Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-11-04
Ogłoszenie nr 550236339-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.
Otwock: Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynku nr 55A OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe, Krajowy numer identyfikacyjny 17471611000000,
ul. ul. Andrzeja Sołtana
7,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 180 092, e-mail
zuop@zuop.pl, faks
227 180 257.
Adres strony internetowej (url): www.zuop.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: przedsiębiorstwo państwowe użyteczności publicznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynku nr 55A
Numer referencyjny
nr sprawy 7/ZUOP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakresie przedmiotowego zadania należy wykonać:
a) dokumentację projektową remontu kotłowni w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i AKPiA, zakres dokumentacji zgodny z opisem zawartym w tym dokumencie,
b) dostawę i montaż urządzeń oraz wykonanie wszystkich instalacji przewidzianych w dokumentacji projektowej,
c) prowadzenie spraw formalno-prawnych z UDT, nadzór kierownika robót budowlanych w specjalnościach związanych z przedmiotowym zadaniem,
d) próby, rozruchy i sprawdzenia wykonanych instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami u normami,
e) uruchomienie instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem kotłów przez autoryzowany serwis producenta kotła,
f) dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi pozwoleniami i decyzjami zezwalającymi na eksploatację (w tym UDT) wykonanej instalacji,
g) zapewnić ciągłość ogrzewania budynków Zamawiającego w całym okresie prowadzenia prac przewidzianych remontem.
II.5) Główny Kod CPV:
45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art.67 ust.1 pkt. 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający w ramach próby rozruchu urządzenia na sezon grzewczy (usługa świadczona przez podmiot zewnętrzny) w miesiącu październiku 2019 r. zidentyfikował uszkodzenie kotła centralnego ogrzewania w budynku nr 55A. Możliwość wystąpienia w/w uszkodzenia nie wynikała z wcześniej przeprowadzonego przeglądu rocznego kotła grzewczego. Zamawiający zlecił wykonanie usługi naprawy kotła centralnego ogrzewania w budynku nr 55A przez podmiot zewnętrzny. Podmiot zewnętrzny po wstępnych oględzinach odmówił przeprowadzenia usługi naprawy. W takiej sytuacji mając na uwadze potrzebę zapewnienie centralnego ogrzewania w okresie zimowym w budynkach ogrzewanych z centralnej kotłowni Zamawiający zidentyfikował potrzebę wymiany uszkodzonego kotła centralnego ogrzewania w trybie natychmiastowym.
Uwzględniając powyższy stan faktyczny Zamawiający ustalił, iż wyłącznie tryb zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp gwarantuje natychmiastowe usunięcie nagłej awarii. Zamawiający przyjął, iż ze względu konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia nie może sobie pozwolić na realizację zamówienia w innych trybach
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
DROTEX Sp. z o.o.,
w.matysiak@drotex.eu,
ul. Pachnaca 85b, ,
02-790,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części
- Dostawa pojemnika do transportu materiałów promieniotwórczych typu B(U)
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa oprogramowania do symulacji kompresorów HPM
- Dostawy wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Miastkowie
- Budowa 3 klubów malucha na Jazach- "Wiewiórki", "Liski" i "Żubrzyki"
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę źródeł ciepła w budynkach socjalnych przy ul. Zawodzie w Przasnyszu - II postępowanie.
- Rewaloryzacja budynku ekspozycyjnego Muzeum Szlachty Mazowieckiej na ulicy Warszawskiej 61 w Ciechanowie- etap II
- Wymiana systemu ogrzewania w PSP nr 4 w Strzegomiu
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.