Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Podgórzyn: Termomodernizacja budynków A i B Szkoły Podstawowej ( Zespół Szkolno-Przedszkolny) w Miłkowie
Numer ogłoszenia: 57366 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podgórzyn , ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków A i B Szkoły Podstawowej ( Zespół Szkolno-Przedszkolny) w Miłkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zakres podstawowych robót: BUDYNEK A 1/- Wymiana starych rynien z blachy ocynkowanej fi 12 cm nie nadających się do użytku na nowe rynny fi 15cm z blachy ocynkowanej - 102,0 m; 2/ - Wymiana rur spustowych z blachy ocynkowanej fi 12 cm nie nadających się do użytku na nowe rury spustowe fi 15 cm z blachy ocynkowanej ( nowe rury spustowe na nowych uchwytach wraz z wykonaniem dodatkowych kolanek w celu połączenia z istniejącą kanalizacja deszczową -37,00 m; 3/- Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku oraz montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - obróbki o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 25,28 m2; 4/- Przemurowanie kominów z cegieł , oraz wymiana kominków wentylacyjnych na dachach płaskich z blachy ocynkowanej- 2,13 m3; 5/- Wywiezie gruzu na odległość 5 km- 8,13 m3 6/- Rozbiórka elementów betonowych ( schody)- 3,0 m3 7/-Demontaż starych drewnianych okien i montaż nowych okien z kształtowników PCV o współczynniku U= 1,7 W/m2 - 4,72 m2; 8/- Demontaż starych i montaż nowych krat okiennych- 4,70 m2 9/- Demontaż starych drzwi metalowych i montaż nowych aluminiowych z naświetlem - 3,70 m2 ; 10/ Demontaż straych drzwi drewnianych i montaż nowych aluminiowych jednoskrzydłowych- 1,50 m2 11/-Montaż daszków z poliwęglanu przy wejściu - 6,0 m2; 12/-Zamurowanie otworu po drzwiach w ścianie grub. 40 cm- 0,75 m2 13/-Malowanie farba olejną drewnianych części połaci dachowych wystających poza lico budynku ( z częściową wymianą i naprawa odeskowania wraz z niezbędnym uzupełnieniem pokrycia z blachy)-54,0 m2 14/- Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o szerokości do 0,37 m- 17,10 m2 15/ Parapety wewnętrzne z PCV szer. do 20 cm- 5,50m 16/- Docieplenie dachów betonowych obejmująca : rozbiórkę pokrycia z papy na dachach betonowych ( 5 warstw) z przygotowaniem podłoża ( czyszczenie ręczne przez szczotkowanie i skrobanie powierzchni poziomych betonowych) oraz ułożenie warstwami papy termozgrzewalnej: jedna warstwa pod izolację z płyty, ułożenie płyty styropianowej laminowanej dachowej grub. 10cm oraz 2 warstw papy termozgrzewalnej wraz z utylizacją odpadów- 172,85 m2; 17/ -Malowanie dachu blaszanego farbą antykorozyjną dwukrotnie z wykorzystaniem rusztowań do ścian- 356,40 m2; 18/ -Tynk akrylowy barwiony na ościeżach o szer, do 30 cm na siatce podwójnej- 197,97 m; 19/ -Cokół- tynk kamyczkowy elewacyjny o grubości 2,0- 3,0 mm- 50,0 m2 20/- Ocieplenie budynków- dodatkowa warstwa siatki na parterze- 327,0 m2 21/- montaż kratek wentylacyjnych z żaluzją o wym. 0,73mx0,30 m- 5-szt 22/- Docieplenie stropów poddasza ( II piętro) wełną mineralną grub. 20 cm układaną na sucho- 86,10 m2; 23/- Docieplenie ścian w systemie dociepleń nie gorszym niż CT 600 z tynkiem akrylowym barwionym ( uziarnienie -baranek 2 mm, siatka zabezpieczająca o gramaturze mniejszej lub równej 160g /m2 w systemie) z zastosowaniem styropianu grubości 12 cm po uprzednim przygotowaniu podłoża ( w tym zdjęcie i ponowny montaż elementów oświetlenia i innych drobnych elementów oraz niezbędne roboty tynkarskie) wraz z niezbędnym rusztowaniem - 559,70 m2 24/- Demontaż starych przewodów uziemiających i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu pionowym wraz ze wspornikami na ścianie z cegieł oraz montaż nowych -pręt o średnicy do 10 mm -37,0 m 25/- Badanie i pomiary instalacji piorunochronnej- 2 szt BYDYNEK B 26/- Wymiana starych rynien z blachy ocynkowanej fi 12 cm nie nadających się do użytku na nowe rynny fi 15cm z blachy ocynkowanej - 69,10 m; 27/ - Wymiana rur spustowych z blachy ocynkowanej fi 12 cm nie nadających się do użytku na nowe rury