Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Olsztyn: Dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń, folii operacyjnych oraz art. włókninowych i innych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 526678 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie , ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, faks 89 524 53 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk-olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń, folii operacyjnych oraz art. włókninowych i innych jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń, folii operacyjnych oraz art. włókninowych i innych jednorazowego użytku: Zadanie Nr 1 - Materiały opatrunkowe I, Zadanie Nr 2- Materiały opatrunkowe II, Zadanie Nr 3 - Materiały opatrunkowe III, Zadanie Nr 4 - Plastry i przylepce, Zadanie Nr 5 - Opatrunki specjalistyczne, Zadanie Nr 6 - Opatrunek do stabilizacji wkłuć centralnych, Zadanie Nr 7 - Opatrunki parafinowe z chlorheksydyną, Zadanie Nr 8 - Opatrunek hydrożelowy, Zadanie Nr 9 - Opatrunki zawierające związki jodu, Zadanie Nr 10 - Setony i tupfery, Zadanie Nr 11 - Elastyczne siatki opatrunkowe, Zadanie Nr 12 - Tampony neurochirurgiczne, Zadanie Nr 13 - Fartuchy sterylne chirurgiczne, Zadanie Nr 14 - Wyroby medyczne niejałowe z włókniny, Zadanie Nr 15 - Obłożenia chirurgiczne, Zadanie Nr 16 - Serweta z folią chirurgiczną, sterylne pokrowce i folie chirurgiczne, Zadanie Nr 17 - Obłożenie do angiografii udowej, Zadanie Nr 18 - Paski fluoresceinowe, Zadanie Nr 19- Testy alergenowe punktowe i naskórkowe, Zadanie Nr 20 - Implant do augmentacji fałd głosowych, Zadanie Nr 21 - Zestaw infuzyjny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ - Załącznik Nr 2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego, w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego, w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego, w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego, w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego, w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Arkusz asortymentowo-cenowy. 2. Oświadczenie o posiadaniu atestów i świadectw rejestracji dotyczących dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania oraz zobowiązaniu się do ich dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia (np. według wzoru - Załącznik Nr 7 do SIWZ). 3. Folder w języku polskim lub przetłumaczony na język polski zawierający, opis oferowanego asortymentu. Opis musi potwierdzać wszystkie parametry wymagane, w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Wykaz części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 4) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty lub poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk-olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, budynek administracji - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, budynek administracji - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe I, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe II, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe III, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry i przylepce, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do stabilizacji wkłuć centralnych, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki parafinowe z chlorheksydyną, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrożelowy, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki zawierające związki jodu, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Setony i tupfery, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elastyczne siatki opatrunkowe, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony neurochirurgiczne, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy sterylne chirurgiczne, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne niejałowe z włókniny, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia chirurgiczne, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie Nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta z folią chirurgiczną, sterylne pokrowce i folie chirurgiczne, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie Nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenie do angiografii udowej, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie Nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski fluoresceinowe, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie Nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy alergenowe punktowe i naskórkowe, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie Nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant do augmentacji fałd głosowych, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie Nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw infuzyjny, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opatrunków i rękawic
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.