Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Stolno: Szkolenia: Wywieranie wpływu na innych, Sztuka autoprezentacji, Stosowanie nowej instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym, Kontrola Zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym realizowanego przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego - Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy
Numer ogłoszenia: 55200 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stolno , 86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6770900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia: Wywieranie wpływu na innych, Sztuka autoprezentacji, Stosowanie nowej instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym, Kontrola Zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym realizowanego przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego - Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w podanych poniżej zakresach tematycznych. Nazwa Terminy realizacji Miejsce realizacji Kod CPV Szkolenia dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego - Wyższe kompetencje lepsza jakość pracy (łącznie 4 szkolenia) Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ Szkolenia wyjazdowe zgodnie z ofertą oraz szkolenia stacjonarne w siedzibach JST 80500000-9 55100000-1 55300000-3 1. Wywieranie wpływu na innych - szkolenie wyjazdowe - 2 grupy o liczbie po 12 osób, jedna grupa - 3 dni szkoleniowe, 8 godzin zegarowych dziennie na osobę (w tym 8 godzin szkoleniowych, 2 godziny przerw); 2. Sztuka autoprezentacj - szkolenie wyjazdowe - 2 grupy o liczbie po 12 osób, jedna grupa - 3 dni szkoleniowe, 8 godzin zegarowych dziennie na osobę (w tym 8 godzin szkoleniowych, 2 godziny przerw); 3. Stosowanie nowej instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym - 1 grupa o liczbie 17 osób, szkolenie jednodniowe, 6,5 godzin zegarowych dziennie na osobę (w tym 8 godzin szkoleniowych, 2 przerwy po 15 minut); 4. Kontrola Zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym - 1 grupa o liczbie 12 osób, szkolenie jednodniowe, 6,5 godzin zegarowych dziennie na osobę (w tym 8 godzin szkoleniowych, 2 przerwy po 15 minut); 3.1. Szkolenie Wywieranie wpływu na innych - Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST); zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatowa z wykorzystaniem ćwiczeń praktycznych oraz testów; celem szkolenia jest nabycie umiejętności miękkich niezbędnych w wykonywanej pracy przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego. Program szkolenia powinien obejmować m.in.: - jak się zachowywać, by osiągać swoje cele, - mimika i gesty twój przyjaciel lub wróg. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). - W szkoleniu będą brały udział łącznie 24 osoby (2 grupy szkoleniowe po 12 osób), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin zajęć dziennie przez okres 3 dni. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność (plus jeden komplet do akt zamawiającego) oraz certyfikaty o ukończeniu szkolenia. Zamawiający zapewnia materiały biurowe dla uczestników szkolenia (długopis, notatnik, teczka); - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie ww dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu (ankiety sporządzone zostaną na wzorze papieru firmowego przygotowanym przez Zamawiającego i będą zawierały minimum 20 pytań w tym minimum 2 pytania otwarte); - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (w tym przerwy) ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia. 3.2. Szkolenie Sztuka autoprezentacji - Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST); zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatowa z wykorzystaniem ćwiczeń praktycznych oraz testów; celem szkolenia jest nabycie umiejętności miękkich niezbędnych w wykonywanej pracy przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego. Program szkolenia powinien obejmować m.in.: - jak się prezentować by dobrze wypaść, - jak występować publicznie i się nie bać, - jak odnieść sukces podczas wystąpienia, - jak mówić by Cię słuchano. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). - W szkoleniu będą brały udział łącznie 24 osoby (2 grupy szkoleniowe po 12 osób), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin zajęć dziennie przez okres 3 dni. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność (plus jeden komplet do akt zamawiającego) oraz certyfikaty o ukończeniu szkolenia. Zamawiający zapewnia materiały biurowe dla uczestników szkolenia (długopis, notatnik, teczka). - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie ww dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu (ankiety sporządzone zostaną na wzorze papieru firmowego przygotowanym przez Zamawiającego i będą zawierały minimum 20 pytań w tym minimum 2 pytania otwarte); - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (w tym przerwy) ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia. Minimalne wymagania dotyczące obu szkoleń: Obowiązkiem Wykonawcy jest: 1. zapewnienie trenerów do przeprowadzenia szkolenia (koszt dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia trenerów ponosi Wykonawca); 2. opracowanie, przygotowanie i dostarczenie na miejsce szkolenia, dla każdego uczestnika materiałów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania scalonych (np. bindowanych) materiałów szkoleniowych w formie drukowanej dla wszystkich uczestników szkolenia + jeden komplet dodatkowo na potrzeby archiwalne projektu. Materiały powinny zawierać m.in.: - program szkolenia, - teoretyczne wprowadzenie w zagadnienia poszczególnych zakresów szkoleń, - kompletną treść prezentacji multimedialnej wykorzystywanej przez prowadzącego w trakcie szkolenia, - materiał ćwiczeniowo - warsztatowy realizowany przez uczestników szkolenia. