eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wêz³em cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 25 przy ul. Teatralnej w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zmiana sposobu ogrzewania w budynkach komunalnych w ¦widnicy"



Og³oszenie z dnia 2019-11-22

Og³oszenie nr 560253196-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

¦widnica: Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wêz³em cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 25 przy ul. Teatralnej w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zmiana sposobu ogrzewania w budynkach komunalnych w ¦widnicy"
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 504651-N-2019

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

tak
Numer og³oszenia: 540015390-N-2019

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 510048743-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wêz³em cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 25 przy ul. Teatralnej w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zmiana sposobu ogrzewania w budynkach komunalnych w ¦widnicy"

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

P-7/II/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia: Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wêz³em cieplnym w budynku wielorodzinnym nr 25 przy ul. Teatralnej w ¦widnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zmiana sposobu ogrzewania w budynkach komunalnych w ¦widnicy". 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Roboty budowlane realizowane bêd± zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow± przez Tomasza Jerominko prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± pn.: ITECH Tomasz Jerominko, ul. Wio¶larska 8/16, 94-036 £ód¼, 2.2. Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±cznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. Mieszkania nr 3 nie nale¿y uwzglêdniaæ w wycenie - mieszkanie wydzielone z przedmiotu zamówienia. 2.3. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Uwaga! Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów do oferty, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, a w przypadku negatywnej opinii oferta zostanie odrzucona, jako niezgoda z SIWZ. Zakup i monta¿ indywidualnych ciep³omierzy jest po stronie w³a¶ciciela mieszkania i nie obejmuje tego przedmiotowe postêpowanie. Wykonawca w miejscu zaprojektowanego ciep³omierza w szafce ma zamontowaæ wstawkê. 2.4. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o: 2.4.1. dokumentacjê projektow±, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powy¿ej, 2.4.2. dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SIWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. 2.5. Warunki wykonywania robót. 2.5.1. Przedmiot umowy bêdzie realizowany zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, obowi±zuj±cymi normami, zasadami bhp, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedz± techniczn±, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z re¿imem technologicznym, okre¶lonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materia³ów i urz±dzeñ. 2.5.2. Wprowadzenie Wykonawcy na budowê nast±pi w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.5.3. Zamawiaj±cy zapewnia nadzór autorski i inwestorski. 2.5.4. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± byæ nowe i odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, musz± posiadaæ odpowiedni atest i ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te, przed ich dostarczeniem na plac budowy, po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru, nale¿y przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu. 2.5.5. Niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy materia³y zostan± zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcê i bêd± stanowiæ jego koszt. Materia³y te musz± odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.5.6. Wykonawca obowi±zany jest do stosowania wy³±cznie wyrobów budowlanych nadaj±cych siê do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spe³niaj±ce w ca³o¶ci wymogi okre¶lone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 z pó¼n. zm.). 2.5.7. Wykonawca zapewnia sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego i ofert± przetargow±. 2.5.8. Za koordynacjê robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.5.9. Wykonawca zobowi±zany jest do podjêcia wszelkich dzia³añ w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz dokonania odbioru przedmiotu umowy do 28.06.2019 r. 2.5.10. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów materia³ów z rozbiórki nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania z wyj±tkiem przypadku pisemnego wniosku w³a¶ciciela mieszkania do Wykonawcy robót o pozostawienie materia³ów z jednoczesnym wskazaniem miejsca ich z³o¿enia Wykonawca protokolarnie przeka¿e je w³a¶cicielowi mieszkania (tj. m.in. pieców kaflowych, kominków, grzejników i rur). 2.5.11. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w/w protoko³u lub w³a¶ciwego dokumentu potwierdzaj±cego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 2.5.12. Wykonawca zrealizuje w³asnym staraniem i na w³asny koszt tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie budowy takie jak: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 2.5.13. Wykonawca poniesie koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy. 2.5.14. Zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nak³ady nie stanowi±ce warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy s± objête cen± ofertow±. 2.5.15. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.5.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego usuniêcia wad. 2.5.17. Uzyskanie opinii kominiarskich potwierdzaj±cych odciêcie paleniska od przewodu spalinowego. 2.5.18. Wykonawca ponosi koszty prób, badañ, odbiorów technicznych itp. 2.5.19. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ dokumentacjê fotograficzn± z postêpów prac w mieszkaniu i czê¶ciach wspólnych (w szczególno¶ci przed rozpoczêciem realizacji oraz po jej zakoñczeniu). 2.5.20. W pomieszczeniu wêz³a Wykonawca ma zamontowaæ punkt poboru wody wraz z wodomierzem oraz zatapialn± pompê w studni sch³adzaj±cej wraz z pod³±czeniem do niezbêdnej infrastruktury technicznej. Budynek i mieszkania w trakcie realizacji robót budowlanych s± stale zamieszka³e. Wykonawca zobowi±zany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umo¿liwiæ swobodny dostêp do tych obiektów i bezpieczne ich u¿ytkowanie oraz ograniczyæ do minimum uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z realizacji przedmiotu zamówienia. W budynku bêd± prowadzone prace zwi±zane z remontem elewacji i klatki schodowej. Wykonawca zobowi±zany jest skoordynowaæ prace z Wykonawc± wykonuj±cym przedmiotowe prace. Uzgodnienie terminu realizacji robót w poszczególnych mieszkaniach le¿y po stronie Wykonawcy, który winien uzgodniæ go z w³a¶cicielem/najemc± mieszkania. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 2.6. Warunki odbioru robót. 2.6.1. Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.6.2. Wykonawca bêdzie sukcesywnie przekazywa³ do odbioru przedmiot umowy (tj. kompleksowo wykonane roboty budowlane w budynku). W dniu zg³oszenia gotowo¶ci budynku do odbioru koñcowego Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ wszystkie dokumenty wymagane jak przy odbiorze przedmiotu umowy. 2.6.3. Zamawiaj±cy dopuszcza odbiory czê¶ciowe robót budowlanych wykonanych w mieszkaniach i czê¶ciach wspólnych w budynku protoko³ami potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. Odbiór czê¶ciowy mo¿e nast±piæ po wykonaniu wszystkich robót budowlanych w mieszkaniu lub czê¶ci wspólnej zgodnie z dokumentacj± projektow±. 2.6.4. W dniu zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególno¶ci: dziennik budowy, protoko³y technicznego odbioru robót zwi±zanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentacjê powykonawcz±, atesty i aprobaty na wbudowane materia³y, itp. 2.6.5. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 5 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbiorów bêdzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokó³ sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 2.6.6. Strony postanawiaj±, ¿e z czynno¶ci odbiorowych bêdzie spisany protokó³ zawieraj±cy wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usuniêcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.6.7. Je¿eli w toku czynno¶ci odbiorowych zostan± stwierdzone wady, to Zamawiaj±cemu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia: 2.7. je¿eli wady nadaj± siê do usuniêcia, mo¿e przerwaæ czynno¶ci lub odmówiæ odbioru do czasu usuniêcia wad, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki, je¿eli taka nast±pi, 2.8. je¿eli wady nie nadaj± siê do usuniêcia, to: ? je¿eli nie uniemo¿liwiaj± one u¿ytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odpowiednio do utraconej warto¶ci u¿ytkowej, estetycznej lub technicznej obni¿yæ wynagrodzenie, ? je¿eli wady uniemo¿liwiaj± u¿ytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy lub ¿±daæ wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki. 2.8.1. Podstaw± do podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u koñcowego odbioru robót w budynku bêdzie wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz uruchomienie wêz³a cieplnego i umo¿liwienie dostarczenia ciep³a do odbiorców w budynku. 2.8.2. Dokumentem potwierdzaj±cym przyjêcie przez Zamawiaj±cego wykonanego przedmiotu umowy bêdzie protokó³ koñcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integraln± czê¶ci± bêd± dokumenty ni¿ej wymienione: a) o¶wiadczenie kierownika budowy: ? zgodno¶ci wykonania wewnêtrznej instalacji z projektem budowlanym i obowi±zuj±cymi przepisami, ? doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy - budynku i lokalu, a tak¿e - w razie potrzeby ulicy, s±siedniej nieruchomo¶ci, b) dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protoko³y badañ i sprawdzeñ jako¶ci robót i materia³ów, w tym ¶wiadectwa zezwalaj±ce na stosowanie materia³ów w budownictwie, c) karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy. 2.8.3. Po zakoñczeniu robót w ka¿dym mieszkaniu i budynku Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym na odbiór koñcowy robót w budynku. W przypadku zaniechania wykonania tego obowi±zku, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. 3. Lokalizacja i opis stanu istniej±cego Szczegó³owy opis stanu istniej±cego budynku znajduje siê w dokumentacji projektowej. 4. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach - g³ówny przedmiot, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45231100-6 Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów, 45231110-9 Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e. 5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 25.920,00 z³ brutto w zakresie robót instalacyjnych w budynkach, instalowania centralnego ogrzewania, robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych, ogólnych robót budowlanych zwi±zanych z budow± ruroci±gów, robót budowlanych w zakresie k³adzenia ruroci±gów, robót izolacyjnych, robót instalacyjnych elektrycznych oraz robót budowlanych wykoñczeniowych. 8. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP) polegaj±cych na wykonaniu nastêpuj±cych prac: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty monta¿owe instalacyjne centralnego ogrzewania w budynkach, c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, d) roboty instalacyjne elektryczne, e) roboty budowlane zwi±zane z budow± i k³adzenia ruroci±gów, f) roboty budowlane wykoñczeniowe. 10. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 9, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z pó¼n. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 11.1. przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, wymiar etatu ) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 11.2. okazanie dokumentów potwierdzaj±cych op³acenie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o prace (wraz informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 11.3 sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w Za³±czniku nr 3 do umowy stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SIWZ, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 12. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 11 pkt. 11.1. i 11.2. bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej § 9 ust. 1 pkt 6 wzorze umowy za³±czonym do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 13. Kontrola, o której mowa w ust. 11 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie do 28.06.2019 r.


II.4) G³ówny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:

45331100-7,

45330000-9,

45231100-6,

45231110-9,

45320000-6,

45310000-3,

45450000-6

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie do 28.06.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWÊ RAMOW¡/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PRIMEZ Spó³ka z o.o., biuro@pri-mez.pl, ul. Jaworowa 15, 58-306, Wa³brzych , kraj/woj. dolno¶l±skie

IV.3) Informacja na temat warto¶ci zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 110740.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia na 146 740,00 z³ netto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie trwania robót budowlanych Zamawiaj±cy podj±³ decyzjê o wykonaniu wewnêtrznej instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej w budynku nr 25 przy ul. Teatralnej. W tym celu konieczne sta³o siê zwiêkszenie mocy wêz³a cieplnego dlatego te¿ na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 lit. b 1 ustawy "Prawo zamówieñ publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 r.( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.), §15 ust. 5 umowy z dnia 11.03.2019 r. i zgodnie z ofert± Wykonawcy z dnia 17.05.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.