eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StolnoSzkoleniaWywieranie wpływu na innych, Sztuka autoprezentacji, Stosowanie nowej instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym, Kontrola Zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym realizowanego przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego - Zadanie 3Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-25

Stolno: Szkolenia: Wywieranie wpływu na innych, Sztuka autoprezentacji, Stosowanie nowej instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym, Kontrola Zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym realizowanego przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego - Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy
Numer ogłoszenia: 55200 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stolno , 86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6770900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia: Wywieranie wpływu na innych, Sztuka autoprezentacji, Stosowanie nowej instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym, Kontrola Zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym realizowanego przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego - Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w podanych poniżej zakresach tematycznych. Nazwa Terminy realizacji Miejsce realizacji Kod CPV Szkolenia dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego - Wyższe kompetencje lepsza jakość pracy (łącznie 4 szkolenia) Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ Szkolenia wyjazdowe zgodnie z ofertą oraz szkolenia stacjonarne w siedzibach JST 80500000-9 55100000-1 55300000-3 1. Wywieranie wpływu na innych - szkolenie wyjazdowe - 2 grupy o liczbie po 12 osób, jedna grupa - 3 dni szkoleniowe, 8 godzin zegarowych dziennie na osobę (w tym 8 godzin szkoleniowych, 2 godziny przerw); 2. Sztuka autoprezentacj - szkolenie wyjazdowe - 2 grupy o liczbie po 12 osób, jedna grupa - 3 dni szkoleniowe, 8 godzin zegarowych dziennie na osobę (w tym 8 godzin szkoleniowych, 2 godziny przerw); 3. Stosowanie nowej instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym - 1 grupa o liczbie 17 osób, szkolenie jednodniowe, 6,5 godzin zegarowych dziennie na osobę (w tym 8 godzin szkoleniowych, 2 przerwy po 15 minut); 4. Kontrola Zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym - 1 grupa o liczbie 12 osób, szkolenie jednodniowe, 6,5 godzin zegarowych dziennie na osobę (w tym 8 godzin szkoleniowych, 2 przerwy po 15 minut); 3.1. Szkolenie Wywieranie wpływu na innych - Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST); zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatowa z wykorzystaniem ćwiczeń praktycznych oraz testów; celem szkolenia jest nabycie umiejętności miękkich niezbędnych w wykonywanej pracy przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego. Program szkolenia powinien obejmować m.in.: - jak się zachowywać, by osiągać swoje cele, - mimika i gesty twój przyjaciel lub wróg. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). - W szkoleniu będą brały udział łącznie 24 osoby (2 grupy szkoleniowe po 12 osób), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin zajęć dziennie przez okres 3 dni. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność (plus jeden komplet do akt zamawiającego) oraz certyfikaty o ukończeniu szkolenia. Zamawiający zapewnia materiały biurowe dla uczestników szkolenia (długopis, notatnik, teczka); - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie ww dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu (ankiety sporządzone zostaną na wzorze papieru firmowego przygotowanym przez Zamawiającego i będą zawierały minimum 20 pytań w tym minimum 2 pytania otwarte); - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (w tym przerwy) ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia. 3.2. Szkolenie Sztuka autoprezentacji - Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST); zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatowa z wykorzystaniem ćwiczeń praktycznych oraz testów; celem szkolenia jest nabycie umiejętności miękkich niezbędnych w wykonywanej pracy przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego. Program szkolenia powinien obejmować m.in.: - jak się prezentować by dobrze wypaść, - jak występować publicznie i się nie bać, - jak odnieść sukces podczas wystąpienia, - jak mówić by Cię słuchano. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). - W szkoleniu będą brały udział łącznie 24 osoby (2 grupy szkoleniowe po 12 osób), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin zajęć dziennie przez okres 3 dni. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność (plus jeden komplet do akt zamawiającego) oraz certyfikaty o ukończeniu szkolenia. Zamawiający zapewnia materiały biurowe dla uczestników szkolenia (długopis, notatnik, teczka). - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie ww dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu (ankiety sporządzone zostaną na wzorze papieru firmowego przygotowanym przez Zamawiającego i będą zawierały minimum 20 pytań w tym minimum 2 pytania otwarte); - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (w tym przerwy) ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia. Minimalne wymagania dotyczące obu szkoleń: Obowiązkiem Wykonawcy jest: 1. zapewnienie trenerów do przeprowadzenia szkolenia (koszt dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia trenerów ponosi Wykonawca); 2. opracowanie, przygotowanie i dostarczenie na miejsce szkolenia, dla każdego uczestnika materiałów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania scalonych (np. bindowanych) materiałów szkoleniowych w formie drukowanej dla wszystkich uczestników szkolenia + jeden komplet dodatkowo na potrzeby archiwalne projektu. Materiały powinny zawierać m.in.: - program szkolenia, - teoretyczne wprowadzenie w zagadnienia poszczególnych zakresów szkoleń, - kompletną treść prezentacji multimedialnej wykorzystywanej przez prowadzącego w trakcie szkolenia, - materiał ćwiczeniowo - warsztatowy realizowany przez uczestników szkolenia. