Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Mirków: USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA KOMPLEKSOWYM PEŁNIENIU NADZORU INWESTORSKIEGO W IMIENIU I NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO NAD INWESTYCJĄ BUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI MIRKÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA DZIAŁKI NR 12/2, 11/1, 329 (OBRĘB WSI MIRKÓW) ORAZ 487 (OBRĘB WSI DŁUGOŁĘKA ) - ETAP I
Numer ogłoszenia: 58106 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, Długołęka, ul. Wrocławska 18, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, fax 071 3152578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA KOMPLEKSOWYM PEŁNIENIU NADZORU INWESTORSKIEGO W IMIENIU I NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO NAD INWESTYCJĄ BUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI MIRKÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA DZIAŁKI NR 12/2, 11/1, 329 (OBRĘB WSI MIRKÓW) ORAZ 487 (OBRĘB WSI DŁUGOŁĘKA ) - ETAP I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obejmującego min. czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) (w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; drogowej). Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy przedstawiają się następująco: 1) Wymagania dotyczące realizacji inwestycji, stwierdzenia wystąpienia wad wykonanych robót budowlanych a) inicjowanie na żądanie Zamawiającego narad koordynacyjno - technicznych związanych z realizacją inwestycji; b) uczestniczenie w co-miesięcznych naradach organizowanych przez Zamawiającego w siedzibie Urzędu Gminy Długołęka (o terminie narad Wykonawca powiadomiony zostanie pisemnie). W razie nieustalonej wcześniej z Zamawiającym nieobecności w dniu wyznaczonym na naradę Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni od tej daty stawić się na naradzie u Zamawiającego - po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. c) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: i. usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, ii. wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych lub elementów zakrytych, iii. przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, d) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót: i. dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, ii. wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, e) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego, jeżeli w okresie realizacji robót: i. zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych/ zamiennych, nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą inwestycji. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do wydawania wykonawcy inwestycji wiążących poleceń w zakresie wykonania robót dodatkowych i zamiennych, ii. pojawi się alternatywa dla rozwiązań projektowych będących przedmiotem wykonania przez wykonawcę inwestycji. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do podejmowania decyzji w sprawie zmian w projekcie. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę autora projektu na dokonanie zmian, iii. zajdzie konieczność wykonania dodatkowych, nieprzewidzianych w umowie o wykonanie inwestycji robót budowlanych niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji podjąć niezbędne kroki w celu zażegnania niebezpieczeństwa lub awarii; f) udział w przekazywaniu placu budowy przed każdą fazą realizacji; g) kontrola zgodności wykonywanych robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji z dokumentacją projektową, umową, pozwoleniem na budowę oraz z innymi, wymaganymi przez właściwe organy dokumentami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej (ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni ścieków w trakcie realizacji inwestycji); h) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; i) obecność na placu budowy inwestycji minimum dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy; j) przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów BHP i p/poż na placu budowy inwestycji; k) potwierdzanie zakresu faktycznie wykonanych robót budowlanych, poprzez podpisanie protokołów oraz wszelkiej innej dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami oraz wymaganymi przez Zamawiającego, a niezbędnej do stwierdzenia zakończenia robót budowlanych danej fazy realizacji; l) stwierdzenie wystąpienia wady w toku realizacji inwestycji oraz w trakcie obowiązywania rękojmi i gwarancji wykonawcy inwestycji; m) potwierdzanie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji w toku realizacji inwestycji oraz w okresie obowiązującej gwarancji i rękojmi (w terminie do 5 dni od dnia pisemnego zawiadomienia o usunięciu wady) n) ścisła współpraca z Zamawiającym, gwarantująca prawidłową realizację inwestycji. 