tym art. 20 ustawy o odpadach ,, zasada bliskości" lub w przypadku gdy Wykonawca posiada tylko aktualną decyzję administracyjną marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu odpadów medycznych, uwzględniającą wszystkie kody odpadów wymienione w SIWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701) - uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie - wraz z aktami wykonawczymi, w tym art. 20 ustawy o odpadach ,, zasada bliskości, zobowiązanie (np. ważną umowę) zgodnie z pkt 8.7 SIWZ innego podmiotu posiadającego ostateczną decyzję administracyjną starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady o zezwoleniu na transport odpadów zw. z art. 233 ust. 3 oraz art. 238 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019.0.701), na potwierdzenie warunku określonego w 8.2.1 SIWZ. 11.2 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia, ("zdolność techniczna") oraz informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem celem wykazania, iż dysponuje co najmniej jednym pojazdem spełniającym wymagania o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2019 poz. 382) - specjalistyczny transport odpadów (z umieszczonym na trwale logiem firmy na pojeździe) - zał. nr 5, na potwierdzenie warunku określonego w 8.2.3 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

9.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.2 Wypełniony Załącznik nr 1 - formularz ofertowy 9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
możliwość realizacji odbioru odpadów o kodzie 18 01 03 w czasie 12 godzin20,00
możliwość realizacji odbioru odpadów o kodzie 18 01 82 w czasie 24 godzin20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony są zobowiązane do poinformowania drugiej strony o każdorazowej zmianie adresu do korespondencji wskazanego w umowie. Korespondencję wysłaną na ostatni podany adres uważa się za doręczoną. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: a) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia c) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, d) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, e) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego f) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.