Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Bobrowo: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz usług polegających na odbieraniu od Zamawiającego przesyłek pocztowych z wybranych siedzib jednostek organizacyjnych Gminy Bobrowo i dostarczaniu ich do punktu pocztowego w celu ich nadania
Numer ogłoszenia: 530286 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowo , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz usług polegających na odbieraniu od Zamawiającego przesyłek pocztowych z wybranych siedzib jednostek organizacyjnych Gminy Bobrowo i dostarczaniu ich do punktu pocztowego w celu ich nadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz usług polegających na odbieraniu od Zamawiającego przesyłek pocztowych z siedzib jednostek organizacyjnych Gminy Bobrowo wymienionych w pkt. 1.4. SIWZ i dostarczaniu ich do punktu pocztowego w celu ich nadania. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nie rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nie rejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, e) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowy, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, g) odbiór przesyłek listowych przeznaczonych do nadania - usługa przewozu przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi, z siedziby wskazanych jednostek Zamawiającego do miejsca/jednostki organizacyjnej Wykonawcy, w celu ich nadania, 2) wymiary przesyłek listowych: a) gabaryt A to przesyłka o wymiarach : - min. - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, - max.- żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm, b) gabaryt B to przesyłka o wymiarach : - min - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość, grubość 20 mm lub długość 325 mm szerokość 230 mm - max. - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) wynosi 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów ( długość ) nie może przekroczyć 600 mm Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm. 3) przez paczki pocztowe rozumie się paczki zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii lub priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. 1.3. Przez Wykonawcę rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej. 1.4. Wykaz jednostek na rzecz których świadczone będą usługi pocztowe: a) Urząd Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo - faktury za usługi należy wystawić na: Gmina Bobrowo, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo, NIP 874 16 83 605, b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo - faktury za usługi należy wystawić na: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo, NIP 874 15 66 532, c) Straż Gminna w Bobrowie z siedzibą w Zgniłobłotach, Zgniłobłoty 53, 87-327 Bobrowo - faktury za usługi należy wystawić na: Straż Gminna w Bobrowie z siedzibą w Zgniłobłotach, Zgniłobłoty 53, 87-327 Bobrowo, NIP 874 17 75 508, 1.5. Wykonawca będzie doręczał wszystkie dochodzące przesyłki pocztowe do siedzib jednostek wskazanych w pkt 1.4. SIWZ, codziennie w dni robocze, nie później niż do godz. 9.30. 1.6. Wykonawca dodatkowo wyceni usługę odbioru przesyłek z siedzib jednostek wskazanych w pkt 1.4 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z usługi odbioru przesyłek z niektórych bądź wszystkich jednostek wymienionych w pkt 1.4 SIWZ, co będzie wiązało się z koniecznością samodzielnego dostarczania przez Zamawiającego przesyłek do punktu pocztowego w celu ich nadania. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu rezygnacji z tych usług. W przypadku skorzystania z usługi odbioru przesyłek do nadania Wykonawca będzie odbierał przesyłki z siedzib jednostek wskazanych przez Zamawiającego, codziennie w dni robocze do godz. 9.30. 1.7. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą. 1.8. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje musi być realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe z dnia 29 grudnia 2012r (Dz. U. z 2012r. poz. 1529). 1.9. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - przesyłki listowe nierejestrowane krajowe i zagraniczne, - przesyłki listowe rejestrowane nadane i doręczane za pokwitowaniem lub potwierdzeniem odbioru krajowe i zagraniczne, - paczki krajowe i zagraniczne - przesyłki rejestrowane z uwzględnieniem podziału na przesyłki ekonomiczne i priorytetowe oraz gabarytów, - przekazy pocztowe. 1.10. Szacunkowe dane dotyczące nadawanych przez Zamawiającego przesyłek stanowią załączniki nr 1, 2 i 3 do niniejszej specyfikacji - formularz cenowy. Dane te mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Wykonawcy, nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy ilości przesyłek określonych w umowie nie zostaną w pełni wykorzystane do terminu zakończenia umowy. 1.11. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. nadanych przesyłek. Wykazy sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 1.12. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny, wskazane informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru) na stronie adresowej przesyłki. 1.13. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany przedstawić wzory druków i formularzy obowiązujących przy realizowaniu przedmiotu zamówienia. 1.14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatnie formularze potwierdzeń odbioru będące w posiadaniu Wykonawcy.. 1.15. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi, oddzielnie dla każdej jednostki, na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. Wykonawca jest zobowiązany codziennie przekazywać pracownikowi każdej jednostki, odbierającego pocztę, informację o ilości zwrotów (jeśli są zwroty). Do rozliczeń z Wykonawcą przyjęte będą ceny zawarte w załączniku nr 1, 2 i 3 w Formularzu ofertowym. 1.16. W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 29 grudnia 2012r (Dz. U. z 2012r. poz. 1529). Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania odpowiedniego potencjału technicznego, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełnione formularze cenowe- załączniki od nr 1 do nr 4 formularza oferty. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w następujących przypadkach: cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyjątkami: w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalenia lub zatwierdzenia cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana w/w cen leży w interesie publicznym, możliwość odstąpienia od umowy - w razie zaistnienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach ( zgodnie z art. 145 ustawy Pzp). W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bobrowo, 87-327 Bobrowo 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Bobrowie, 87-327 Bobrowo 27, w sekretariacie pokój Nr 12 ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BOBROWO
- "Za życiem"- świadczenie usług specjalistycznych w 2025r.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń dla kadry nauczycielskiej w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego,oleju opałowego grzewczego dla potrzeb gminy Bobrowo w 2025r.
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
więcej: przetargi BOBROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Tłuszczu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Grudziądz i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.