eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardWykonywanie robót zduńskich w lokalach stanowiących zasób komunalny miasta Białogard, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 53624 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Białogard: Wykonywanie robót zduńskich w lokalach stanowiących zasób komunalny miasta Białogard, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35838-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o. w Białogardzie działający jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz miasta Białogard

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 32155829700000, ul. ul. Dąbrowszczaków  18, 78200   Białogard, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 312 89 85, faks 94 312 84 45, e-mail sebastian_kica@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zgkim.bialogard.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie robót zduńskich w lokalach stanowiących zasób komunalny miasta Białogard, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na "Wykonywaniu robót zduńskich w lokalach stanowiących zasób komunalny miasta Białogard, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. " 2.2. Zamówienie w szczególności obejmuje roboty realizowane w następującym zakresie: - przestawienia pieców kaflowych typu A-1 z wymianą osprzętu - wybudowania nowych pieców kaflowych typu A-1 - rozebraniu starych pieców kaflowych typu A-1 - rozebraniu starych oraz budowa nowych pieców kaflowych typu A-1 z robotami towarzyszącymi - przestawienia pieców kaflowych typu B-2 - wybudowania nowych pieców kaflowych typu B-2 - rozebraniu starych oraz budowa nowych pieców kaflowych typu B-2 z robotami towarzyszącymi - rozebraniu starych pieców kaflowych typu B-2 - otynkowaniu ścian za piecami - wykonaniu fundamentów pod piece kaflowe - wymiana rur przypiecowych o dł. do 1 mb z częściowym rozebraniem górnej części pieca - wymiana rur przypiecowych o dł. powyżej 1 mb z częściowym rozebraniem górnej części pieca 2.3. Zamawiający na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie w/w zamówienia publicznego nie jest w stanie określić dokładnej ilości robót zduńskich, które wystąpią w trakcie trwania umowy oraz dokładnych terminów ich realizacji. W związku z powyższym wykonawca musi mieć świadomość, że Zamawiający będzie wzywać go do realizacji robót zduńskich za pomocą osobnych zleceń telefonicznych potwierdzanych natychmiast na piśmie. 2.4. Wykonawca w dniu powzięcia wiadomości o wystąpieniu robót zduńskich uzgodni z administratorami, szczegółowy ich zakres oraz przystąpi do realizacji zadania najpóźniej na następny dzień kalendarzowy /roboczy/, licząc od dnia otrzymania pisemnego zlecenia. 2.5. Przewidywane zapotrzebowanie w ciągu trwania umowy przedstawia się następująco: 6 x Przestawienie pieca kaflowego pokojowego typ A-1 z wymianą osprzętu 2 x Rozebranie starego oraz budowa nowego pieca kaflowego pokojowego typ A-1 z robotami towarzyszącymi 56 x Przestawienie pieca kaflowego pokojowego typ B-2 z wymianą osprzętu 2 x Rozebranie starego oraz budowa nowego pieca kaflowego pokojowego typ B-2 z robotami towarzyszącymi 10 x Rozebranie starego pieca kaflowego pokojowego typ A-1 z robotami towarzyszącymi 10 x Rozebranie starego pieca kaflowego pokojowego typ B-2 z robotami towarzyszącymi 15 x Wymiana rury przypiecowej o dł. do 1 mb z częściowym rozebraniem górnej części pieca 15 x Wymiana rury przypiecowej o dł. powyżej 1 mb z częściowym rozebraniem górnej części pieca 2.6. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu mniejszej ilości zleconych robót. 2.7. Oferowane roboty budowlane musza odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnie 3-letniej gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały, licząc od dnia podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 1 rok. Okres rękojmi za wady trwa 60 miesięcy licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45262630-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT248672.14
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługowy Zakład Budowlany Andrzej Domański,  domand11@wp.pl,  Łokietka 7,  78-200,  Białogard,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221398,74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221398,74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221398,74
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.