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej (np format - word, Excel, PDF, prezentacja multimedialna) na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia. Każdemu uczestnikowi szkolenia zostanie wydany Certyfikat ukończenia szkolenia, który będzie zawierał między innymi informację o ilości godzin i zrealizowanym zakresie tematycznym oraz oznaczenia dotyczące współfinansowania Projektu. Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej Sala wykładowa o pojemności nie mniejszej niż 17 osób musi znajdować się w tym samym budynku co baza noclegowa i restauracyjna. Sala z pełnym wyposażeniem - stół konferencyjny i krzesła, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, projektor multimedialny, laptop, flipchart + blok papierowy, flamastry, dostęp do gniazd umożliwiających podłączenie urządzeń elektrycznych. Temperatura powietrza w sali szkoleniowej nie może być niższa niż 20oC. Sala musi posiadać klimatyzację oraz oświetlenie odpowiadające właściwym normom. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego w budynku, w którym odbywa się szkolenie. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których zostanie podane minimum przypadające na jedną przerwę kawową (na jedną osobę): kawa i herbata bez ograniczeń, soki (co najmniej 2 rodzaje) i woda mineralna (gazowana i niegazowana) bez ograniczeń, cukier, mleczko, 2 rodzaje ciast oraz owoce. Przerwy kawowe muszą być zorganizowane w tej samej sali co szkolenie lub w bezpośrednim sąsiedztwie (w pomieszczeniu przylegającym do sali szkoleniowej w tym samym budynku). Minimalne wymagania dotyczące zakwaterowania i wyżywienia Wykonawca zakwateruje uczestników szkolenia w hotelu posiadającym kategorię min. 3 gwiazdkową (zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169)) usytuowanym poza Chełmnem, Grudziądzem, Toruniem i Bydgoszczą, w odległości minimum 80 km i max. 170 km od siedziby zamawiającego. W cenie zakwaterowania musi być ujęta opłata klimatyczna - jeżeli obowiązuje. Zakwaterowanie musi być w pokojach jedno-osobowych. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pokoi dla uczestników szkolenia minimum 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia - niezależnie od własnych ustaleń dotyczących godzin rozpoczęcia i zakończenia doby hotelowej. Temperatura powietrza w pokojach nie może być niższa niż 20oC. W trakcie świadczenia usługi Zamawiającemu nie mogą być świadczone w obiekcie inne usługi hotelarsko - gastronomiczne, bezpośrednio naruszające realizację programu szkolenia. Wyżywienie: Restauracja musi znajdować się w tym samym budynku co sala wykładowa i baza noclegowa. Wyklucza się catering. Uczestnikom szkolenia zostaną podane: Pierwszego dnia szkolenia: - obiad i kolacja. Drugiego dnia szkolenia - śniadanie, obiad i kolacja. Trzeciego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. Śniadanie musi być podane w formie bufetu szwedzkiego. Obiad musi składać się minimum z: zupy i dania głównego, soku owocowego oraz deseru. Kolacja podana przy wspólnym, stole dla wszystkich uczestników szkolenia. Składać się będzie z minimum: dwóch dań podanych na ciepło. Dodatkowo - zestaw wędlin, zestaw serów, zestaw sałatek, pieczywo (co najmniej dwa rodzaje), masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. Wykonawca załączy do oferty proponowane menu do uzgodnienia z Zamawiającym. 3.3. Stosowanie nowej Instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. ws sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67)) Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST); zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatowa z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów; program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Z czego wynika obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej - o przepisach prawa dotyczących Instrukcji kancelaryjnej. 2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych - definicje - jednolitość zapisów. 3. Dlaczego wprowadzono nową Instrukcję Kancelaryjną - przepisy ogólne, - regulacje właściwe dla podmiotów stosujących system elektronicznego zarządzania dokumentacją (w tzw. systemie EZD) - w końcu XXI wiek - regulacje dla podmiotów stosujących tradycyjne rozwiązania oparte o akta spraw w postaci papierowej (w tzw. systemie tradycyjnym), - załączniki do instrukcji kancelaryjnej a w tym: - minimalne zestawy metadanych opisujących przesyłkę wpływającą, przesyłkę wychodzącą, elementy akt sprawy nie będące przesyłkami oraz sprawę, - minimalne wymagania techniczne dla odwzorowań cyfrowych. 4. Instrukcja kancelaryjna - ustalenie zasad sprawnego wykonywania prac kancelaryjnych, - ujednolicenie czynności, - zastosowanie racjonalnych technik pracy biurowej. 5. Jak stworzyć procedury kancelaryjne - przyjmowanie korespondencji, - dekretacja pism, - oznaczenia pism. 6. Wprowadzanie systemów jakości w urzędzie - ujednolicanie stosowania Instrukcji kancelaryjnej, - wzory dokumentów 7. Obieg dokumentów na podstawie prawidłowo sporządzonych zarządzeń, decyzji, uchwał, oraz innych aktów normatywnych. 8. Właściwe stosowanie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt - klasyfikacja dokumentów w organizacji, - budowanie, stosowanie, rozszerzanie, klasyfikacja archiwalna. 9. Pisma przychodzące, wewnętrzna i wychodzące a sprawa. 10. Zasady odpowiedzialności pracodawcy za całość wytwarzanej dokumentacji (w wersjach pisemnych i elektronicznych). Odpowiedzialność pracowników za wytwarzaną dokumentację a odpowiedzialność pracodawcy na podstawie: - ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, w tym: na podstawie kodeksu karnego, - ochrony danych osobowych (jako administratora danych osobowych), - Kodeksu postępowania administracyjnego (m.in. za wydanie nieważnych decyzji administracyjnych). 