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej (np format - word, Excel, PDF, prezentacja multimedialna) na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia. Każdemu uczestnikowi szkolenia zostanie wydany Certyfikat ukończenia szkolenia, który będzie zawierał między innymi informację o ilości godzin i zrealizowanym zakresie tematycznym oraz oznaczenia dotyczące współfinansowania Projektu. Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej Sala wykładowa o pojemności nie mniejszej niż 17 osób musi znajdować się w tym samym budynku co baza noclegowa i restauracyjna. Sala z pełnym wyposażeniem - stół konferencyjny i krzesła, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, projektor multimedialny, laptop, flipchart + blok papierowy, flamastry, dostęp do gniazd umożliwiających podłączenie urządzeń elektrycznych. Temperatura powietrza w sali szkoleniowej nie może być niższa niż 20oC. Sala musi posiadać klimatyzację oraz oświetlenie odpowiadające właściwym normom. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego w budynku, w którym odbywa się szkolenie. W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których zostanie podane minimum przypadające na jedną przerwę kawową (na jedną osobę): kawa i herbata bez ograniczeń, soki (co najmniej 2 rodzaje) i woda mineralna (gazowana i niegazowana) bez ograniczeń, cukier, mleczko, 2 rodzaje ciast oraz owoce. Przerwy kawowe muszą być zorganizowane w tej samej sali co szkolenie lub w bezpośrednim sąsiedztwie (w pomieszczeniu przylegającym do sali szkoleniowej w tym samym budynku). Minimalne wymagania dotyczące zakwaterowania i wyżywienia Wykonawca zakwateruje uczestników szkolenia w hotelu posiadającym kategorię min. 3 gwiazdkową (zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169)) usytuowanym poza Chełmnem, Grudziądzem, Toruniem i Bydgoszczą, w odległości minimum 80 km i max. 170 km od siedziby zamawiającego. W cenie zakwaterowania musi być ujęta opłata klimatyczna - jeżeli obowiązuje. Zakwaterowanie musi być w pokojach jedno-osobowych. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pokoi dla uczestników szkolenia minimum 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia - niezależnie od własnych ustaleń dotyczących godzin rozpoczęcia i zakończenia doby hotelowej. Temperatura powietrza w pokojach nie może być niższa niż 20oC. W trakcie świadczenia usługi Zamawiającemu nie mogą być świadczone w obiekcie inne usługi hotelarsko - gastronomiczne, bezpośrednio naruszające realizację programu szkolenia. Wyżywienie: Restauracja musi znajdować się w tym samym budynku co sala wykładowa i baza noclegowa. Wyklucza się catering. Uczestnikom szkolenia zostaną podane: Pierwszego dnia szkolenia: - obiad i kolacja. Drugiego dnia szkolenia - śniadanie, obiad i kolacja. Trzeciego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. Śniadanie musi być podane w formie bufetu szwedzkiego. Obiad musi składać się minimum z: zupy i dania głównego, soku owocowego oraz deseru. Kolacja podana przy wspólnym, stole dla wszystkich uczestników szkolenia. Składać się będzie z minimum: dwóch dań podanych na ciepło. Dodatkowo - zestaw wędlin, zestaw serów, zestaw sałatek, pieczywo (co najmniej dwa rodzaje), masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. Wykonawca załączy do oferty proponowane menu do uzgodnienia z Zamawiającym. 3.3. Stosowanie nowej Instrukcji kancelaryjnej w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. ws sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67)) Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST); zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatowa z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów; program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Z czego wynika obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej - o przepisach prawa dotyczących Instrukcji kancelaryjnej. 2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych - definicje - jednolitość zapisów. 3. Dlaczego wprowadzono nową Instrukcję Kancelaryjną - przepisy ogólne, - regulacje właściwe dla podmiotów stosujących system elektronicznego zarządzania dokumentacją (w tzw. systemie EZD) - w końcu XXI wiek - regulacje dla podmiotów stosujących tradycyjne rozwiązania oparte o akta spraw w postaci papierowej (w tzw. systemie tradycyjnym), - załączniki do instrukcji kancelaryjnej a w tym: - minimalne zestawy metadanych opisujących przesyłkę wpływającą, przesyłkę wychodzącą, elementy akt sprawy nie będące przesyłkami oraz sprawę, - minimalne wymagania techniczne dla odwzorowań cyfrowych. 4. Instrukcja kancelaryjna - ustalenie zasad sprawnego wykonywania prac kancelaryjnych, - ujednolicenie czynności, - zastosowanie racjonalnych technik pracy biurowej. 5. Jak stworzyć procedury kancelaryjne - przyjmowanie korespondencji, - dekretacja pism, - oznaczenia pism. 6. Wprowadzanie systemów jakości w urzędzie - ujednolicanie stosowania Instrukcji kancelaryjnej, - wzory dokumentów 7. Obieg dokumentów na podstawie prawidłowo sporządzonych zarządzeń, decyzji, uchwał, oraz innych aktów normatywnych. 8. Właściwe stosowanie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt - klasyfikacja dokumentów w organizacji, - budowanie, stosowanie, rozszerzanie, klasyfikacja archiwalna. 9. Pisma przychodzące, wewnętrzna i wychodzące a sprawa. 10. Zasady odpowiedzialności pracodawcy za całość wytwarzanej dokumentacji (w wersjach pisemnych i elektronicznych). Odpowiedzialność pracowników za wytwarzaną dokumentację a odpowiedzialność pracodawcy na podstawie: - ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, w tym: na podstawie kodeksu karnego, - ochrony danych osobowych (jako administratora danych osobowych), - Kodeksu postępowania administracyjnego (m.in. za wydanie nieważnych decyzji administracyjnych). 11. Archiwizacja - czy to jest trudne? Co się zmieniło i dlaczego. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 6,5 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (2 przerwy po 15 minut). - W szkoleniu będzie brało udział 17 osób (1 grupa szkoleniowa), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin szkoleniowych zajęć (1 godzina szkoleniowa odpowiada 45 minutom). - Miejsce realizacji szkolenia: siedziby Urzędów Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz siedziba Starostwa Powiatowego w Chełmnie. Miejsce szkolenia (wybrane spośród w/w siedzib UG) zostanie ustalone z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne w postaci projektora lub rzutnika obrazu, tablicy. Wykonawca zapewnia pozostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia (np. komputer przenośny); - Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata, woda gazowana i niegazowana oraz suche ciastka). - Wykonawca opracowuje materiały szkoleniowe, które następnie są przez Zamawiającego powielane i przekazywane uczestnikom szkolenia na własność, - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie ww dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu (ankiety sporządzone zostaną na wzorze papieru firmowego przygotowanym przez Zamawiającego i będą zawierały minimum 20 pytań w tym minimum 2 pytania otwarte); - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia. 3.4. Kontrola zarządcza w praktyce w Urzędach Gmin i Starostwie Powiatowym (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. ws sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67)) Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST); zajęcia podczas szkolenia mają być prowadzone metodą warsztatowa z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów; program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Kontrola zarządcza jako postać kontroli wewnętrznej. 2. Różnice pomiędzy kontrolą zarządczą a kontrolą finansową. 3. Nowe obowiązki w zakresie kontroli zarządczej wynikające z ustawy o finansach publicznych. 4. Wyznaczanie i monitorowanie celów i zadań jednostki jako główny element kontroli zarządczej. 5. Metody wyznaczania zadań i celów jednostki. 6. Metody określania mierników stopnia realizacji celów jednostki. 7. Zarządzanie ryzykiem (prawdopodobieństwo nieosiągnięcia celu jednostki). 8. Standardy kontroli zarządczej opracowane przez Ministra Finansów - szczegółowe omówienie. 9. Rola kierownika jednostki w systemie kontroli zarządczej 10. Rola głównego księgowego w systemie kontroli zarządczej 11. Kontrola w jednostkach podległych i nadzorowanych przez JST. 12. Rola komórek kontroli wewnętrznej i audytu w systemie kontroli zarządczej. 13. Propozycje praktycznych rozwiązań w zakresie organizowania systemu kontroli zarządczej. Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. - Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 6,5 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (2 przerwy po 15 minut). - W szkoleniu będzie brało udział 12 osób (1 grupa szkoleniowa), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin szkoleniowych zajęć (1 godzina szkoleniowa odpowiada 45 minutom). - Miejsce realizacji szkolenia: siedziby Urzędów Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz siedziba Starostwa Powiatowego w Chełmnie. Miejsce szkolenia (wybrane spośród w/w siedzib UG) zostanie ustalone z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. - Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. - Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne w postaci projektora lub rzutnika obrazu, tablicy. Wykonawca zapewnia pozostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia (np. komputer przenośny); - Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata, woda gazowana i niegazowana oraz suche ciastka). - Wykonawca opracowuje materiały szkoleniowe, które następnie są przez Zamawiającego powielane i przekazywane uczestnikom szkolenia na własność, - Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. Wykaz zawierający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie trenera, Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4. - Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: - dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie w/w dokumentów szkolenia. - Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest a następnie zebrane ankiety wraz z raportem przekaże Zamawiającemu (ankiety sporządzone zostaną na wzorze papieru firmowego przygotowanym przez Zamawiającego i będą zawierały minimum 20 pytań w tym minimum 2 pytania otwarte); - Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty: spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie co najmniej 3 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu bloku szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego o wartości minimum 40 tys. zł (brutto) każda usługa. Usługi musi obejmować co najmniej: przeprowadzenie zajęć, organizację oraz zapewnienie noclegu i wyżywienia (każda usługa). Ponadto każda usługa musi obejmować szkolenia dla przynajmniej 4 grup nie mniejszych niż 12 osób (jedna grupa). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (każda usługa winna być wymieniona osobno), do wykazu załącza się dokumenty potwierdzające, że usługi wykonane zostały należycie; Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty: spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) wykaz osób (trenerów), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich doświadczenia i wykształcenia - załącznik nr 4 do SIWZ; oświadczenie, że każdy z trenerów, uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w przeciągu ostatnich 3 lat prowadził, co najmniej 2 szkolenia dla grupy minimum 12 osobowej z tematyki odpowiadającej szkoleniu, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie prowadził - załącznik nr 4 do SIWZ. cena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty: spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wg projektu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stolno
Stolno 112
86-212 Stolno
pokój nr 5a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój nr 6 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie; Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej; Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.