Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-03-30
Og³oszenie nr 55029 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
¦widnik: Dostawa materia³ów opatrunkowych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:nie dotyczyPostêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
43101087800000, ul.
ul. Boles³awa Le¶miana
4,
21040
¦widnik, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
817 514 215, e-mail
spzozswidnik@interia.pl, faks
81 751 27 49.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozswidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.spzozswidnik.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie do siedziby SP ZOZ w ¦widniku - za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w ¦widniku, ul. B. Le¶miana 4, 21 - 040 ¦widnik
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów opatrunkowych
Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/06/03/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materia³ów opatrunkowych. Zadanie podzielone jest na 3 pakiety : Pakiet Nr 1 ( lignina, wata opatrunkowa, chusta trójk±tna, gaza opatrunkowa, serwety operacyjne z nitk± radiacyjn±, kompresy gazowe, kompresy w³ókninowe, setony, paski do zamykania ran, plastry z opatrunkiem, plastry z opatrunkiem na w³ókninie, plastry z opatrunkiem na tkaninie, ta¶ma przylepna w³ókninowa, przylepce z tkaniny, siatkowe rêkawy opatrunkowe, opaski dziane podtrzymuj±ce, opaski elastyczne tkane z zapink±, gaza ja³owa, przylepiec w³ókninowy, przylepiec ze sztucznego jedwabiu, kompresy w³ókninowe , kompresy z gazy, opaski gipsowe i podgipsowe ). Pakiet Nr 2 ( ja³owe opatrunki hydrokoloidowe, ja³owe opatrunki reguluj±ce poziom wilgoci, ja³owy, ch³onny opatrunek antybakteryjny, opatrunek hydrokoloidowy pasta ). Pakiet Nr 3 ( antybakteryjny nieprzylepny opatrunek kontaktowy, sterylny samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, sterylne nieprzylepne opatrunki z pianki poliuretanowej, sterylny nieprzylepny opatrunek alginianowy ). Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo - Cenowy, do³±czonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
Dodatkowe kody CPV:33141110-4, 33141112-8, 33141113-4, 33141114-2, 33141115-9, 33141116-6, 33141119-7, 33190000-8
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 24
II.9) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w tym zakresie warunków
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w tym zakresie warunków
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga dokumentów:
- Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
- wzór druku Wykazu dostaw stanowi Za³±cznik Nr 6 do SIWZ.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³otych brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1. Zamawiaj±cy przewiduje procedurê wskazan± w art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj. najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp odstêpuje od ¿±dania dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Dzia³aj±c na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 1 spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wymaga dokumentów:
- Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
- wzór druku Wykazu dostaw stanowi Za³±cznik Nr 6 do SIWZ.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³otych brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca dla ka¿dego wyrobu medycznego ( w przypadkach wymaganych prawem ) sk³ada : a/ kopiê deklaracji zgodno¶ci, b/ kopiê certyfikatu wydanego przez jednostkê notyfikowan±, je¿eli bra³a udzia³ w ocenie zgodno¶ci wyrobu medycznego. W przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r., Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê stosownego o¶wiadczenia dla produktów nie posiadaj±cych w/w dokumentów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Oferta powinna byæ sporz±dzona na Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SIWZ i powinna zawieraæ wype³niony Formularz -Asortymentowo - Cenowy ( Za³±cznik Nr 1 do SIWZ ). 2.W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie - Aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik Nr 4 do SIWZ. 3.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c wraz z ofert± zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Tre¶æ zobowi±zania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywaæ na zakres zobowi±zania innego podmiotu, okre¶laæ czego dotyczy zobowi±zanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie bêdzie ono wykonywane. 4.Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ dokument pe³nomocnictwa (je¿eli zachodzi potrzeba za³±czenia pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postêpowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrêbnego wezwania ze strony Zamawiaj±cego ) przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innymi wykonawcami sk³adaj±cymi oferty w danym postêpowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: nie dotyczy
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ): nie dotyczy
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ: nie dotyczy
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstêpny harmonogram postêpowania:
nie dotyczy
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Umowa z wykonawc±, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejsz± zostanie podpisana zgodnie z projektem umowy - Umowa Sprzeda¿y ( Za³±cznik Nr 2 do SIWZ ). Zmiany umowy : 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Istotne zmiany naruszaj±ce przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych s± niedopuszczalne, z zastrze¿eniem ust. 3 i 4. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w zakresie warunków realizacji Umowy. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany Umowy w przypadku nastêpuj±cych okoliczno¶ci : a/ zmiany Umowy bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, b/ konieczno¶æ wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczno¶ci obiektywnych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, niezale¿nych od woli Stron, bez wzglêdu na to czy ich skutki s± korzystne dla Zamawiaj±cego, c/ Strony Umowy uznaj± zasadno¶æ wprowadzenia zmian do Umowy, a zmiany te nie wywo³uj± niekorzystnych skutków dla Zamawiaj±cego i nie spowoduj± zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia bêd±cych podstaw± oceny ofert.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
nie jest wymagane
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
nie dotyczy
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Sk³adanie ofert w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piêtro. Otwarcie ofert dnia 07 kwietnia 2017 r. o godz. 10.10 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piêtro
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zgodnie z Pakietem Nr 1
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0, 33141110-4,
33141112-8,
33141113-4,
33141114-2,
33141115-9,
33141116-6,
33141119-7,
33190000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
temin dostawy | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej | 20 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zgodnie z Pakietem Nr 2
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0, 33141116-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej | 20 |
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:zgodnie z Pakietem Nr 3
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0, 33141116-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 20 |
termin rozpatrzenia reklamacji jako¶ciowej | 20 |
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa odzie¿y sportowej i sprzêtu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwa³ej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA ¦widnik Spó³ka z o.o.
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Pu³awskiego w ¦widniku w projekcie - Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- Skanowanie rejestrów ewidencyjnych oraz dokumentów zmian dla jednostki ewidencyjnej Gmina Trawniki oraz Gmina Miejska ¦widnik
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w ¦widniku
- Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu wolnobie¿nego (³adowarki) wraz z osprzêtem do robót budowlanych oraz funkcj± zamiatarki
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzêtu neonatologicznego
- Dostawa odzie¿y jednorazowego u¿ycia i ob³o¿eñ szpitalnych (II)
- 31/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materia³ów zu¿ywalnych dla Laboratorium
- Dostawa drobnego sprzêtu medycznego z podzia³em na pakiety
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzêtu do operacji krêgos³upa technik± endoskopow±.
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urz±dzeñ Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.