eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiSUKCESYWNE WYKONYWANIE USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W 2009 R. DLA MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Piotrków Trybunalski: SUKCESYWNE WYKONYWANIE USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W 2009 R. DLA MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 55461 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE WYKONYWANIE USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W 2009 R. DLA MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sukcesywnego wykonywania w 2009 r. dla miasta Piotrkowa Trybunalskiego: 1.map wstępnego projektu podziału nieruchomości, 2.map projektu podziału nieruchomości (mapa podziału), 3.map wstępnego projektu podziału nieruchomości dla inwestycji liniowej, 4.map projektu podziału nieruchomości dla inwestycji liniowej (mapa podziału), 5.stabilizacji punktów granicznych, 6.map do celów prawnych z okazaniem granic na gruncie i ze stabilizacją znaków granicznych, 7.map do celów prawnych bez okazania granic na gruncie, 8.map do celów prawnych bez okazania granic na gruncie z naniesieniem granic służebności drogi koniecznej wraz z rozliczeniem jej powierzchni, 9.wznowienia granic nieruchomości wraz ze stabilizacją znaków granicznych, 10.map do celów prawnych bez okazania granic na gruncie z uwidocznieniem przebiegu służebności przesyłu wraz z rozliczeniem jej powierzchni. Prace wymienione w punktach 6, 7, 8, 9 i 10 muszą obejmować bezwzględnie badanie stanu prawnego nieruchomości i uwzględniać nie tylko dane wykazane w ewidencji gruntów, ale również inne tytuły prawne (księgi wieczyste, zbiory dokumentów, decyzje wywłaszczeniowe itd.) oraz dodatkowe opisy, jeśli aktualne dane różnią się od danych wykazanych w tytułach własności. Szacunkowa wielkość zamówienia : 1.mapy wstępnego projektu podziału nieruchomości - 59 szt., 2.mapy projektu podziału nieruchomości (mapa podziału) - 61 szt., 3.mapy wstępnego projektu podziału nieruchomości dla inwestycji liniowej - 5 szt., 4.mapy projektu podziału nieruchomości dla inwestycji liniowej (mapa podziału)- 5 szt., 5.stabilizacja punktów granicznych - 32 szt., 6.mapy do celów prawnych z okazaniem granic na gruncie i ze stabilizacją znaków granicznych - 20 szt., 7.mapy do celów prawnych bez okazania granic na gruncie - 34 szt., 8.mapy do celów prawnych bez okazania granic na gruncie z naniesieniem granic służebności drogi koniecznej wraz z rozliczeniem jej powierzchni - 10 szt., 9.wznowienie granic nieruchomości wraz ze stabilizacją znaków granicznych- 13 szt., 10.mapy do celów prawnych bez okazania granic na gruncie z uwidocznieniem przebiegu służebności przesyłu wraz z rozliczeniem jej powierzchni - 18 szt. Podane przewidywane ilości zamawianych usług mogą ulec zmianie, w zależności od ilości wniosków, potrzeb Urzędu Miasta oraz środków finansowych przeznaczonych na ten cel. Wymagane terminy realizacji usług: 1.Termin wykonania wstępnego projektu podziału nieruchomości - 2 tygodnie od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonania ww. pracy, przy czym przez odbiór usługi rozumie się protokolarne przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy mapy wstępnego projektu podziału. 2.Termin wykonania mapy podziału - 6 tygodni od przekazania Wykonawcy prawomocnego postanowienia w sprawie zaopiniowania wstępnego projektu podziału, przy czym przez odbiór usługi rozumie się protokolarne przekazanie Zamawiającemu 5 egzemplarzy mapy podziału przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego wraz z protokołem z przyjęcia granic nieruchomości. 3.Termin wykonania wstępnego projektu podziału nieruchomości dla inwestycji liniowej - 3 tygodnie od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonania ww. pracy, przy czym przez odbiór usługi rozumie się protokolarne przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy mapy wstępnego projektu podziału. 