2) Wymagania dotyczące dokumentów, opinii, sprawozdań a) kompleksowe zapoznanie się z: i. dokumentacją projektową, dotyczącą inwestycji (wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami, postanowieniami, warunkami technicznymi) potwierdzonym pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy; ii. specyfikacją istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane inwestycji i kosztorysem ofertowym wykonawcy inwestycji (po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru, w trybie przetargowym, wykonawcy inwestycji) zapoznanie się z w.w dokumentami zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dnu podpisania umowy z wykonawcą inwestycji; b) weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowo - finansowego sporządzonego przez wykonawcę inwestycji pod kątem wykonanych przez niego robót budowlanych i uwzględnienie zaistniałych problemów w wykonaniu harmonogramów w sprawozdaniach, o których mowa w lit.k c) sprawdzenie i pisemne zaakceptowanie harmonogramów rzeczowych robót (z zakresem robót, terminem ich realizacji, koniecznymi próbami, rozruchem urządzeń) przedstawionych przez wykonawcę inwestycji dla każdej fazy realizacji, a następnie kontrola ich realizacji; Wykonawca inwestycji zobowiązany jest do przedstawienia w/w harmonogramów zaakceptowanych przez Wykonawcę Zamawiającemu najpóźniej do 14 dni po przekazaniu placu budowy dla danej fazy realizacji, d) sprawdzanie dokumentów budowy (m. in. księgi obmiarów, której formę z Wykonawcą ma uzgodnić wykonawca inwestycji); e) pisemna akceptacja przygotowanych przez wykonawcę inwestycji instrukcji bhp i p.poż urządzeń i oczyszczalni ścieków; f) pisemne zatwierdzenie programu zapewnienia jakości opracowanego przez wykonawcę inwestycji (zgodnie z rozdz. I ST-00 Wymagania Ogólne, ust. 6 pkt 6.1 STWiORB) oraz kontrola jakości wykonanych robót pod kątem zatwierdzonego programu; g) sprawdzenie (i pisemne zatwierdzenie) zasad kontroli robót i jakości materiałów, przygotowanych przez wykonawcę inwestycji (zgodnie z rozdz. I ST-00 Wymagania Ogólne, ust. 6 pkt 6.2 STWiORB); h) sprawdzenie (i pisemne zatwierdzenie) materiałów, urządzeń, sprzętu służącego wykonawcy inwestycji do realizacji inwestycji; i) pisemne akceptowanie (przed odbiorem robót każdej fazy realizacyjnej): i.geodezyjnych szkiców tyczenia i kontroli położenia obiektów, ii. geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, iii.zestawienia wykonanych elementów sieci wystawionego przez geodetę, iv. instrukcji eksploatacji sporządzonej przez wykonawcę inwestycji, v. instrukcji BHP i p.poż sporządzonych przez wykonawcę inwestycji, j) rozliczanie inwestycji pod względem finansowym (m. in. poprzez pisemne zatwierdzanie składanych przez wykonawcę inwestycji faktur częściowych i faktury końcowej); k) obowiązkowe przygotowywanie comiesięcznych pisemnych sprawozdań przy składaniu faktur częściowych przez Wykonawcę (przekazanie sprawozdania do 20-go dnia każdego miesiąca, ). Sprawozdania winny obejmować opis sytuacji gdyby w opinii Wykonawcy inwestycja nie byłaby w żaden sposób zagrożona lub zawierać informacje o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia realizacji inwestycji, które Wykonawca powinien przewidywać, kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, z przebiegu oraz z realizacji inwestycji w zakresie m.in.: i. wskazania wszelkich zagrożeń, problemów, kolizji dotyczących inwestycji (m.in. w zakresie dotrzymania terminu wykonania, sprawnej realizacji inwestycji); ii. wskazania wszelkich niezgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową; iii. wskazania wszelkich czynników mogących prowadzić do konieczności wprowadzenia zmian w umowie (zmiany merytoryczne, zmiany finansowe); Sporządzanie przedmiotowych sprawozdań nie wyklucza pozostałych obowiązków bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji nadzorowanej inwestycji, l) obowiązkowe sporządzenie sprawozdania przy złożeniu faktury końcowej po zakończeniu inwestycji, zawierającego opis wykonanych czynności podczas pełnienia nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym; m) przygotowanie dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oczyszczalni wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami itp. 3) Wymagania dotyczące odbiorów, przeglądów a) sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub robót zanikających i udział przy ich odbiorze. Odbiory nastąpią w terminie