eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowidzKompleks 4204 -wykonanie remontu instalacji odpylania spalin w budynku Nr 20 w m. Powidz 33BLTr ul. Witkowska 8 według projektu technicznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Powidz: Kompleks 4204 -wykonanie remontu instalacji odpylania spalin w budynku Nr 20 w m. Powidz 33BLTr ul. Witkowska 8 według projektu technicznego.
Numer ogłoszenia: 54592 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8472 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 33 Baza Lotnictwa Transportowego, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 261 544 471; 261 544 261, faks 261 544 332; 261 544 111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleks 4204 -wykonanie remontu instalacji odpylania spalin w budynku Nr 20 w m. Powidz 33BLTr ul. Witkowska 8 według projektu technicznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji odpylania spalin w budynku nr 20 w m. Powidz 33 BLTr ul. Witkowska 8 według projektu technicznego , zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz Specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów formalno-prawnych umożliwiających realizację przedmiotu umowy. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają : przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ oraz projekt wykonawczy - załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45350000-5 Remont instalacji mechanicznej 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm). 5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 6. Wizja lokalna: a) Dla rzetelnego przygotowania oferty, Zamawiający przewiduje możliwość przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę, b) Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości, c) Wizja lokalna odbędzie się na pisemne zgłoszenie Wykonawcy na nr faks: 261 544 332..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.35.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Gralak GRAJAN Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy, Sierniki 1, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1035638,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1297650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1278500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1720770,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.