spustowe fi 15 cm z blachy ocynkowanej ( nowe rury spustowe na nowych uchwytach wraz z wykonaniem dodatkowych kolanek w celu połączenia z istniejącą kanalizacja deszczową -37,00 m; 28/- Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3- 2,17 m3 29/- Wywiezie gruzu na odległość- 5 km- 4,17 m3 30/- Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku oraz montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej -obróbki o szer w rozwinięciu ponad 25 cm- 17,85 m2 31/-Demontaż starych drewnianych i montaż nowych okien z kształtowników PCV o współczynniku U= 1,7 W/m2 - 10,34 m2; 32/ Okna połaciowe o wym. 0,9x1,05 m wraz z wykonaniem i obróbka otworów- 4 szt 33/- Demontaż starych i montaż nowych krat okiennych- 10,34 m2 34/- Demontaż starych drzwi metalowych dwuskrzydłowych i montaż nowych aluminiowych z naświetlem i montaż nowych aluminiowych z naświetlem - 7,54 m2 ; 35/ Demontaż straych drzwi drewnianych i montaż nowych aluminiowych jednoskrzydłowych- 1,6 m2 36/-Montaż daszków z poliwęglanu przy wejściu - 6,0 m2; 37/-Malowanie farba olejną drewnianych części połaci dachowych wystających poza lico budynku ( z częściową wymianą i naprawa odeskowania wraz z niezbędnym uzupełnieniem pokrycia z blachy)-56,65 m2 38/- Parapety zewnętrzne z blachu ocynkowanej malowanej proszkowo o szerokości do 0,37 m- 30,42 m2 39/ Parapety wewnętrzne z pCV szer. do 20 cm- 7,50 m 40/ Wypusty oświetleniowe- 9 kpl 41/ Wypusty na gniazdo wtykowe- 12 kpl 42/ Malowanie dachu blaszanego farba antykorozyjną dwukrotnie z wykorzystaniem rusztowań do ścian- 356,72 m2 43/- Docieplenie dachów betonowych obejmująca :rozbiórkę pokrycia z papy na dachach betonowych ( 5 warstw) z przygotowaniem podłoża ( czyszczenie ręczne przez szczotkowanie i skrobanie powierzchni poziomych betonowych) oraz ułożenie warstwami papy termozgrzewalnej: jedna warstwa pod izolację z płyty, ułożenie płyty styropianowej laminowanej dachowej grub. 10cm oraz 2 warstw papy termozgrzewalnej wraz z utylizacją odpadów- 322,64 m2; 44/ Demontaż starych rur wywiewnych oraz montaż nowych rur wywiewnych z PCV lub ocynkowane o średn. 110 mm/220 i długościom 1,0m wraz z ich obróbką z blachy ocynkowanej- 15 szt 45/-Docieplenie skosów poddasza ( rozbiórka podsufitek z desek otynkowanych, wykonanie rusztu drewnianego, ułożenie paraizolacji, ułożenie wełny mineralnej na sucho grub. 20 cm, okładzina z dwóch warstw płyty gipsowo-kartonowej grub. 12,5 mm, wyprawa gipsowa i malowanie farba emulsyjną- 131,48 m2 46/- Docieplenie ścian w systemie dociepleń nie gorszym niż CT 600 z tynkiem akrylowym barwionym ( uziarnienie -baranek 2 mm, siatka zabezpieczająca o gramaturze mniejszej lub równej 160g /m2 w systemie) z zastosowaniem styropianu grubości 12 cm po uprzednim przygotowaniu podłoża ( w tym zdjęcie i ponowny montaż elementów oświetlenia i innych drobnych elementów oraz niezbędne roboty tynkarskie) wraz z niezbędnym rusztowaniem -785,10 m2; 47/-Tynk akrylowy barwiony na ościeżach o szer, do 30 cm na siatce podwójnej- 259,70 m; 48/- Ocieplenie budynków- dodatkowa warstwa siatki na parterze- 387,0 m2 49/ -Cokół- tynk kamyczkowy elewacyjny o grubości 2,0- 3,0 mm- 75,0 m2 50/- Docieplenie stropów poddasza ( II piętro) wełną mineralną grub. 20 cm układaną na sucho- 109,10 m2; 51/- Demontaż starych przewodów uziemiających i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu pionowym wraz ze wspornikami na ścianie z cegieł oraz montaż nowych -pręt o średnicy do 10 mm -37,0 m 52/- Badanie i pomiary instalacji piorunochronnej- 2 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty o wartości powyżej 400.000,00 zł, zawierającej w swym zakresie docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej , wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobą (osobami) uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=527
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podgórzyn
ulica Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Podgórzyn ulica Żołnierska 14 58-562 Podgórzyn pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.