4.Termin wykonania mapy podziału dla inwestycji liniowej - 6 tygodni od przekazania Wykonawcy prawomocnego postanowienia w sprawie zaopiniowania wstępnego projektu podziału, przy czym przez odbiór usługi rozumie się protokolarne przekazanie Zamawiającemu 5 egzemplarzy mapy podziału przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego wraz z protokołem z przyjęcia granic nieruchomości. W przypadku np. wydzielenia pasa drogowego oprócz mapy zbiorczej należy wykonać jednostkowe mapy projektu podziału nieruchomości odrębnie dla każdego podmiotu w ilości 4 szt. 5.Termin wykonania stabilizacji punktów - 6 tygodni od zgłoszenia Wykonawcy potrzeby wykonania pracy, przy czym przez odbiór usługi rozumie się protokolarne przekazanie Zamawiającemu jednego egzemplarza kopii protokołu granicznego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przyjętym do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 6.Termin wykonania mapy do celów prawnych z okazaniem granic na gruncie - 7 tygodni od zgłoszenia Wykonawcy potrzeby wykonania pracy, przy czym przez odbiór usługi rozumie się przekazanie Zamawiającemu 4 egzemplarzy mapy przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 7.Termin wykonania mapy do celów prawnych bez okazania granic na gruncie - 6 tygodni od zgłoszenia Wykonawcy potrzeby wykonania pracy, przy czym przez odbiór usługi rozumie się przekazanie Zamawiającemu 4 egzemplarzy mapy przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 8.Termin wykonania mapy do celów prawnych bez okazania granic na gruncie z naniesieniem służebności drogi koniecznej wraz z rozliczeniem jej powierzchni - 4 tygodnie od zgłoszenia Wykonawcy potrzeby wykonania pracy, przy czym przez odbiór usługi rozumie się przekazanie Zamawiającem 4 egzemplarzy mapy przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 9.Termin wykonania usługi wznowienia granic nieruchomości - 4 tygodnie od zgłoszenia Wykonawcy potrzeby wykonania pracy, przy czym przez odbiór usługi rozumie się przekazanie Zamawiającemu 1 egzemplarza kopii protokołu granicznego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przyjętym do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 10.Termin wykonania mapy do celów prawnych bez okazania granic na gruncie z uwidocznieniem służebności przesyłu wraz z rozliczeniem jej powierzchni - 4 tygodnie od zgłoszenia Wykonawcy potrzeby wykonania pracy, przy czym przez odbiór usługi rozumie się przekazanie Zamawiającemu 4 egzemplarzy mapy przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 11.Podane w punktach 2, 4, 6, 7, 8 i 10 ilości map nie obejmują egzemplarzy map przewidzianych dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, ewidencji gruntów oraz komórki zajmującej się zatwierdzaniem podziałów nieruchomości. 12.Termin realizacji usług wymienionych w punktach od 1 do 10 może zostać przedłużony przez Zamawiającego nie więcej jednak niż o 30 dni, o ile Wykonawca wykaże, że uchybienie terminu nastąpiło z przyczyn od niego niezależnych. Wszystkie usługi geodezyjne winny być wykonywane zgodnie z celem zamówienia, przepisami prawa i standardami obowiązującymi przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych, w szczególności w oparciu o prawo geodezyjne i przepisy wykonawcze do ustawy oraz w oparciu o: - ustawę z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz 2603 z późn. zm.), - ustawę z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.), - ustawę z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1361 z późn. zm.), - rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663), - rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454), - rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. Nr 45 poz. 453), - ustawę z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wg załącznika nr 5; 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wymagane jest posiadanie przez co najmniej jedną osobę przeznaczoną do realizacji zamówienia, uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. nr 240, poz. 2027). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych oraz wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień - wg załącznika nr 4; 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2.oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich. 3.oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych oraz wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień tj.: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dz. 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień wg załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - wg załącznika nr 3; W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 6.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w rozdziale X niniejszej SIWZ. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pok. 317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pok. 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.