Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Kraków: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 54969 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Postępowanie podzielone jest na siedem części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00 - Mundury strażackie 18.44.33.20 - Czapki 18.81.50.00 - Buty 18.33.20.00 - Koszule 18.33.10.00 - Koszulki 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.10 - Berety 18.42.30.00 - Krawaty 18.23.53.00 - Swetry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert: - dla zadania nr 1 w wysokości: 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset zł. 00/100). - dla zadania nr 2 w wysokości: 500,00 zł. (słownie: pięćset zł. 00/100). - dla zadania nr 3 w wysokości: 500,00 zł. (słownie: pięćset zł. 00/100). - dla zadania nr 4 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł. 00/100). - dla zadania nr 5 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł. 00/100). - dla zadania nr 6 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł. 00/100). - dla zadania nr 7 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł. 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy wg załączonego do oferty spisu treści: 1) formularza oferty - Załącznik Nr 1A, 1B,1C, 1D, 1E 1F i 1G - odpowiednio dla zadania. 2) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 3) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 4) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 5) dowód wniesienia wadium, 6) dla zadania nr 1 - wzór munduru wyjściowego zimowego 1 kpl. oraz munduru służbowego 1 kpl. (mundury zostaną zwrócone po zrealizowaniu i odbiorze dostarczonego umundurowania);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie - Wydział Kwatermistrzowski, p. 106..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie - Sekretariat Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mundurów wyjściowych, mundurów służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych zimowych (rogatywek) oraz sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamowienia: - Mundur wyjściowy zimowy - 70 kpl. - Mundur służbowy - 50 kpl. - Spodnie letnie - 50 szt. - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) - mł. asp. - 40 szt. - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) podoficerska - 50 szt. - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) młodszego oficera - 5 szt. - Czapek wyjściowa zimowa (rogatywka) starszego oficera - 3 szt. - Sznur galowy aspirancki - 35 szt. - Sznur galowy oficerski - 5 szt. Termin wykonania zamówienia: - Mundurów wyjściowych zimowych 70 kpl. do dnia 28-09-2009 r. - Mundurów służbowych 70 kpl. do dnia 28-09-2009 r. - Spodni letnich 70 szt. do dnia 28-09-2009 r. - Czapek wyjściowych zimowych (rogatywek) 40 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Czapek wyjściowych zimowych (rogatywka) podoficerska 50 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Czapek wyjściowych zimowych (rogatywka) młodszego oficera 5 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Czapek wyjściowych zimowych (rogatywka) starszego oficera 3 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Sznurów galowych aspiranckich 35 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Sznurów galowych oficerskich 5 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5A. Dostawa umundurowania do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy. Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości oraz rozmiarów przedmiotu zamówienia do 15% z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa półbutów wyjściowych, półbutów służbowych, botków ocieplanych oraz obuwia koszarowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Półbuty wyjściowe - 50 par - Półbuty służbowe - 50 par - Botki ocieplane - 50 par - Obuwie koszarowe - 100 par Termin wykonania zamówienia: - Półbutów wyjściowych 50 par - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Półbutów służbowych 50 par - do dnia 28-09-2009 r. - Botków ocieplanych 50 par - do dnia 28-09-2009 r. - Obuwia koszarowego 100 par - do dnia 19-06-2009 r. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5B. Dostawa obuwia do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rozmiarów przedmiotu zamówienia do 15% z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa koszul wyjściowych i służbowych z długim rękawem oraz koszul wyjściowych i służbowych z krótkim rękawem dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Koszula wyjściowa z długim rękawem - 120 szt. - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem - 70 szt. - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat - 3 szt. - Koszula służbowa z długim rękawem - 156 szt. - Koszula służbowa z krótkim rękawem - 140 szt. - Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat - 1 szt. Termin wykonania zamówienia: - Koszul wyjściowych z długim rękawem 70 szt. - do dnia 28-09-2009 r. - Koszul wyjściowych z długim rękawem 50 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem 70 szt. - do dnia 28-09-2009 r. - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat 3 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszul służbowych z długim rękawem 140 szt. - do dnia 28-09-2009 r. - Koszul służbowych z długim rękawem 16 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszul służbowych z krótkim rękawem 140 szt. - do dnia 28-09-2009 r. - Koszul służbowych z krótkim rękawem pod krawat 1 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5C. Dostawa umundurowania do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy. Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rozmiarów przedmiotu zamówienia do 15% z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Koszulka letnia 150 szt. - Koszulka zimowa 150 szt. Termin wykonania zamówienia: - Koszulek letnich 150 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszulek zimowych 150 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5D. Dostawa koszulek do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rozmiarów przedmiotu zamówienia do 15% z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa Kurtek 3/4 z podpinką dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Kurtka 3/4 z podpinką - 40 szt. Termin wykonania zamówienia: - Kurtek ? z podpinką 40 szt. do dnia 19-06-2009 r. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5E. Dostawa kurtek do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy. Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rozmiarów przedmiotu zamówienia do 15% z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa czapek służbowych zimowych, beretów, oraz krawatów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Czapka służbowa zimowa - 20 szt. - Beret - 70 szt. - Krawat - 100 szt. Termin wykonania zamówienia: - Czapek służbowych zimowych 20 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Beretów 70 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy - Krawatów 100 szt. - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5F. Dostawa czapek, beretów oraz krawatów do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy. Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rozmiarów przedmiotu zamówienia do 15% z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5, 18.44.33.10-2, 18.42.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa swetrów służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pozarnej w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Sweter służbowy - 75 szt. Termin wykonania zamówienia: - Swetrów służbowych 75 szt. - do dnia 28-09-2009 r. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5G. Dostawa swetrów do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy. Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rozmiarów przedmiotu zamówienia do 15% z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Kuryłowicza. Program budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- (DFP.271.212.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.