do 3 dni od dnia dokonania wpisu przez wykonawcę inwestycji w Dzienniku Budowy potwierdzonym przez Wykonawcę o gotowości do odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu. Odbiory potwierdzone zostaną odpowiednim protokołem (podpisanym przez wykonawcę inwestycji i wykonawcę) i wpisem w Dzienniku Budowy; b) udział w przygotowaniu oraz uczestniczenie przy próbach, rozruchach (częściowych i końcowym) i ich przebiegu, odbiorach technicznych, potwierdzonych protokołami: prób, rozruchów lub odbioru technicznego; c) przeprowadzanie odbiorów częściowych przy zatwierdzaniu przez Wykonawcę comiesięcznych faktur wykonawcy inwestycji oraz po zakończeniu poszczególnych faz inwestycji i sporządzanie protokołów tych odbiorów, d) przeprowadzenie odbioru końcowego robót budowlanych po rozruchu końcowym i otrzymaniu wyników badań ścieków oczyszczonych, potwierdzonego protokołem odbioru. e) Odbiory, o których mowa w lit.c i d odbędą się w terminie do 7 dni od dnia pisemnego zawiadomienia przez wykonawcę inwestycji oraz dokonania wpisu przez wykonawcę inwestycji w Dzienniku Budowy potwierdzonym przez Wykonawcę o gotowości do odbioru częściowego lub końcowego, f) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanej inwestycji w 13-tym, 25-tym miesiącu obowiązywania rękojmi i gwarancji na roboty budowlane oraz w 47 miesiącu obowiązywania umowy z Wykonawcą. O terminie przeglądów gwarancyjnych Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury; 3) dysponują własną lub wynajętą bazą sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego usługami w ramach przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 12) Oświadczenie, że zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługę nadzorowania prac związanych z modernizacją bądź rozbudową oczyszczalni ścieków pracującą w oparciu o technologię mechaniczno-biologicznego oczyszczania - gdy roboty te były prowadzone przy ciągłej pracy oczyszczalni - a rozbudowie bądź modernizacji podlegał m.in. reaktor BIO, a średnia dobowa przepustowość modernizowanej bądź rozbudowanej oczyszczalni nie może być mniejsza niż 1500 m3/d. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencji, protokołów odbioru itp.); 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o uprawnieniach budowlanych wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentacji potwierdzającej posiadane uprawnienia (decyzja potwierdzająca posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w wymaganych niżej specjalnościach oraz dokument stwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; d) drogowej; 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postepowaniu w systemie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury; 3) dysponują własną lub wynajętą bazą sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego usługami w ramach przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 12) Oświadczenie, że zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługę nadzorowania prac związanych z modernizacją bądź rozbudową oczyszczalni ścieków pracującą w oparciu o technologię mechaniczno-biologicznego oczyszczania - gdy roboty te były prowadzone przy ciągłej pracy oczyszczalni - a rozbudowie bądź modernizacji podlegał m.in. reaktor BIO, a średnia dobowa przepustowość modernizowanej bądź rozbudowanej oczyszczalni nie może być mniejsza niż 1500 m3/d. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencji, protokołów odbioru itp.); 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o uprawnieniach budowlanych wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentacji potwierdzającej posiadane uprawnienia (decyzja potwierdzająca posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w wymaganych niżej specjalnościach oraz dokument stwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; d) drogowej; 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dlugoleka.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka, ul.Wrocławska 18 Długołęka, 55-095 Mirków.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Długołęka, ul.Wrocławska 18 Długołęka, 55-095 Mirków - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa nie będzie finansowana ze środków unijnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną należy uznać taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe postawione przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego zaoferowany przedmiot różni się znakiem firmowym, towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamawiający nie przewiduje udzielenia wyłonionemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.