11. Archiwizacja - czy to jest trudne? Co się zmieniło i dlaczego. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 6,5 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (2 przerwy po 15 minut). - W szkoleniu będzie brało udział 17 osób (1 grupa szkoleniowa), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin szkoleniowych zajęć (1 godzina szkoleniowa odpowiada 45 minutom). - Miejsce realizacji szkolenia: siedziby Urzędów Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz siedziba Starostwa Powiatowego w Chełmnie. Miejsce szkolenia (wybrane spośród w/w siedzib UG) zostanie ustalone z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne w postaci projektora lub rzutnika obrazu, tablicy. Wykonawca zapewnia pozostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia (np. komputer przenośny); - Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata, woda gazowana i niegazowana oraz suche ciastka). - Wykonawca opracowuje materiały szkoleniowe, które następnie są przez Zamawiającego powielane i przekazywane uczestnikom szkolenia na własność, - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie ww dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu (ankiety sporządzone zostaną na wzorze papieru firmowego przygotowanym przez Zamawiającego i będą zawierały minimum 20 pytań w tym minimum 2 pytania otwarte); - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia. 3.4. Kontrola zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. ws sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67)) Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST); zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatowa z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów; program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Kontrola zarządcza jako postać kontroli wewnętrznej. 2. Różnice pomiędzy kontrolą zarządczą a kontrolą finansową. 3. Nowe obowiązki w zakresie kontroli zarządczej wynikające z ustawy o finansach publicznych. 4. Wyznaczanie i monitorowanie celów i zadań jednostki jako główny element kontroli zarządczej. 5. Metody wyznaczania zadań i celów jednostki. 6. Metody określania mierników stopnia realizacji celów jednostki. 7. Zarządzanie ryzykiem (prawdopodobieństwo nieosiągnięcia celu jednostki). 8. Standardy kontroli zarządczej opracowane przez Ministra Finansów - szczegółowe omówienie. 9. Rola kierownika jednostki w systemie kontroli zarządczej 10. Rola głównego księgowego w systemie kontroli zarządczej 11. Kontrola w jednostkach podległych i nadzorowanych przez JST. 12. Rola komórek kontroli wewnętrznej i audytu w systemie kontroli zarządczej. 13. Propozycje praktycznych rozwiązań w zakresie organizowania systemu kontroli zarządczej. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 6,5 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (2 przerwy po 15 minut). - W szkoleniu będzie brało udział 12 osób (1 grupa szkoleniowa), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin szkoleniowych zajęć (1 godzina szkoleniowa odpowiada 45 minutom). - Miejsce realizacji szkolenia: siedziby Urzędów Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz siedziba Starostwa Powiatowego w Chełmnie. Miejsce szkolenia (wybrane spośród w/w siedzib UG) zostanie ustalone z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne w postaci projektora lub rzutnika obrazu, tablicy. Wykonawca zapewnia pozostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia (np. komputer przenośny); - Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata, woda gazowana i niegazowana oraz suche ciastka). - Wykonawca opracowuje materiały szkoleniowe, które następnie są przez Zamawiającego powielane i przekazywane uczestnikom szkolenia na własność, - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. Wykaz zawierający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie trenera, Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie w/w dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu (ankiety sporządzone zostaną na wzorze papieru firmowego przygotowanym przez Zamawiającego i będą zawierały minimum 20 pytań w tym minimum 2 pytania otwarte); - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie co najmniej 3 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu bloku szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego o wartości minimum 40 tys. zł (brutto) każda usługa. Usługi musi obejmować co najmniej: przeprowadzenie zajęć, organizację oraz zapewnienie noclegu i wyżywienia (każda usługa). Ponadto każda usługa musi obejmować szkolenia dla przynajmniej 4 grup nie mniejszych niż 12 osób (jedna grupa). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (każda usługa winna być wymieniona osobno), do wykazu załącza się dokumenty potwierdzające, że usługi wykonane zostały należycie; Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) wykaz osób (trenerów), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich doświadczenia i wykształcenia - załącznik nr 4 do SIWZ; oświadczenie, że każdy z trenerów, uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w przeciągu ostatnich 3 lat prowadził, co najmniej 2 szkolenia dla grupy minimum 12 osobowej z tematyki odpowiadającej szkoleniu, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie prowadził - załącznik nr 4 do SIWZ. cena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty: spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wg projektu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój nr 5a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie; Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej; Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.